-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки АО (25-50)
Завершена
387 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 870.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 870.00 UAH
Період уточнення:
10.01.2017 16:08 - 16.01.2017 16:13
Відповідь надана
тендерна документація в форматі Word
Номер:
eb602526acdb45899e6a901eb6b2b364
Дата опублікування:
13.01.2017 14:37
Опис:
Доброго дня! звертаємося з проханням надати тендерну документацію у форматі Word для більш зручної підготовки тендерної пропозиції.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 4 І-ІІІ СТУПЕНІВ МІСТА ІЗМАЇЛ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
за рішенням тендерного комітету,
згідно з протоколом №2 від «06» січня 2017 р.
Голова тендерного комітету
______________ Голубкова Надія Василівна
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
на закупівлю по предмету:
ДК 021:2015, 09111100-1 - Вугілля
Вугілля кам’яне марки АО (25-50)
Процедура закупівлі – відкриті торги
Закупівля на 2017 рік
м. Ізмаїл -2017
ЗМІСТ
тендерної документації
Розділ І. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в тендерній документації
2. Інформація про замовника торгів
3. Процедура закупівлі
4. Інформація про предмет закупівлі
5. Недискримінація учасників
6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Розділ ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації
1. Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації
2. Унесення змін до тендерної документації
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції
2. Забезпечення тендерної пропозиції
3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції
4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними
5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону
6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)
8. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником
Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій
1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції
2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
2. Інша інформація
3. Відхилення тендерних пропозицій
Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
1. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
2. Строк укладання договору
3. Проект договору про закупівлю
4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю
5. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
6. Забезпечення виконання договору про закупівлю
ДОДАТОК 1. Форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”
ДОДАТОК 2. Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника та інші вимоги Замовника.
ДОДАТОК 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ДОДАТОК 4. Проект договору
Примітка.
Всі додатки є невід’ємною частиною цієї тендерної документації.
№ Загальні положення
1 2 3
1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
2 Інформація про замовника торгів
2.1 повне найменування ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 4 І-ІІІ СТУПЕНІВ МІСТА ІЗМАЇЛ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2.2 місцезнаходження 68600, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, М.ІЗМАЇЛ, ВУЛ.ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА,25
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Прізвище, ім’я, по батькові: ІВАНОВА ЖАННА ОЛЕГІВНА
Посада: Секретар тендерного комітету
Телефон: 62139
3 Процедура закупівлі Відкриті торги
4 Інформація про предмет закупівлі
4.1 назва предмета закупівлі ДК 021:2015, 09111100-1 - Вугілля
4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Відсутні
4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 68600, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, М.ІЗМАЇЛ, ВУЛ.ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА,25
Кількість (обсяг):
- Вугілля кам’яне марки АО (25-50) – 92 т;
Учасник має включити всі свої витрати на зберігання, транспортування, страхування, сплату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, що відображається у розрахунку ціни у складі пропозиції.
Найменування, кількісні, якісні та технічні характеристики детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації.
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2017 року (до 31 грудня 2017 року) згідно заявок, наданих Замовником торгів.
5 Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення в т.ч. до інших суб’єктів або технічних характеристик товару іншою загальновживаною міжнародною мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації
1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону;
у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.
2 Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів;
зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації;
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 .
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) у відповідності до Додатку 3 тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, в т.ч.: документи (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності), копія наказу про призначення (у разі ненадання копії виписки з протоколу засновників), або довіреність, інший документ), що підтверджують правомочність представника (представників) учасника підписувати документи тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а також договору за результатами торгів (один із таких документів за вибором учасника у нотаріально завіреній формі, повинен бути наданий у складі тендерної документації);
- завізованим (шляхом проставляння пiдпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінцi) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів (згідно Додатку 4 тендерної документації);
- інформацію у довільній формі щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота))
2 Забезпечення тендерної пропозиції
забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
3 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції
4 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.
Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
У зв’язку з відсутністю у Замовника складських приміщень для зберігання усього об’єму товару, техніки для таких робіт як розважування, навантаження та перевезення товару до пунктів споживання, Учасник повинен надати Довідку (в довільній формі) про наявність складу та вагової на території Ізмаїльського району для зберігання товару, авто техніки для доставки товару, наявність вантажно-розвантажувальної техніки, авто ваг (підтверджується наданням копій витягів про право власності на склад, або договорів оренди складу дійсний до кінця 2017 року. Копій договорів на надання послуг з виконання зазначених у цьому пункті робіт, технічних паспортів на техніку.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Учасник зобов’язаний надати Замовнику у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у обсязі, визначених цією тендерною документацією, в т.ч. зазначених у Додатках до цієї тендерної документації.
Учасники закупівлі повинні подати наступні документи на виконання положень статті 16, 17 Закону у формі та способі, що наведено нижче:
- Відомості у довільній письмовій формі з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118;
- Інформацію у довільній формі, яка підтверджує відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за частиною 1 та 2 статті 17 Закону.
Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, визначені за довідкою (копії договорів купівлі - продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності - свідоцтв про право власності, або технічних паспортів на транспортні засоби, тощо); або копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником обладнання та матеріально-технічної бази (договорів оренди, тощо); або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах.
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання вугілля кам’яного різних марок;
- Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 2-х.
Копії аналогічних договорів мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання учасники зобов’язані надати копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання (у повному обсязі) товару за договорами у власність контрагента учасника).
- позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів (але не менше 2 відгуків);
- Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі. Інформація про наявність поточного рахунку повинна бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок.
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства:
- нотаріально завірена копія Статуту (для юридичних осіб);
- інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі;
- інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо ненарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства.
Додатково для акціонерних товариств:
- довідка у довільній формі стосовно відомостей про власників істотної участі в юридичній особі (із зазначенням частки). Під істотною участю розуміється пряме або опосередковане володіння часткою в розмірі 10 і більше відсотків статутного капіталу (фонду 10 і більше відсотків акцій або право голосу в юридичній особі прямий або опосередкований вплив на неї);
- оригінал або нотаріально завірену копію інформаційної довідки про акціонерів, які є власниками 10 і більше відсотків статутного капіталу, на підставі реєстру власників іменних цінних паперів виданою відповідною депозитарною установою.
*Примітки:
1. Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
2. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією, подають у складі тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (у разі наявності). Такі документи надаються разом із документальним підтвердженням легалізації документу в Україні та завіреним належним чином перекладом на українську мову.
3. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
4. Всі документи, окрім оригіналів і нотаріально засвідчених копій, виданих іншими установами (організаціями), повинні бути завірені власною печаткою Учасника (підписом Учасника - фізичної особи), якщо інше не передбачено чинним законодавством України.
5 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Запропонований учасником товар за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками повинен відповідати наступним вимогам:
Антрацит марки АО 25-50 –розмір кусків в мм від 25 до 50 мм, зольність на робочий стан – до 13%, вміст вологи – до 6%
Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам:
1) копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, посвідчений мокрою печаткою учасника торгів;
2) копії діючих договорів поставки товару Учаснику (предмету закупівлі)
Учасник визначає ціну на вугілля, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, зберігання, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Зважування вугілля здійснюється на складах в присутності представника Замовника за рахунок Учасника.
Підвіз вугілля повинен здійснюватися частинами, за письмовими заявками Замовника транспортом Учасника та за рахунок Учасника до закладів Замовника торгів (додаток 2).
6 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Не передбачається.
7 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Подання та розкриття тендерної пропозиції
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.01.2017 року.
отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру;
електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу;
тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Оцінка тендерної пропозиції
1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону;
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ);
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), послуг зі зберігання та доставки товару до місця, вказаного Замовником.
2 Інша інформація Згідно з наказом Мінекономрозвитку України № 473 від 18.03.2016 року «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначеної пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua.
Замовником при здійсненні публічних закупівель враховано вимоги Закону України «Про санкції», Указу Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», а саме – замовник не здійснює державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державні закупівлі у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано такі санкції, його пропозиція відхиляється замовником.
Ціни вказуються з двома десятковими знаками.
До ціни пропозиції тендерних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону (якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро) у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Перелік додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель разом із тендерною документацією у одному файлі:
1. Форма «Тендерна пропозиція» (додаток №1).
2. Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника та інші вимоги Замовника (додаток №2);
3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №3).
4. Проект договору (без додатків) (додаток №4).
Додатки наведені у документації є невід’ємною частиною документації.
Документи повинні бути надані в електронному вигляді та містити розбірливі зображення.
У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані у окремому файлі:
- довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається;
- з метою захисту прав та інтересів сторін за договором про закупівлю товарів за державні кошти, Замовник торгів має право вимагати вчинення дій згідно ч.4 ст.639 Цивільного кодексу України щодо такого виду договорів, які будуть оплачені за рахунок учасника, із яким укладено договір про закупівлю. Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції в окремому завантаженому файлі листа в довільній формі, стосовно згоди з умовами, щодо можливості нотаріального посвідчення договору про закупівлю та з наступною оплатою вартості вчинення таких нотаріальних дій за рахунок учасника-переможця торгів разом із копією документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та копією його ідентифікаційного коду (номеру). Учасник торгів не повинен включати до вартості своєї тендерної пропозиції, витрати, що можуть бути пов’язані і з нотаріальним посвідченням договору про закупівлю;
- інші документи та інформація, що передбачена даною тендерною документацією.
Усі документи, що подаються учасником закупівлі повинні містити наступне маркування: найменування посади особи, яка підписує документ, особистого її підпису, ініціалів і прізвища цієї особи, а також печатка за наявності.
3 Відхилення тендерних пропозицій тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
Результати торгів та укладання договору про закупівлю
1 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом;
про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації;
торги може бути відмінено частково (за лотом);
замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг;
замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом);
повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель
2 Строк укладання договору Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця;
з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
3 Проект договору про закупівлю Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі;
Разом з тендерною пропозицією учасником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації, кожна сторінка якого завізована учасником закупівлі. Сторони можуть зміни умови проекту договору про закупівлю, що визначені за додатком 4 до тендерної документації окрім істотних умов за результатами проведеного аукціону з метою деталізації порядку постачання товару, а також визначення обсягу відповідальності.
У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.
Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
- його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
- його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
- його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Зазначається замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та згідно Додатку 4 тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю:
предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);
• кількість товарів та вимоги щодо їх якості;
• порядок здійснення оплати;
• сума, визначена у договорі;
• термін та місце поставки товарів;
• строк дії договору;
• права та обов'язки сторін;
• зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;
• відповідальність сторін;
• інші умови.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Зазначені вище основні вимоги до договору та вимоги, що сформовані за Додатком 4 тендерної документації не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, завірений підписом та печаткою Учасника, що наведений вище.
5 Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору;
замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Забезпечення виконання договору про закупівлю даною тендерною документацією не вимагається.
Додаток 1 до тендерної документації
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей,
зміні та/або коригуванню не підлягають.
ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"
(форма, яка подається Учасником)
Відомості про учасника процедури закупівлі
Повне найменування учасника
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
Місцезнаходження
Основні види діяльності за КВЕД
Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони)
Факс
Електронна адреса
Ми, _________________________________________ (в цьому місці зазначається повне найменування юридичної особи/ПІБ фізичної особи - Учасника) надає свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю за предметом: ДК 021:2015, 09111000-1 - Вугілля кам’яне.
Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору за наступною ціною:
№
п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть Ціна за одиницю, грн. з або без ПДВ Всього, грн. з або без ПДВ
1 Вугілля кам’яне марки
АО (25-50) тонна 92т
Всього: тонна 92т (цифрами та словами)
Загальна вартість тендерної пропозиції, грн. з ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ»
Для проведення аукціону (оцінки) електронною системою закупівель учасник зазначає ціну з урахування ПДВ.
1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
3. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
4. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом.
5. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
6. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою. _________________________________________________________
Вимоги до оформлення форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»:
1. До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати (транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо).
2. Ціна тендерної пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які посилання, обмеження або застереження щодо ціни, буде вiдхилено як таку, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації.
3. Тендерна пропозиція повинна додатково містити розрахунок вартості одиниці товару (тонни) по кожному з найменувань вугілля, а саме: вартість одиниці товару без урахування витрат на транспортування, навантаження/розвантаження товару, а також вартість зазначених витрат. Даний розрахунок подається у вигляді окремого додатку до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
Додаток 2
до тендерної документації
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону, а також інші документи передбачені тендерною документацією.
Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати:
1
Документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Довідка, видана уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
2
Документ, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Довідка, видана уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю
3
Документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Довідка, видана уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (чинна на дату її подання Замовнику).
4 Зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону Довідка, що сформована учасником-переможцем на власному фірмовому бланку та за підписом і печаткою уповноваженої особи учасника. За даною довідкою учасник-переможець повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
5 Остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону Для дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону переможець в строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику перераховану (розраховану) ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону за формою Додатку №1 до тендерної документації.
Замовник торгів має можливість отримати від суб’єктів господарювання (учасників закупівлі), що визначені переможцями закупівлі вищезазначені документи згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06906-06, у зв’язку із перехідним періодом у діяльності окремих органів влади, уповноважених на ведення, зберігання та надання інформації стосовно правового статусу суб’єктів господарювання.
Спосіб документального підтвердження згідно з законодавством відсутності підстав для відмови визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Документи завантажуються в електронному вигляді.
Примітки:
а) всі документи, які повинен Учасник надати до складу тендерної пропозиції (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)) повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою* Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом»;
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
б) усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції;
в) у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника;
г) документи, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції;
д) за підроблення документів тендерної пропозиції згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України учасник торгів несе кримінальну відповідальність.
Додаток 3 до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".
1. Опис та кількісні вимоги до предмету закупівлі:
Товар визначено з урахуванням потреби на очікувану вартість та відповідно до ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»
№
п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть
1. Вугілля кам’яне марки АО (25-50) тонна 92т
2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка вугілля до місця, передбаченого цією документацією;
- проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень за рахунок постачальника у випадку поставки неякісного вугілля (надати відповідний гарантійний лист у складі пропозиції);
3. Загальні умови поставки товарів:
- строки поставки – до 31 грудня 2017 року;
- поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби;
- поставка здійснюється не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника.
4. На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України у зв’язку із чим у складі тендерної пропозиції учасник надає відповідний гарантійний лист (довідку).
5. Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
-копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (дійсні на дату розкриття) (завірених учасником);
6. Якісні характеристики Товару, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик щодо якісних показників вугілля за відповідною маркою. Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати вимогам, передбаченим ДСТУ 7146:2010. Учасник забезпечує відповідність вугілля вимогам ДСТУ 3472:96 та ДСТУ 7146:2010.
Марка вугілля Зольність на робочий стан Вологість
Вугілля кам’яне марки АО (25-50) до 13% до 6%
7. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
8. Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника.
Завантаження та розвантаження вугілля буде здійснюватися силами учасника-переможця торгів. Підвіз вугілля повинен здійснюватися за узгодженим графіком з Замовником, до загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області за адресою: м. Ізмаїл, вул..героїв Сталінграда,25.
Учасник має надати інформаційну довідку (складену в довільній формі), в якій обов’язково зазначається інформація про наявність у власності або в оренді вагів або автовагів в учасника для забезпечення можливості зважування вугілля кам’яного.
Також додається документ (копія акту повірки автовагів або іншого документу), який підтверджує, що ваги або автоваги повірені (завірених учасником).
9. Для підтвердження спроможності поставити товар Учасник, який не є виробником вугілля повинен надати оригінал листа від виробника вугілля або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора чи покупця адресованого на замовника, в якому зазначено, що особа, яка надає листа в змозі поставити відповідну кількість вугілля учаснику для потреб замовника. Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок.
Додаток 4 до тендерної документації
ДОГОВІР №______
про закупівлю товару за публічні кошти
м. Ізмаїл «___» ________________ 201___ року
Загальноосвітня школа № 4 І-ІІІ супенів міста Ізмаїл Одеської області, в особі директора школи Голубкової Надії Василівни, що діє на підставі Статуту, з однієї Сторони (далі - Сторони), та _____________________________________________ (далі – Продавець), який діє на підставі ___________________________________________________, з іншої Сторони (разом – Сторони), з урахуванням найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами аукціону, керуючись Цивільним кодексом України та Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами дійшли спільної згоди укласти цей Договір, про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцеві, а Покупець прийняти та оплатити предмет закупівлі ДК 021:2015, 09111000-1 - Вугілля кам’яне) (далі - Товар).
1.1.1 Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару:
1.1.2. Вугілля камяне марки АО (25-50)
Кількість товару - 92т.
Ціна за одиницю товару: __________ грн/т з/без ПДВ.
1.2. Продавець гарантує, що Товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об'єктом застави), судових справ щодо Товару немає і по відношенню до нього не існує ніяких обставин, що обмежують можливість його використання Покупцем.
1.3. Закупівля Товару здійснюється в межах обсягів кошторисних призначень та відповідних бюджетних асигнувань на 2017 рік. Обсяги закупівлі товару може бути зменшено залежно від реального фінансування видатків.
1.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить ________________,_____ грн. (____________________________ гривень ______ копійок) з/без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається за рахунок коштів місцевих бюджетів з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресами підпорядкованих НВЗ Замовнику.
3.1.1. Розмір бюджетного фінансування щодо закупівлі частини предмету закупівлі станом на дату укладання Договору складає ________________,____ грн (______________________________________________________ гривень ____ копійки) з/без ПДВ. Решта фінансових зобов’язань щодо оплати частини (залишку) предмета закупівлі в межах доведеної суми, можлива лише виключно за умови затвердження постійного кошторису Замовника на 2017 рік та відповідної наявності коштів за кошторисом (реального фінансування видатків) на підставі листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06.
3.2. Ціна цього Договору та обсяги закупівлі можуть бути зменшені згідно п.-п. 1,2,5,6,7 ч.4 ст. 36 Закону, за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору.
3.3. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника.
3. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
3.1. Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Продавця.
3.2. Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
3.3. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Покупця.
3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 14-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок.
3.5. Витрати, пов’язанні з транспортуванням враховані в п.2.1 цього Договору.
4. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
4.1. Поставка товару здійснюється узгодженими партіями з Покупцем на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару. Строк поставки - протягом 2017 року.
4.2. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Покупця на відповідних товаросупровідних документах, наданих Продавцем, про приймання Товару.
4.3. Місце поставки: місцем поставки Товару є школи, що підпорядковуються відділу освіти, молоді та спорту Канівської районної державної адміністрації.
4.4. Продавець несе всі витрати по втраті або ушкодженні Товару, до моменту переходу права власності до Покупця.
4.5. Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця після підписання Покупцем накладної про отримання Товару.
5. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
5.1. Продавець зобов’язаний поставити Покупцеві товар, якість якого відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно-правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду товару, а також мати відповідні дозволи, ліцензії і сертифікати для поставки та використання (в т.ч. права продажу або надання у користування третім особам) товару на території України.
5.2. Продавець гарантує відповідність поставленого товару, зазначеним у пункті 5.1 Договору вимогам щодо його якості .
5.3. У разі виявлення під час приймання товару недоліків, уповноважені представники Сторін складають і підписують відповідний протокол виявлених недоліків товару (далі – Протокол), а Продавець зобов'язаний усунути усі зазначені у Протоколі недоліки і письмово повідомити Покупця про готовність до повторної передачі товару.
5.4. Технічні та інші характеристики Товару наведені у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід´ємною частиною даного Договору.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Покупець має право:
6.1.1. Зменшувати обсяги закупівлі товару за цим Договором з відповідним зменшенням ціни цього Договору залежно від фактичного обсягу видатків Покупця. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладення та підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками відповідної додаткової угоди до цього Договору.
6.1.2. Відмовитися від прийняття і оплати товару, у разі його невідповідності специфікації товару (Додаток 1 до Договору) і якщо такі невідповідності не усунуті Продавцем.
6.1.3. Здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність Продавця, контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами поставки товару.
6.2. Покупець зобов'язаний:
6.2.1. Відповідно до умов цього Договору своєчасно та в повному обсязі сплачувати Продавцю вартість якісного фактично отриманого Покупцем товару.
6.2.2. Письмово повідомити Продавця про виявлені недоліки товару.
6.2.3. Своєчасно повідомляти Продавця про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Покупця.
6.2.4. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені цим Договором та законодавством України.
6.3. Продавець має право:
6.3.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товар.
6.3.2. У разі невиконання зобов’язань Покупцем, Продавець має право розірвати цей Договір достроково.
6.3.3. Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та законодавством України.
6.4. Продавець зобов'язаний:
6.4.1. Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором.
6.4.2. Забезпечити поставку товару гарантованої якості відповідно до умов розділу 5 Договору.
6.4.3. Своєчасно замінювати неякісний товар.
6.4.4. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені цим Договором та законодавством України.
6.4.5. Своєчасно повідомляти Покупця про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Учасника.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
7.2. Недоліки (дефекти), виявлені Покупцем під час прийняття товару, Продавець зобов’язаний усунути за власний рахунок у строки, визначені цим Договором.
7.3. За порушення Продавцем визначених цим Договором зобов’язань щодо якості товару, з Учасника на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісного (некомплектного) товару.
7.4. У разі поставки Товару неналежної якості, Продавець зобов'язаний замінити його на якісний Товар протягом 5 календарних днів.
7.5. Покупець за порушення грошових зобов’язань (несвоєчасну оплату поставленого товару) сплачує на користь Продавця пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості неоплаченої суми коштів за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла у період нарахування пені.
7.6. Застосування штрафних санкцій та їх сплата не звільняють Сторони від виконання ними зобов’язань за цим Договором.
7.7. За прострочення строку поставки Товару, Продавець сплачує Покупцю 0,1% вартості недопоставленого Товару за кожен день затримки, а за прострочення понад 30 днів – додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які виникли після укладання цього Договору поза волею Сторін, а саме: аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, блокада, ембарго, інші міжнародні санкції, надзвичайний або військовий стан, антитерористичні операції, а також настання інших обставин, які перешкоджають виконанню Сторонами зобов’язань за Договором та не залежать від волі Сторін і Сторони не в змозі їх усунути.
8.2. Сторона Договору, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок настання і дій обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону Договору у письмовій формі. В протилежному випадку така Сторона Договору позбавляється права посилатися на обставини непереборної сили, хіба що самі ці обставини перешкоджали передачі цією Стороною Договору такого повідомлення іншій Стороні Договору.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються компетентним державним органом тій Стороні Договору, яка посилається на обставини непереборної сили.
8.4. На час дії обставин непереборної сили зобов’язання Сторін за цим Договором призупиняються, санкції за їхнє невиконання не накладаються.
8.5. Період дії обставин непереборної сили та їх наслідків пропорційно продовжує термін виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
8.6. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна зі Сторін в установленому законодавством України порядку має право розірвати цей Договір.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення між Сторонами спорів або розбіжностей щодо виконання цього Договору, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. Спірні питання, не врегульовані шляхом переговорів, передаються на розгляд Господарського суду. При вирішенні спірних питань що стосуються виконання гарантійних зобов'язань, Сторони будуть керуватися чинним законодавством України.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2017 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами.
10.2. Договір може бути розірваний достроково у випадках, передбачених цим Договором та законодавством України.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця, в такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, в такому випадку Сторони зменшують обсяги закупівлі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості предмета договору за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, до зміни предмета договору та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості;
4) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторони можуть внести зміни до договору у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів і послуг). Сума договору зменшується пропорційно узгодженому зменшенню ціни;
5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
11.2. Після підписання даного Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди, які так чи інакше стосуються предмету даного Договору, втрачають юридичну силу.
11.3. Всі додатки та додаткові угоди, що підписані сторонами у зв’язку із виконанням цього Договору є його невід’ємною частиною, набирають юридичної сили з моменту їх підписання та діють протягом строку дії цього Договору.
11.4. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
11.5. Сторони погодилися, що даний договір, будь-які матеріали, інформація та відомості, що стосуються даного Договору, є конфіденційними і не можуть передаватися (розголошуватися) третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони даного договору, крім випадків, коли така передача (розголошення) пов'язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання даного договору або сплати податків, інших обов'язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством України.
11.6. Сторони несуть відповідальність за правильність вказаних ними в даному Договорі реквізитів та зобов’язуються вчасно та у розумні строки повідомляти іншу Сторону про їх заміну у письмовій формі.
11.7. Договір укладається і підписується у 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу.
12. Додатки до Договору
12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
Додаток № 1 «Специфікація».
13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
Покупець:
Загальноосвітня школа № 4 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області
68600, Одеська область, м.Ізмаїл, вул. Героїв Сталінграду,25
Код за ЄДРПОУ - 26249197
р/р 35413001019822
ГУДКСУ в Одеській області
МФО 828011
Телефон: (04841) 62139
Директор школи
___________________ Н.В.Голубкова
м.п. Продавець :
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Додаток 1 до проекту Договору
СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ Найменування товару*
Одиниця виміру
Кількість
Відповідність технічним вимогам
1. Вугілля кам’яне марки АО (25-50) т 92 ДСТУ 7146:2010
* У разі якщо у найменування товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент»
№ п/п Марка Фракція, мм Зола, % (А) Волога %, (W) Теплота згорання , % (G) Ціна за 1 тонну з ПДВ/без ПДВ
1. АО (25-50) До 13% До 6 % 7144
Покупець:
Загальноосвітня школа № 4 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області
68600, Одеська область, м.Ізмаїл, вул. Героїв Сталінграду,25
Код за ЄДРПОУ - 26249197
р/р 35413001019822
ГУДКСУ в Одеській області
МФО 828011
Телефон: (04841) 62139
Директор школи
___________________ Н.В.Голубкова
м.п. Продавець :
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
*Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дата відповіді:
18.01.2017 12:29