-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А- 95, скретч-карти)
Завершена
42 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період уточнення:
27.07.2020 11:07 - 31.07.2020 11:00
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог.
Номер:
2a8efae08c284b2ab1374e82b48dcedc
Дата опублікування:
30.07.2020 14:49
Опис:
Добрий день.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Кваліфікаційними критеріями до учасників встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
Додаток 1. п. 8 «Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити інформацію про розгалужену мережу АЗС на території України та наявність не менше п’яти автозаправних станцій на території м. Запоріжжя та щонайменше по одній автозаправній станції в кожному районі Запорізької області, що знаходяться в учасника на праві власності або в оренді чи на партнерських засадах тощо. До довідки необхідно додати гарантійний лист емітента талонів, скретч-карток або еквіваленту єдиного зразку для всієї запропонованої мережі АЗС про можливість їх отоварювання на АЗС відповідно до переліку, та можливості надання Учаснику необхідної кількості талонів, скретч-карток або еквіваленту для забезпечення Замовника предметом закупівлі на весь обсяг протягом усього строку дії талонів, скретч-карток або еквіваленту, в якому повинна бути інформація: номер ідентифікатора торгів, назва Замовника, а також обсяг палива згідно з оголошеною закупівлею. До зазначеної довідки необхідно додати скан-копії зазначених талонів, скретч-карток або еквіваленту»
. Вважає такі вимоги незаконними, дискримінаційними та такими, що обмежує конкуренцію учасників з огляду на наступне:
-- на сьогодні в Україні діє велика кількість мереж АЗС, які розташовані у певних містах, районах, районах у містах та областях України, та серед наявних мереж АЗС тільки мережа АЗС «АВІАС» має у наявності не менше 1 од. в кожному районні Запорізької області. Більш того, в деяких районах Запорізької області розташована тільки АЗС «АВІАС» (наприклад, Гуляйпільськом районі, Якимівськом районі, Приазовськом районі).
Враховуючи вимогу тендерної документації, щодо єдиного зразка скретч-карток або еквіваленту, які повинні діяти по всій запропонованій мережі АЗС стає незрозумілим, як Замовник хоче провести відкриті торги з вимогами, які, навіть найбільші постачальники нафтопродуктів в Україні не мають змогу виконати, оскільки не мають покриття АЗС у всіх районах Запорізької області.Це підтверджується результатами інших закупівель Замовника з аналогічними дискримінаційними та незаконними вимогами, у яких лише один учасник ринку поставки нафтопродуктів має змогу відпускати пальне у всіх районах Запорізької області (оскільки такий учасник є єдиним з поміж усіх інших учасників хто надає відповідний перелік АЗС , а саме мережі «АВІАС», по кожному району області.Таким чином вимога Замовника щодо наявності АЗС в кожному районі Запорізької області встановлена для відповідності лише одного учасника, що є наслідком обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одному учаснику з- поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, призводить до закупівлі товару по явно не ринковим цінам. З огляду на вищенаведене, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі як найбільше учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, та недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників торгів, просимо внесення змін до Документації, шляхом або виключення цих вимог, або розбиття даної закупівлі на лоти по кожному району окремо, для забезпечення конкурентного середовища серед інших потенційних учасників закупівлі, оскільки усі інші учасники можуть виконати вимогу наявності АЗС у районах Запорізької області лише частково, або іншим чином привести Документацію в відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон).
Відповідь:
Щодо вимоги про наявність щонайменше по одній автозаправній станції в кожному районі Запорізької області, яка зазначена у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, повідомляємо, що відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 №807-ІХ на даний час у Запорізькій області існує 5 районів.
Також звертаємо вашу увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено вимогу про наявність автозаправних станцій не лише на правах власності, а на партнерських засадах або в оренді тощо.
Але з метою розширення кола потенційних учасників Замовник вносить зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, хоча й не вважає данні вимоги дискримінаційними, а лише такими що враховують особливості діяльності Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області та є необхідними для безперебійного виконання функцій та покладених обов’язків.
Дата відповіді:
31.07.2020 10:24
Відповідь надана
питання
Номер:
5742da92b6ea48bbabed9653d833b144
Дата опублікування:
27.07.2020 13:24
Опис:
чи можлива передплата?
чи можливе виключення п. 8.2 проекту договору?
чи можливе виключення пю. 8.3 проекту договору?
Відповідь:
1)Згідно законодавства у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може бути попередня оплата лише у разі наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області не маємо дозволу на попередню оплату бензину. 2),3) Для забезпечення себе від можливих втрат при невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань за договором до нього включені підстави та умови про відповідальність сторін, зокрема п. 8.2 та 8.3. Тому виключення цих підпунктів з проекту договору неможливе.
Дата відповіді:
27.07.2020 14:31