-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання
Завершена
1 284 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
Період уточнення:
16.12.2016 17:13 - 02.01.2017 13:00
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
9270f03c8eff4876b6c5bc4bfda2ffdb
Дата опублікування:
23.12.2016 18:04
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів визначає предмет закупівлі відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а також конкретизовано назву послуги, а саме: послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:38
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
0eee46c531b04842a21df8e21bc87a54
Дата опублікування:
23.12.2016 18:04
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів визначає предмет закупівлі відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а також конкретизовано назву послуги, а саме: послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:39
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
aa21bd181f404c23a7441ba31a21d0d6
Дата опублікування:
23.12.2016 18:03
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів визначає предмет закупівлі відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а також конкретизовано назву послуги, а саме: послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:38
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
f09351bccd8947fdb249317cd43db64c
Дата опублікування:
23.12.2016 18:02
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів визначає предмет закупівлі відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а також конкретизовано назву послуги, а саме: послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:38
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
a4d89a6666864cfbba7d10e75adaec6a
Дата опублікування:
23.12.2016 18:02
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів визначає предмет закупівлі відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а також конкретизовано назву послуги, а саме: послуги з готування їжі для ізоляторів тимчасового тримання.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:38
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
d65bea1aaa2641f099a4dd802bc2645c
Дата опублікування:
23.12.2016 18:01
Опис:
Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предметом закупівлі згідно з тендерною документацією, складеною Замовником відкритих торгів, є код «56.29.2 – послуги їдалень», код «55321000-6 – послуги з готування їжі» (послуги з готування їжі для ізолятора тимчасового тримання).
Відповідно до інформації про необхідні характеристики предмету закупівлі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, постачання готової гарячої їжі повинно здійснюватись транспортом та за рахунок надавача послуг.
Виходячи з цього, код «56.29.2 – послуги їдалень» є невірним при визначенні Замовником предмету закупівлі, тому що передбачає приготування їжі безпосередньо в їдальні закладу ізолятору тимчасового тримання.
Крім цього код «56.29.2 – послуги їдалень» та код «55321000-6 – послуги з готування їжі» суперечать один одному, тому що передбачають різні предмети закупівель, що, в свою чергу є порушенням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
Замовник торгів складає тендерну документацію відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). В тому числі тендерна документація повинна містити:
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерним комітетом було визначено кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 та включено всю необхідну інформацію, яку тендерний комітет вважав за необхідне включити.
В даному випадку предметом закупівлі є послуги, а не товар.
Дата відповіді:
28.12.2016 17:17
Відповідь надана
Стосовно проекту договору про закупівлю
Номер:
7477ec1be0f04247a63a2d1bcd9966b2
Дата опублікування:
23.12.2016 17:30
Опис:
Відповідно до умов п. 2.1. проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, Виконавець повинен передати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року та нормам добового забезпечення продуктами харчування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Міністерства внутрішніх справ».
Вважаємо, що умова стосовно надання послуг, якість яких повинна відповідати умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року, є дискримінаційною по відношенню до Учасника (Виконавця), у зв’язку з тим, що відповідність саме цим нормативам харчування не передбачена жодними нормами чинного законодавства.
Крім цього, відповідність цим умовам нормативів харчування тягне за собою додаткові витрати для учасника з придбання відповідного носія (в електронному або паперовому вигляді), що, в свою чергу, підвищує вартість послуги (а саме вартість порції їжі), яка надається виконавцем за договором.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
До тендерної документації з порушеного питання було внесено зміни
Дата відповіді:
28.12.2016 16:44
Відповідь надана
Стосовно проекту договору про закупівлю
Номер:
6fbf98facf8f483782f12612fbde0560
Дата опублікування:
23.12.2016 17:30
Опис:
Відповідно до умов п. 2.1. проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, Виконавець повинен передати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року та нормам добового забезпечення продуктами харчування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Міністерства внутрішніх справ».
Вважаємо, що умова стосовно надання послуг, якість яких повинна відповідати умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року, є дискримінаційною по відношенню до Учасника (Виконавця), у зв’язку з тим, що відповідність саме цим нормативам харчування не передбачена жодними нормами чинного законодавства.
Крім цього, відповідність цим умовам нормативів харчування тягне за собою додаткові витрати для учасника з придбання відповідного носія (в електронному або паперовому вигляді), що, в свою чергу, підвищує вартість послуги (а саме вартість порції їжі), яка надається виконавцем за договором.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
До тендерної документації з порушеного питання було внесено зміни
Дата відповіді:
28.12.2016 16:45
Відповідь надана
Стосовно проекту договору про закупівлю
Номер:
e95ad7e1900a413dbe3ef4930a096f5e
Дата опублікування:
23.12.2016 17:29
Опис:
Відповідно до умов п. 2.1. проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, Виконавець повинен передати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року та нормам добового забезпечення продуктами харчування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Міністерства внутрішніх справ».
Вважаємо, що умова стосовно надання послуг, якість яких повинна відповідати умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року, є дискримінаційною по відношенню до Учасника (Виконавця), у зв’язку з тим, що відповідність саме цим нормативам харчування не передбачена жодними нормами чинного законодавства.
Крім цього, відповідність цим умовам нормативів харчування тягне за собою додаткові витрати для учасника з придбання відповідного носія (в електронному або паперовому вигляді), що, в свою чергу, підвищує вартість послуги (а саме вартість порції їжі), яка надається виконавцем за договором.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
До тендерної документації з порушеного питання було внесено зміни
Дата відповіді:
28.12.2016 16:45
Відповідь надана
Стосовно проекту договору про закупівлю
Номер:
2370f518b4974d73b4237e03619f3fae
Дата опублікування:
23.12.2016 17:28
Опис:
Відповідно до умов п. 2.1. проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, складеної Замовником відкритих торгів, Виконавець повинен передати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року та нормам добового забезпечення продуктами харчування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Міністерства внутрішніх справ».
Вважаємо, що умова стосовно надання послуг, якість яких повинна відповідати умовам нормативів харчування ББК 36.997С23 від 1998 року, є дискримінаційною по відношенню до Учасника (Виконавця), у зв’язку з тим, що відповідність саме цим нормативам харчування не передбачена жодними нормами чинного законодавства.
Крім цього, відповідність цим умовам нормативів харчування тягне за собою додаткові витрати для учасника з придбання відповідного носія (в електронному або паперовому вигляді), що, в свою чергу, підвищує вартість послуги (а саме вартість порції їжі), яка надається виконавцем за договором.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою щодо усунення вказаного порушення.
Відповідь:
До тендерної документації з порушеного питання було внесено зміни
Дата відповіді:
28.12.2016 16:45