• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення у цифровій формі топографічної основи із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів смт. Черкаське, с. Іванівка, с. Новомиколаївка, с. Шнурки Черкаської селищної ради Слов’янського району Донецької області

ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виготовлення у цифровій формі топографічної основи із застосуванням геоінформаційних технологій та розроблення генеральних планів та планів зонування території населених пунктів смт. Черкаське, с. Іванівка, с. Новомиколаївка, с. Шнурки Черкаської селищної ради Слов’янського району Донецької області)

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період уточнення: 22.07.2020 09:51 - 19.08.2020 00:00
Відповідь надана

ISO

Номер: 7fcfa53398f74420b0c9c11e7a9d8212
Дата опублікування: 27.07.2020 15:56
Опис: Добрий день! На нашу думку, вимога Замовника щодо надання сертифікату системи якості ISO 9001:2015 «Система управління якістю» є такою, що не відповідає чинному законодавству. До такого твердження ми приходимо враховуючи наступне. Згідно ч.2, ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Разом з цим, частиною 2, ст.16 вказаного Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до ч.2, ст. 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачено обов’язкового отримання сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Частиною 4, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, котрі не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються Замовником. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства (виключити дану вимогу) внісши відповідні зміни.
Відповідь: Щодо вашого запитання, повідомляємо наступне. Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється обов’язок замовників вказувати у технічній специфікації, зокрема «… посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються. Той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасника Сертифікату відповідності системи управління якістю – встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника- міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» Будь-який суб’єкт господарювання, який надає послуги у сфері містобудування та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника закупівлі даного Сертифікату може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості наданих послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на замовника, послуги та процесний підхід до діяльності. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного надання послуги, що є предметом даної закупівлі, оскільки її надання передбачає взаємодію працівників різних підрозділів виконавця такої послуги. Отже, вимога замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників діючого Сертифікату відповідності системи управління якістю, є обґрунтованою та такою, що не суперечить ст.3, 16,22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 29.07.2020 08:22
Відповідь надана

Щодо ДСТУ

Номер: d5bd8c7eca8c4a019f0ad423c98db3a7
Дата опублікування: 27.07.2020 15:28
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! У додатку 1 до тендерної документації, в пункті 3 під аналогічним договором розуміється договір, де у завданні на розроблення генерального плану та плану зонування території міститься інформація про досвід розроблення розділу охорони навколишнього природного середовища, відповідно до вимог ДСТУ-Н.В.В.1.1-10:2010 «Настанова з виконання розділів «Охорона навколишнього природного середовища у складі містобудівної документації. Склад та вимоги», затвердженої наказом Мінрегіону України №559 від 28.12.2010р. Просимо вказати, на які саме нормативно-правові акти посилався замовник включаючи дану вимогу до тендерної документації. На нашу думку ця вимога є дискримінаційною та умисно обмежує коло потенційних учасників, адже, згідно чинного законодавства, містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" (п.4, ст. 2 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"). Саме цей розділ, який охоплює природоохоронну сферу, згідно законодавства має міститися в містобудівній документації. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.3, додатку 1 до ТД у наступній редакції: під аналогічним договором розуміється договір, де у завданні на розроблення генерального плану та плану зонування території міститься інформація про досвід розроблення розділу охорони навколишнього природного середовища, відповідно до вимог ДСТУ-Н.В.В.1.1-10:2010 «Настанова з виконання розділів «Охорона навколишнього природного середовища у складі містобудівної документації. Склад та вимоги», затвердженої наказом Мінрегіону України №559 від 28.12.2010р. або Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".
Відповідь: Інформуємо, що вказане питання буде розглянуто, зміни до тендерної документації можуть бути внесені за результатами розгляду.
Дата відповіді: 29.07.2020 13:02
Відповідь надана

Технічна помилка

Номер: e0cf857cd47d4b69b2b23116893afbe7
Дата опублікування: 23.07.2020 16:51
Опис: На титульному листі тендерної документації сказано, що вона є затвердженою Протокольним рішенням № 21 від 24 липня 2020 р. Сьогодні тільки 23 липня 2020 року. Це технічна помилка? Якщо так, то просимо виправити.
Відповідь: Дійсно, вказане вами є технічною помилкою, та буде виправлено шляхом внесення змін до тексту тендерної документації.
Дата відповіді: 27.07.2020 13:33
Відповідь надана

Працівники

Номер: 4b7074f213a74c99915e65cd9e2f5a93
Дата опублікування: 23.07.2020 16:46
Опис: Шановний замовнику! В додатку 1 до тендерної документації Ви зазначаєте, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні у наданні послуг, "В ТОМУ ЧИСЛІ" наявність в штаті (за основним місцем роботи). Чи означає це, що ми можемо залучати фахівців з відповідною кваліфікацією за договором цивільно-правового характеру? Будемо вдячні за відповідь.
Відповідь: Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність в штаті (за основним місцем роботи): 1. сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників; 2. фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6-ти осіб; 3. інженер-геоінформатик / інженер з комп’ютерних систем – не менше 1-ї особи; 4. інженер-фотограмметрист / фотограмметрист – не менше 1-ї особи; 5. архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб; 6. архітекторів, які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» – не менше 1 особи. Додатково в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного кваліфікаційного сертифіката, що підтверджує кваліфікацію сертифікованого архітектора. Так, вказаним Розділом встановлюється обов’язок Учасника надати відповідну довідку із інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, причому відносно вказаних у списку за п.1-п.6 працівників – їх робота в штаті Учасника (працевлаштування за основним місцем роботи) є обов’язковою.
Дата відповіді: 27.07.2020 13:34
Відповідь надана

Кількість архітекторів

Номер: d1faa750eae547c2b87683d77dc3c584
Дата опублікування: 23.07.2020 16:22
Опис: Добрий день! Згідно пп. 5, п. 2 та пп.6, п.2 додатку 1 до тендерної документації замовник передбачає наявність в учасника 1 сертифікованого архітектора та 3 архітекторів. Натомість, відповідно до Наказу Мінрегіону N 290 від 16.11.2011 року про «Порядок розроблення містобудівної документації», а саме розділу IV. «Розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні» у п.4.5. зазначено, що «Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат». Тобто, для реалізації даного проекту законодавець передбачає наявність в учасника одного сертифікованого архітектора. Просимо пояснити, якими законодавчими актами керувався замовник визначаючи кількість архітекторів необхідних для даноо проекту? Та чому задається саме така кількість, а не наприклад 1 чи 5? На нашу думку дана вимога є дискримінаційною. Просимо прийняти обгрунтоване рішення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Щодо обґрунтованості застосування відповідної кількості працівників, повідомляємо наступне. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо встановлення кількості працівників відповідної кваліфікації, та/або обмежень щодо встановлення такої кількості лише на підставі мінімальних вимог до виконавців подібних робіт, визначених нормативними актами (наприклад, Наказом Мінрегіону N 290 від 16.11.2011). Вимоги щодо кількості конкретних працівників встановлюються Замовником в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, обсягу робіт та строку виконання робіт. Отже, зважаючи на кількість населених пунктів та стислий строк виконання всіх робіт – менше 5 місяців, Замовником встановлена вимога щодо залучення певної мінімальної кількості спеціалістів у рамках вказаної закупівлі, яке повністю обумовлюється технічними вимогами щодо високої якості та складу містобудівної документації. Наявність певної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для своєчасного та якісного завершення робіт. Замовником максимально конкретизовано вимогу щодо кількості персоналу. Отже, враховуючи предмет закупівлі, значний обсяг робіт та стислий термін надання послуг, Замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця мати за основним місцем роботи не менше одного сертифікованого архітектора та не менше трьох архітекторів.
Дата відповіді: 27.07.2020 13:35