-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Неткані матеріали
Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
2 811 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 059.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 059.50 UAH
Період уточнення:
15.07.2020 16:19 - 20.07.2020 17:00
Відповідь надана
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів
Номер:
c96bfee3b1d94d799cf42cea5613c6c1
Дата опублікування:
17.07.2020 13:59
Опис:
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів.
Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі.
Скоріше за все Замовник все ж таки має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного учасника.
Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Також ми не погоджуємося з наступними тезами, а саме:
«1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі..» - звісно виробник може дати оцінку учасника про співпрацю з ним, але найкращим доказами надійності в даному контексті можуть бути: фінансові звіти компанії, по яких можна зрозуміти про стан організації; відгуки інших Замовників щодо виконаного Договору, які безпосередньо користувалися послугами даного учасника (Замовники надають оцінку чи повністю було поставлено товар чи ні, був наданий товар, який вони (Замовники) замовляли чи ні, було надано продукцію у визначені терміни чи ні та інші параметри); надаючи Тендерну пропозицію Учасник не повинен бути притягнутим до відповідальності згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, відповідно Замовник може самостійно перевірити всю необхідну інформацію щодо надійності Учасника.
Беззаперечною гарантією якості товару можуть виступати: Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань тощо, які видаються на підставі технічної документації, яка є підтвердженням відповідності конкретної продукції вимогам чинних нормативних документів та технічних регламентів на неї. До таких документів відноситься загальний опис виробу, протоколи випробувань продукції, зіставлені на основі проведених з необхідною періодичністю випробувань у акредитованих випробувальних лабораторіях, нормативні документи з зазначеними вимогами до конкретного виду продукції, а також сертифікати відповідності і протоколи випробувань сировини і комплектуючих матеріалів.
Дана теза є хибною, адже в тих закупівлях, в яких присутні гарантійні листи від виробників та є продукція, яка виготовляється тільки одним виробником (і відсутні аналоги), по перше, приймає участь невелика кількість учасників (у порівнянні, якщо даний лист буде відсутнім у тендерній документації), по друге, учасник користується даною ситуацією та виходить на повний бюджет і про жодну економію не може йти мова, адже відсутня конкуренція.
Офіційне походження товару зазначається у Декларації відповідності, Сертифікаті відповідності, Сертифікаті / Паспорті якості / аналізу та інших подібних документах, які Виробник надає Учаснику. Підтвердженням співпраці між Виробником та Учасником може бути укладений Договір між даними сторонами, що також підводить до висновку, що даний Учасник є надійним партнером, адже має договірні відносини безпосередньо з виробником.
Завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник.
Також хочемо ще раз зазначити, що такі документи як Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань та ін. не можуть бути виданими на неякісну продукцію, тому формулювання вимоги: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника…» не є доречним, адже документи, які засвідчують якість товару обов’язково надаються при поставці та за вимогою Замовника долучаються в складі Тендерної документації. За надання неякісного товару Учасник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності, тому навряд чи з’являться «бажаючі» надати фальсифіковані медичні матеріали.
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів», адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо, що перейшли на державну мову!
Вже вкотре звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути наданий не тільки виробником, але й представництвом, філією, дилером чи дистриб’ютором. По-друге, чому Ви виріши, що є тільки один виробник? Виробників на ринку необхідного нам товару багато, в інакшому варіанті необхідно було б проводити переговорну процедуру з одним учасником, відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону, як виняток (відсутність конкуренції з технічних причин).
Економія бюджетних коштів дуже важлива, та не менш важлива якість товарів. Тому ми використовуємо усі доступні інструменти підтвердження якості товарів, зокрема і гарантійні листи (як підтвердження надійності учасників та якості запропонованих ними товарів). Так, при поставках товару обов’язок постачальників надати супровідні документи, зокрема сертифікати якості, декларації тощо. Проте поставки відбуваються вже після укладання договору. В разі якщо товар виявиться неякісним, необхідно розривати договір та знову оголошувати закупівлю. Як наслідок, втрата часу, а що гірше, то ризик зупинки закладу, зокрема операційного відділення, адже відсутність захисних покриттів та одягу унеможливлює надання послуг хворим. Саме тому, ще на етапі торгів, ми вимагаємо усі доступні документи, щоб підтвердити якість товарів.
По-третє, 3 сторонній договір зовсім недоречний, адже й виробники можуть також бути учасниками закупівлі. Чому Ви вирішили, що учасниками виступають тільки посередники (продавці)?
Дата відповіді:
17.07.2020 15:16
Відповідь надана
Документация
Номер:
7c833e94e357482d8c3ba4b24204ecd1
Дата опублікування:
16.07.2020 16:51
Опис:
Производитель выдает только одному поставщику гарантийное письмо, поэтому ЭТО И ЕСТЬ ПРОБЛЕМА,
Відповідь:
Шановний учаснику! Дуже дивно, що Ваш постачальник (виробник), з яким Ви співпрацюєте (на договірних засадах), відмовляється надати гарантійний лист. Можливо, Вам варто звернутися до іншого постачальника (виробника) товару.
Дата відповіді:
17.07.2020 13:54
Відповідь надана
Фальстфткация продукции
Номер:
9ed7d2ac861847369dcca3d7b3f582ea
Дата опублікування:
16.07.2020 12:44
Опис:
Тогда Вы должны приложить 3х сторонний договор на поставку товара = производитель-продавец-покупатель. Потому, что Вы заключаете договор с продавцом, а не с производителем. И поставщик за меня ни какую ответственность не несет. А мы предоставляем Вам всю информацию в открытом доступе про наше предприятие и Вы считаете что контролирующие органы не отслеживают поставки. Один мониторинг и ВСЕ!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! Якщо уважно читати Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019), зокрема п.37 ч.1. ст..1, знайдете визначення «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». З даного визначення зрозуміло, що учасником може бути не тільки продавець, але й виробник тощо. Ми не можемо орієнтуватись тільки на продавців. Отже про який 3 сторонній договір може йти мова.
Так, ви праві, постачальник (хоча Ви, напевно, мали на увазі виробник) не несе за Вас ніякої відповідальності. Вивчаючи уважно вимоги тендерної документації, Ви б звернули увагу, що замовник вимагає: «Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника». Отже гарантійний лист не обов’язково має бути наданий саме виробником, але й представництвом, філією, дилером чи дистриб’ютором (досить широке коло). Не зрозуміло, чому у Вас викликає таке занепокоєння дана вимога? Адже, будучи продавцем, а не виробником (як Ви зазначили), Ви ж маєте в когось спочатку купити товар, щоб потім запропонувати його нам, відтак маєте договірні відносини (оформлені юридично, як договір купівлі-продажу чи поставки тощо, а не на «словах»). Отже отримати гарантійний лист від Вашого постачальника не має бути проблемою.
Дата відповіді:
16.07.2020 16:39
Відповідь надана
Фальстфткация продукции
Номер:
4a879f9c6cbe4d83b6239753011afd77
Дата опублікування:
16.07.2020 08:27
Опис:
Ув. заказчик. Объясните зачем Вам гарантийное письмо, если Вы в документацию добавили ст.17 или Вы думаете что предприятия которые дают полную информацию, готовы предоставить фальсификат. Отредактируйте пожалуйста тендерную документацию или уберите ст.17 или гарантийное письмо.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Перш за все, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст..16 Закону, підстави, встановлені ст..17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже ст..17 Закону це не забаганка замовника, а обов’язок. Дана вимога не може бути виключена з тендерної документації.
По-друге, відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку, гарантійний лист і є іншою інформацією, яку ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації
Дата відповіді:
16.07.2020 11:53