• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030535 ст. Олика-/Н-22/-Дерно-Олика (на ділянці км 0+900 - км 8+050) у Волинській області

Пропозиція готується та подається українською мовою.

Завершена

83 812 362.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 419 061.81 UAH
Період уточнення: 22.07.2020 21:55 - 31.08.2020 23:59
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 653ddf79890a4296ab526dc15a598f2d
Дата опублікування: 24.07.2020 10:16
Опис: Шановний замовнику! Вже не один місяць спостерігаємо за Вашою винахідливістю при складанні Тендерної документації по закупівлях, але все більше і більше дивуємось, що немає межі довершеності. У тендерній документації Ви вимагаєте від учасників складання документів тендерної пропозиції якісно і з чітко розбірливим текстом, скановані документи повинні мати чіткий вигляд і т.д. У свою чергу завантажена Вами сканована тендерна документація і додатки до неї, мають вигляд, м"яко кажучи, не завжди чіткий та якісний. На дворі 2020 рік і можливості копіювальної техніки, на нашу думку, дозволяють готувати тендерну документацію у кращому вигляді. Замовник вимагає від учасників подавати ЗАПОВНЕНИЙ проект договору, але розміщує його у вкрай неякісному вигляді, що інколи навіть не дозволяє розібрати текст та надрукувати і заповнити проект договору, що у разі його невідповідності стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника. Пропонуємо замовнику розмістити тендерну документацію і додатки до неї у якісному і розбірливому вигляді, в тому числі у форматі Word. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація розміщена у вигляді, у якому вона була погоджена та затверджена, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 28.07.2020 17:02
Відповідь надана

3. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 8793544230a648f389975663b1a27e3b
Дата опублікування: 23.07.2020 17:21
Опис: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати, у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається договір оренди/лізингу та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування та посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт. Таким чином, всупереч цивільному законодавству замовник не передбачив можливість для учасників залучення техніки і механізмів на інших, ніж оренда/лізинг, умовах договорів цивільно-правового характеру, що позбавляє можливості багатьох потенційних учасників для підтвердження наявності техніки залучити відповідні механізми на умовах, наприклад, договорів про надання послуг тощо. У зв’язку із викладеним, вимагаємо доповнити перелік можливостей залучення сторонньої техніки не лише на умовах договорів оренди/лізингу, але й на умовах надання послуг.
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації. Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 28.07.2020 17:01
Відповідь надана

2. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 7a931c230a884f758ee828bd012fc443
Дата опублікування: 23.07.2020 17:21
Опис: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатковими угодами); - копії/ю документів/у на підтвердження досвіду виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма КБ-3) (остання) або акт звірки; та форма(и) КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт; - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) замовника (ів) (за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено відповідні відомості Аналогічним буде вважатись договір з виконання робіт або надання послуг з капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Замовником не передбачено виконання аналогічного договору на дорогах загального користування державного значення, що порушує принци дискримінаційності. Відповідно положень ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначається не тільки автомобільні дороги загального користування, а й інші види доріг такі як: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Стаття 3 Закону України «Про автомобільні дороги» встановлює, що дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані з функціонуванням та розвитком автомобільних доріг незалежно від їх призначення та форм власності. Відповідно до статті 8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Вважаємо вимогу замовника про підтвердження наявності досвіду в учасника договорами на виконання робіт виключно на дорогах місцевого значення дискримінаційною, оскільки аналогічні за видами робіт можуть виконуватися в тому числі на дорогах державного значення, а тому вимагаємо включити (доповнити) до визначення «аналогічного договору», також виконання робіт або надання послуг з капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації. Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 28.07.2020 17:00
Відповідь надана

1. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 3c722110a78949e4921846598865ec80
Дата опублікування: 23.07.2020 17:20
Опис: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» для документального підтвердження критерію наявності працівників відповідної кваліфікації Учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатково! Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати окрему довідку складену у довільній формі про наявність у учасника інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції, копію Наказу про призначення такого співробітника та копії документів, що підтверджують його кваліфікацію у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ). На об’єктах капітального ремонту технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Вимогами даного документа чітко передбачено, що відповідну кваліфікацію повинні мати інженери технічного нагляду, а функцію технагляду згідно законодавства України має забезпечувати замовник. Вважаємо, що вимога про підтвердження кваліфікації інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ) є дискримінаційною вимогою, а тому вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь: 1. Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації. Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 28.07.2020 17:00