• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду в Русанівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» за адресою: вул. Київська, 105 в с. Русанів, Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні роботи )

Торги не відбулися

3 678 895.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 400.00 UAH
Період уточнення: 16.07.2020 15:48 - 22.07.2020 15:45
Відповідь надана

Щодо вимог

Номер: 08644f9770694154888d6ee6b8d2146a
Дата опублікування: 20.07.2020 11:27
Опис: 1. Ще раз зазначаємо, що наявність сертифікату відповідності стандарту ISO 9001:2015 не є обов'язковим. Тому вимога, щодо наявності в учасника тсертифікату відповідності стандарту ISO 9001:2015 є незаконною та підлягає скасуванню. 2. Сертифікація енергетичної ефективності не є предметом даної закупівлі. Предметом даної закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ. Тому вимога, щодо наявності в учасника торгів фахівця з енергетичного аудиту є незаконною та підлягає скасуванню. 3. Щодо наявності в учасника інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації) (з додаванням сертифікату) та інженера-проектувальника (з додаванням сертифікату), зазначаємо, що предметом даної закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, а не проектування. Ходом робіт в будівництві керує не інженер-проектувальник, а людина, відповідальна за проведення капітального ремонту (зазвичай виконроб), який має відповідну кваліфікацію. А нагляд за проведенням ремонту здійснюють наступні уповноважені особи: технічний нагляд - сертифікований інженер з технічного нагляду, якого наймає Замовник, авторський нагляд - представник проектної організації, яка виконала проектно-кошторисну документацію (зазвичай сертифікований головний інженер проекту). .Також звертаємо Вашу увагу, що кошторисна документація, яка складається згідно дефектного акту, виконується проектною організацією в складі якої є людина, яка має відповідну кваліфікацію в даному напрямку. Учасник торгів виконує роботи згідно існуючої проектно-кошторисної документації та під наглядом відповідних фахівців, згідно чинного законодавства, а не сам будує, здійснює нагляд та складає свій кошторис. Тому вимога, щодо наявності в учасника торгів інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації) (з додаванням сертифікату) та інженера-проектувальника (з додаванням сертифікату) є незаконною та підлягає скасуванню.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом відділу освіти, культури, молоді та спорту Броварської районної державної адміністрації було розглянуто Ваше питання. 1. Щодо вимоги про наявність в учасника сертифікату відповідності стандарту ISO 9001:2015, зазначаємо, що Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якістю на підприємстві та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Слід зазначити, що даний сертифікат необхідний кожному учаснику, хто бажає приймати участь в тендерних закупівлях в системі ProZorro, адже він є необхідною вимогою для участі у більшості випадків тендерних умов , особливо це стосується таких галузей, як будівництво, виготовлення обладнання та виконання робіт. Звертаємо увагу, що зазначений вище Сертифікат не є новелою і його може отримати будь-яка організація, даний сертифікат передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ. Таким чином, вимога даного документу не є дискримінаційною, а є бажання Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги на належному рівні. 2. Стосовно законності вимоги Замовника щодо наявності в учасника торгів фахівця з енергетичного аудиту. Задля якісного виконання капітального ремонту фасаду в Русанівському НВК тендерним комітетом було прийняте рішення про впровадження вище наведеної умови, адже енергоаудит – це перший крок в тепловій модернізації. Згідно наказу №267 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.10.2017 Про визначення будівель, які часто відвідують громадяни, школа відноситься до вищевказаного переліку будівель, сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для даного виду будівлі. На думку тендерного комітету задля проведення якісного капітального ремонту,будівельна компанія – майбутній переможець процедури відкритих торгів, має мати в своєму складі фахівця з енергетичного аудиту, мінімум одну службову (посадову) особу. Це забезпечить добросовісну конкуренцію у процедурі закупівлі. Законодавством України це не заборонено. Також, звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією не передбачено вимоги про наявність в такої особи чітко визначеної кількості років стажу, що могло б послужити як ознакою дискримінації. Тож, вважаємо, що тендерний комітет не порушив Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема і в ч. 4 ст. 22. Підстави для скасування даного положення тендерної документації – відсутні. 3. Щодо наявності в учасника інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації) (з додаванням сертифікату) та інженера-проектувальника (з додаванням сертифікату), зазначаємо наявність сертифікату в інженера-проектувальника, дозволяє йому як кваліфікованому спеціалісту проектувати, керувати та здійснювати нагляд за ходом виконання робіт, забезпечувати відповідність проектних рішень, крім того передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва, також звертаємо Вашу увагу, що кошторисна документація, яка складається згідно дефектного акту може бути складена людиною, яка має відповідну кваліфікацію в даному напрямку, тим паче, що кошторис для участі у закупівлі складається в АВК. Тендерною документацією не встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті. На думку тендерного комітету дані вимоги до учасників, забезпечать максимально добросовісну конкуренцію та дають можливість Замовнику отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги на належному рівні. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даних вимог.Зазначені вимоги тендерної документації є законними та не підлягають скасуванню, так як не перешкоджають учаснику взяти участь у закупівлі та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через зазначені умови тендерної документації. Крім того, з даного питання не вбачається, яким чином вказані вимоги Замовника порушують права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі.
Дата відповіді: 22.07.2020 16:14
Відповідь надана

Скасування деяких вимог

Номер: 6c8dd9f508ef4c03ab73e187a98e80fd
Дата опублікування: 18.07.2020 13:10
Опис: Тендерною документацією вимагається наявність в учасника фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат. дана вимога висувається до організацій, які займаються енергетичним аудитом, а не роботами з капітального ремонту. Прошу скасувати дану вимогу, адже предеметом закупівлі є виконання ремонтних робіт, а не проведення енергетичного аудиту. Тендерною документацією вимагається наявність в учасника інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації) (з додаванням сертифікату) та інженера-проектувальника (з додаванням сертифікату). Дані вимоги висуваються до організацій, які займаються проектними роботами, а не роботами з капітального ремонту. Прошу скасувати дану вимогу, адже предеметом закупівлі є виконання ремонтних робіт, а не виконання проектних робіт. Тендерною документацією вимагається надання копії Сертифікату системи управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, виданого Органом сертифікації з акредитацією НААУ щодо вказаних у сертифікатів видів економічної діяльності. проте даний сертифікат не є обов'язковим для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Прошу скасувати дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом відділу освіти, культури,молоді та спорту Броварської районної державної адміністрації було розглянуто Вашу вимогу. Повідомляємо Вам, що тендерна документація до закупівлі розроблена згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що сертифікована система управління якістю істотно підвищує довіру Замовника. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якістю на підприємстві та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Слід зазначити, що даний сертифікат необхідний кожному учаснику, хто бажає приймати участь в тендерних закупівлях в системі ProZorro, адже він є необхідною вимогою для участі у більшості випадків тендерних умов , особливо це стосується таких галузей, як будівництво, виготовлення обладнання та виконання робіт. Звертаємо увагу, що зазначений вище Сертифікат не є новелою і його може отримати будь-яка організація, даний сертифікат передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ. Таким чином, вимога даного документу не є дискримінаційною, а є бажання Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги на належному рівні. Щодо умови про наявність інформації (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця.) Зазначаємо, що задля якісного виконання капітального ремонту фасаду в Русанівському НВК тендерним комітетом було прийняте рішення про впровадження вище наведеної умови, адже енергоаудит – це перший крок в тепловій модернізації.Згідно наказу №267 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.10.2017 Про визначення будівель, які часто відвідують громадяни, школа відноситься до вищевказаного переліку будівель, сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для даного виду будівлі. На думку тендерного комітету задля проведення якісного капітального ремонту ,будівельна компанія – майбутній переможець процедури відкритих торгів, має мати в своєму складі фахівця з енергетичного аудиту, мінімум одну службову (посадову) особу. Це забезпечить добросовісну конкуренцію у процедурі закупівлі. Законодавством України це не заборонено. Також, звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією не передбачено вимоги про наявність в такої особи чітко визначеної кількості років стажу, що могло б послужити як ознакою дискримінації. Тож, вважаємо, що тендерний комітет не порушив Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема і в ч. 4 ст. 22. Підстави для скасування даного положення тендерної документації – відсутні. Щодо наявності в учасника інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації) (з додаванням сертифікату) та інженера-проектувальника (з додаванням сертифікату), зазначаємо наявність сертифікату в інженера-проектувальника, дозволяє йому як кваліфікованому спеціалісту проектувати, керувати та здійснювати нагляд за ходом виконання робіт, забезпечувати відповідність проектних рішень , крім того передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва , також звертаємо Вашу увагу, що кошторисна документація, яка складається згідно дефектного акту може бути складена людиною, яка має відповідну кваліфікацію в даному напрямку, тим паче, що кошторис для участі у закупівлі складається в АВК. Тендерною документацією не встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті. На думку тендерного комітету дані вимоги до учасників, забезпечать максимально добросовісну конкуренцію та дають можливість Замовнику отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги на належному рівні.
Дата відповіді: 20.07.2020 10:54