• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі під автомобільні дороги загального користування місцевого значення О220701 Новогригорівка-Новий Азов-Азовське, О220702 Новодмитрівка-Новоолексіївка, О220703 Петрівка-Сокологірне, О220704 /Р-47/ - Червоне, О220705 Чаплинка-Новотроїцьке-Рикове, О220706 Генічеськ-Стрілкове, О220707 Олексіївка-/М-18/ , О220709 Об’їзд центральної частини міста Генічеська, О220712 Приозерне-Генічеська Гірка, О220713 Бойове-Олексіївка , О220714 Новий Мир-Гордієнківці-Рикове, О220715 /М-18/-Ясна Поляна, О220717 Перекоп-Пчілка, О220718 Новодмитрівка-Люблинка, О220719 Новодмитрівка-Веснянка, О220721 Попівка-Атамань, О220723 Сокологірне-Новоєфремівка, О220724 Північний переїзд - /Т-22-09/, О220725 Запорожець- /Т-22-09/, О220726 Володимирівка-/Т-22-09/ , О220727 Драгоманове-Стокопані, О220728 /М-18/-Новоолексіївський ХПП, О220729 /М-18/-Чернігівка, О220730 Нова Праця-/М-18/, О220731 /Т-22-09/- станція Партизани ХПП, О220732 Вільне-Пробудження-Рівне, О220733 /Т-22-09/- Рівне в межах території Генічеського району Херсонської області

Завершена

4 756 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 567.54 UAH
Період уточнення: 15.07.2020 14:38 - 07.08.2020 14:43
Відповідь надана

Шановний Замовник, в попередніх зверненнях Учасники мають рацію щодо "аналогічний договір" в частині щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав...

Номер: f92bd508864b4e96b7358ca18f0f968c
Дата опублікування: 07.08.2020 14:32
Опис: Шановний Замовник, в попередніх зверненнях Учасники мають рацію щодо "аналогічний договір" в частині щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав... Очевидно що "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації не відповідає предмету закупівлі та суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасники мають всі підстави звернутися до органу оскарження наслідком чого буде скасування закупівлі, з наступними витратами часу та коштів. Пропоную внести відповідні зміни до тендерної документації (вилучити з визначення "аналогічний договір" вимог щодо щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права).
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, розглянув Ваше звернення від 07 серпня 2020 року та повідомляє наступне. На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. Визначення цих критеріїв мають підтвердити Замовнику спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. На підставі цього Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Звертаємо Вашу увагу, щоЗамовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі на підставі того, що ані Закон про публічні закупівлі, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», а норми Закону України «Про землеустрій» визначають правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямовані на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування та ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме: -розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, -здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, - здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майнопро реєстрацію іншого речового права.Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV та роз’ясненнями норм дії цього Закону від організаційної системи державної реєстрації прав, що були отримані 04.08.2020р №8-6454-17/15 на запит Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, передбачено, що подавати, надавати пояснення та супроводжувати документи при реєстрації, а також отримувати Витяги з цього реєстру, може як сам власник/користувач, так і особа, яка уповноважена на ці дії, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою. Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання. Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника підтвердити досвід роботи з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, шляхом надання аналогічного договору в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження щодореєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем згідно предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:24
Відповідь надана

Визначення "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 2db159cc182c4de8983216abc93a7767
Дата опублікування: 07.08.2020 14:15
Опис: Предметом закупівлі є встановлення меж земельної ділянки з складенням відповідної документації та отриманням витягів з Державного земельного кадастру. В ст. 25 Закону України "Про землеустрій" зазначено що види документації та її склад встановлюються цим Законом. В ч.2 ст.25 Закону України "Про землеустрій" зазначений вид документації "технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)" В ст. 55 зазначений склад технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). В ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. В визначенні "аналогічний договір" який містить тендерна документація є юридичні послуги щодо реєстрації речових прав в відповідному реєстрі Тобто визначення "аналогічний договір" зазначений в тендерній документації суперечить вимогам до "аналогічних договорів" зазначених в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо внести зміни до тендерної документації та привести визначення "аналогічний договір" до вимог ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом вилучення з визначення "аналогічний договір" вимог щодо щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, розглянув Ваше звернення від 07 серпня 2020 року та повідомляє наступне. На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. Визначення цих критеріїв мають підтвердити Замовнику спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. На підставі цього Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Звертаємо Вашу увагу, щоЗамовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі на підставі того, що ані Закон про публічні закупівлі, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», а норми Закону України «Про землеустрій» визначають правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямовані на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування та ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме: -розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, -здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, - здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майнопро реєстрацію іншого речового права.Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV та роз’ясненнями норм дії цього Закону від організаційної системи державної реєстрації прав, що були отримані 04.08.2020р №8-6454-17/15 на запит Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, передбачено, що подавати, надавати пояснення та супроводжувати документи при реєстрації, а також отримувати Витяги з цього реєстру, може як сам власник/користувач, так і особа, яка уповноважена на ці дії, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою. Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання. Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника підтвердити досвід роботи з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, шляхом надання аналогічного договору в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження щодореєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем згідно предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:24
Відповідь надана

Вимога до "аналогічного договору" містить роботи які відсутні в предметі закупівлі

Номер: e8e085f6ae9649d7b2f259f3b1dac427
Дата опублікування: 07.08.2020 14:05
Опис: Щановний Учасник зрозуміло чому вам Замовник не розкриває таємний зміст тендерної документації щодо реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. З тендерної документації вбачається що вона підготовлена під наперед визначеного Учасника-Переможця. Ознаки "класичні" і такі: 1. Вимога до "аналогічного договору" містить роботи які відсутні в предметі закупівлі
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, розглянув Ваше звернення від 07 серпня 2020 року та повідомляє наступне. На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. Визначення цих критеріїв мають підтвердити Замовнику спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. На підставі цього Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Звертаємо Вашу увагу, щоЗамовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі на підставі того, що ані Закон про публічні закупівлі, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», а норми Закону України «Про землеустрій» визначають правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямовані на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування та ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме: -розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, -здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, - здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майнопро реєстрацію іншого речового права.Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV та роз’ясненнями норм дії цього Закону від організаційної системи державної реєстрації прав, що були отримані 04.08.2020р №8-6454-17/15 на запит Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, передбачено, що подавати, надавати пояснення та супроводжувати документи при реєстрації, а також отримувати Витяги з цього реєстру, може як сам власник/користувач, так і особа, яка уповноважена на ці дії, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою. Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання. Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника підтвердити досвід роботи з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, шляхом надання аналогічного договору в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження щодореєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем згідно предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:23
Відповідь надана

Склад робіт який зазначений в технічному завданні та в вимогах до аналогічного договору не є тотожними

Номер: 4f067e83df054430b6d4d5acb318928d
Дата опублікування: 07.08.2020 09:32
Опис: В визначенні "аналогічний договір" вимагаєте розроблення землевпорядної документації реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права В технічному завданні зазначено що кінцевим результатом робіт є: технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок Витяги з Державного земельного кадастру про реєстрацію земельних ділянок) На нашу думку склад робіт який зазначений в технічному завданні та в вимогах до аналогічного договору не є тотожними Подібне визначення "аналогічний договір" є спірним і в майбутньому може викликати спірну ситуацію Просимо виключити з визначення "аналогічні договори" реєстрації прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, розглянув Ваше звернення від 07 серпня 2020 року та повідомляє наступне. На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. Визначення цих критеріїв мають підтвердити Замовнику спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. На підставі цього Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Звертаємо Вашу увагу, щоЗамовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі на підставі того, що ані Закон про публічні закупівлі, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», а норми Закону України «Про землеустрій» визначають правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямовані на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування та ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. На підставі чинного законодавства послуги з встановлення (відновлення) меж земельних ділянок складаються з декількох етапів, а саме: -розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, -здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, - здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майнопро реєстрацію іншого речового права.Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV та роз’ясненнями норм дії цього Закону від організаційної системи державної реєстрації прав, що були отримані 04.08.2020р №8-6454-17/15 на запит Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, передбачено, що подавати, надавати пояснення та супроводжувати документи при реєстрації, а також отримувати Витяги з цього реєстру, може як сам власник/користувач, так і особа, яка уповноважена на ці дії, в тому числі і розробник технічних документацій із землеустрою. Згідно рішення Замовника предмет закупівлі передбачає виконання перших двох етапів: розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок та здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Замовник бере на себе відповідальність за кінцевий результат робіт з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення. Проте наголошуємо, що при неспроможності Виконавця якісно виконати роботи з розроблення технічних документацій є ризик того, що отримання Витягу з державного реєстру речових прав стане не можливо через те, що розроблена технічна документація не буде відповідати чинному законодавству та буде повернута на доопрацювання. Тому на підставі вищевикладеного, для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника підтвердити досвід роботи з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, шляхом надання аналогічного договору в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Це дасть змогу Замовнику провести подальше впровадження щодореєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на приведення у відповідність технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем згідно предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення Тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:23
Відповідь надана

Неможливість реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав

Номер: 96691c4376eb45ed8c89e78b62ede498
Дата опублікування: 30.07.2020 16:29
Опис: Нерухоме майно (хоч будівлю, хоч земельну ділянку) в принципі НЕМОЖЛИВО ЗАРЕЄСТРУВАТИ в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Цей реєстр не призначений для такого типу реєстрації. Той факт, що колись якась "ручна" підрядна організація вписала в одним з пунктів договору (і, можливо, не одного) таку фразу, зовсім не означає, що цей пункт цією підрядною організацією дійсно було виконано. Для реєстрації прав на такі ділянки до реєстратора прав на нерухоме майно звертається представник ЗАМОВНИКА, а не підрядника, адже право (а не ділянка!) підлягає реєстрації на Замовника. Крім того, вартість таких послуг. як проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до 2013р. офіційно безкоштовна, це передбачено вимогами ч.8 ст.34 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Тож акт виконаних робіт в такому випадку, скоріше всього, свідчить скоріше про антиконкурентні узгоджені дії, чим про належно виконаний договір. Приберіть, будь-ласка, незаконні вимоги з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Тендерний комітет Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини, розглянувши Ваше питання від 30.07.2020 р, повідомляє наступне. Відповідно до п.2.1 тендерної документації фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями, а також відповіді Замовника на ці звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що аналогічне питання вже обговорювалось в попередніх запитаннях у процедурі надання роз'яснень щодо тендерної документації та розташовано у вільному доступі на сайті державних закупівель. Однак, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, Замовник вважає за доцільне ще раз надати пояснення по викладеному Вами питанню. 1. Обов’язковість державної реєстрації праву Державному реєстрі правпередбаченопунктом 1 статтею 3Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IVіз змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 399 від 13.05.2020 (далі Закон). 2. Згідно абзацу7 пункту 2 статті 4 Закону державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, похідні від права власності, а саме: право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки (інші речові права). Оскільки земельні ділянки під автомобільними дорогаминалежать до державної власності та використовуються на підставі права постійного користування, то речові права на ці земельні ділянки, підлягають обов’язковій державній реєстрації прав. 3. Статтею 13 Закону визначено, що відомостями про земельнуділянку, щовносяться до Державного реєстру прав, є відомості про їїкадастровий номер. 4. Згідно пунктів 8 та 14 статті 27 Закону державні акти на право постійного користування землею, видані до 1 січня 2013 року та/або інші документ, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно, є підставою для державної реєстрації прав земельної ділянки. 5. Частина 4 статті 18 Закону наголошує, що державна реєстрація прав на земельну ділянку проводиться виключно за наявності в Державному земельному кадастрі відомостей про зареєстровану земельну ділянку. 6. Звертаємо Вашу увагу, що статтею 32 Закону передбачено, що інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою, загальнодоступною. Для фізичних та юридичних осіб інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України, за умови ідентифікації такої особи (фізичної або юридичної) з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, або в паперовій формі. Тому для підтвердження виконання всіх умов аналогічного договору, Учасник може надати Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права або документ, де відображена інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, відведену у постійне користування за аналогічним договором. На підставі вищевикладеного, беручи до уваги, що: по-перше:наявна обов’язковість державної реєстрації прав на земельні ділянки, дії щодо яких складають предмет закупівлі, по-друге:з метою усунення ризиків повернення на доопрацювання документації щодо відведення земельних ділянок та для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг) згідно додатку 1 до тендерної документації, Замовник має право вимагати надання в складі тендерної пропозиції документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Вимоги, викладені в додатку 1 до тендерній документації для розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок під автомобільну дорогу загального користування місцевого значенняО220701 Новогригорівка-Новий Азов-Азовське, О220702 Новодмитрівка-Новоолексіївка, О220703 Петрівка-Сокологірне, О220704 /Р-47/ - Червоне, О220705 Чаплинка-Новотроїцьке-Рикове, О220706 Генічеськ-Стрілкове, О220707 Олексіївка-/М-18/ , О220709 Об’їзд центральної частини міста Генічеська, О220712 Приозерне-Генічеська Гірка, О220713 Бойове-Олексіївка , О220714 Новий Мир-Гордієнківці-Рикове, О220715 /М-18/-Ясна Поляна, О220717 Перекоп-Пчілка, О220718 Новодмитрівка-Люблинка, О220719 Новодмитрівка-Веснянка, О220721 Попівка-Атамань, О220723 Сокологірне-Новоєфремівка, О220724 Північнийпереїзд - /Т-22-09/, О220725 Запорожець- /Т-22-09/, О220726 Володимирівка-/Т-22-09/ , О220727 Драгоманове-Стокопані, О220728 /М-18/-Новоолексіївський ХПП, О220729 /М-18/-Чернігівка, О220730 Нова Праця-/М-18/, О220731 /Т-22-09/- станціяПартизани ХПП, О220732 Вільне-Пробудження-Рівне, О220733 /Т-22-09/- Рівне в межах території Генічеського району Херсонської області,є обґрунтованим та такими, що зазначені у повній відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.08.2020 11:06
Відповідь надана

Обговорення

Номер: ce3afbd05951483b929c13cd44665ce3
Дата опублікування: 29.07.2020 16:55
Опис: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ аналогічні торги відмінері 29,07,20
Відповідь: Вищеозначене не має жодного відношення до компетенції Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини
Дата відповіді: 03.08.2020 10:54
Відповідь надана

АМКУ

Номер: f31196974b5d40be8012bb37d687e7d2
Дата опублікування: 29.07.2020 15:15
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено дискримінаційні, антиконкурентні вимоги, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. А саме: «Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу». Встановлюючи вимогу «під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування», ви як Замовник не обґрунтовує її та одночасно з цим обмежуєте конкуренцію та можливість участі у даній закупівлі значного кола потенційних учасників з наступних підстав: 1. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документацій із землеустрою визначений Законом України «Про землеустрій» та не залежить від функціонального призначення земельної ділянки; 2. Порядок подання документів для здійснення державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права також визначений чиним законодавством України та не залежить від функціонального призначення земельної ділянки. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, та змінити вимогу щодо предмету аналогічного договору, переформулювати наступним чином: Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права». ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 21.04.2020, 14:41) Шановний учасник, Тендерний комітет Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації розглянув Ваше питання від 15.04.2020 року (далі – Питання) та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2015 року по теперішній час; 2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору; 3) документ, де відображена інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну(ні) ділянку(ки), відведену(і) у постійне користування за аналогічним договором. 4) позитивний(ні) відгук(и) балансоутримувача (ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника зауважень, претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі, якщо у замовника по аналогічному договору є зауваження, претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання учасником умов аналогічного договору, такий учасник є таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного договору». При цьому ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Так як предмет закупівлі передбачає Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О151301 Криве Озеро – Велика Мечетня – Кінецьпіль в межах Первомайського, Кривоозерського районів Миколаївської області, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим. Одночасно звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про землеустрій» визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування. Отже, норми Закону України «Про землеустрій» ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. Також слід зазначити, що ст.1 Закону України «Про автомобільні дороги» затверджено наступні визначення термінів: автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного безпечного та зручного руху транспортних засобів. смуга відведення автодороги – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги. Ст.9 вказаного Закону визначено наступні складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього відводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення та зручних умов руху; архітектурне облаштування, архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально об лаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів. Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частини автомобільної дороги, крім випадків, якщо їх будівництво чи розміщення у межах смуги відведення автомобільної дороги є власник чи орган управління цих автомобільних доріг. Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні та протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди, нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи. Зазначимо, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги, їх призначення з наступним застосуванням на практиці потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт. Відповідно до ст.27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право: а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою; б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Ст.29 Закону України «Про землеустрій» визначено, що документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов’язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації. Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою. Також в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного ст.55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги. Враховуючи викладене, визначення Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання вказаних робіт саме під автомобільними дорогами загального користування є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні. © 2014 - 2020. Усі права захищено. ТАРИФИ ТА РЕКВІЗИТИДОГОВІРРЕГЛАМЕНТКОНТАКТИЗроблено в uStudio DesignСлідкуйте за нами в Facebook
Відповідь: Доброго дня! На виконання рішення тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» від «15»липня 2020р. №237,було надано оголошення за номером UA-2020-07-15-001374-a стосовно проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі послуг з Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О220701 Новогригорівка-Новий Азов-Азовське, О220702 Новодмитрівка-Новоолексіївка, О220703 Петрівка-Сокологірне, О220704 /Р-47/ - Червоне, О220705 Чаплинка-Новотроїцьке-Рикове, О220706 Генічеськ-Стрілкове, О220707 Олексіївка-/М-18/ , О220709 Об’їзд центральної частини міста Генічеська, О220712 Приозерне-Генічеська Гірка, О220713 Бойове-Олексіївка, О220714 Новий Мир-Гордієнківці-Рикове, О220715 /М-18/-Ясна Поляна, О220717 Перекоп-Пчілка, О220718 Новодмитрівка-Люблинка, О220719 Новодмитрівка-Веснянка, О220721 Попівка-Атамань, О220723 Сокологірне-Новоєфремівка, О220724 Північнийпереїзд - /Т-22-09/, О220725 Запорожець- /Т-22-09/, О220726 Володимирівка-/Т-22-09/ , О220727 Драгоманове-Стокопані, О220728 /М-18/-Новоолексіївський ХПП, О220729 /М-18/-Чернігівка, О220730 Нова Праця-/М-18/, О220731 /Т-22-09/- станціяПартизани ХПП, О220732 Вільне-Пробудження-Рівне, О220733 /Т-22-09/- Рівнев межах території Генічеського районуХерсонської області. Станом на теперішній час по даній закупівлі проходить процедура звернення за роз’ясненнями. 29 липня 2020року Вами надається питання , яке регламентує процедуру закупівлі, відмінну від закупівлі, оголошеної тендерним комітетом Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини», а саме: - предмет закупівлі передбачає Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О151301 Криве Озеро – Велика Мечетня – Кінецьпіль в межах Первомайського, Кривоозерського районів Миколаївської області, - Замовник:Тендерний комітетУправління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації, - Терміни порушених питань: від 15.04.2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що вищеозначене не має жодного відношення до компетенції Тендерного комітету Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини».
Дата відповіді: 03.08.2020 10:50
Відповідь надана

Вимоги до аналогічного договору* щодо реєстрацію прав в Державному реєстрі речових прав не передбачена технічним завданням.

Номер: 593864535d7e4c8eb7d9820ee778f0e6
Дата опублікування: 22.07.2020 14:23
Опис: В тендерній документації встановлені вимоги щодо надання довідки та документи які підтверджують виконання аналогічного договору*. В ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації наведено визначення Аналогічний договір* - “договір на надання послуг з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування та/або технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. ДОДАТОК 2 до технічної документації Технічне завдання №1-27 міститься перелік послуг (робіт) в зазначеному перелігу послуг відсутня послуга з реєстрації прав в в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. Документи і матеріали які повинні бути надані за результатами виконаних робіт -оригінали технічних документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок -Витяги з Державного земельного кадастру про реєстрацію земельних ділянок) Враховуючи те що вимоги до аналогічного договору не відповідає змісту послуг зазначених в Технічному завдання подібні дії можуть розцінюватися як обмеження та дискримінація учасників. Просимо вилучити з змісту тендерної документації в тому числи з визначення Аналогічний договір* згадку про реєстрацію прав в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3.1 тендерної документації, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається згідно форм та вимог, встановлених у додатку 1 цієї документації, а саме: На підставі до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому,ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: аналогічний договір, який виконаний належним чином - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Так як предмет закупівлі передбачає розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, а також вважаючи на те, що Замовник бере на себе відповідальність за проведення державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення, то підставою дляреєстрації в Державному реєстрі речових прав, як заключного етапу, стане тільки якісне виконання вищезазначених робіт(послуг) згідно предмета закупівлі. Тому,для підтвердження Замовнику фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, вимагається від Учасника підтвердити досвід роботи з державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, що дасть змогу Замовнику провести впровадження щодореєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав без повернення на доопрацювання технічної документації із землеустрою, розробленою Виконавцем. На підставі викладеного, визначення Державною установою «Місцеві дороги Херсонщини аналогічного договору, як підтвердження досвіду виконання робіт, для розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок під автомобільну дорогу загального користування місцевого значенняО220701 Новогригорівка-Новий Азов-Азовське, О220702 Новодмитрівка-Новоолексіївка, О220703 Петрівка-Сокологірне, О220704 /Р-47/ - Червоне, О220705 Чаплинка-Новотроїцьке-Рикове, О220706 Генічеськ-Стрілкове, О220707 Олексіївка-/М-18/ , О220709 Об’їзд центральної частини міста Генічеська, О220712 Приозерне-Генічеська Гірка, О220713 Бойове-Олексіївка , О220714 Новий Мир-Гордієнківці-Рикове, О220715 /М-18/-Ясна Поляна, О220717 Перекоп-Пчілка, О220718 Новодмитрівка-Люблинка, О220719 Новодмитрівка-Веснянка, О220721 Попівка-Атамань, О220723 Сокологірне-Новоєфремівка, О220724 Північнийпереїзд - /Т-22-09/, О220725 Запорожець- /Т-22-09/, О220726 Володимирівка-/Т-22-09/ , О220727 Драгоманове-Стокопані, О220728 /М-18/-Новоолексіївський ХПП, О220729 /М-18/-Чернігівка, О220730 Нова Праця-/М-18/, О220731 /Т-22-09/- станціяПартизани ХПП, О220732 Вільне-Пробудження-Рівне, О220733 /Т-22-09/- Рівне в межах території Генічеського району Херсонської області,для завершення яких потрібно провести державну реєстрацію земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу, є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 27.07.2020 10:22
Відповідь надана

Щодо змісту аналогічного договору

Номер: 7b9a97591d3d474f8ac96077b26f6253
Дата опублікування: 17.07.2020 16:33
Опис: Доброго дня! В примітках до додатку №1 до ТД, серед інших, міститься наступна вимога: у складі аналогічного договору повинні міститися послуги (виконані роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Зазначені роботи фізично не можуть бути виконаними підрядником, адже в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно здійснюється реєстрація ПРАВ на майно, а не реєстрація самого майна (автодороги), що слідує виходячи з назви самого реєстру. Зважаючи на необхідність відкоригувати зазначену вимогу, просимо розглянути можливість перефразувати цю вимогу до аналогічного договору наступним чином: "Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі, ЗА УМОВ, ЩО ПРАВО НА ВКАЗАНУ(ВКАЗАНІ) ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ ЗАРЕЄСТРОВАНО в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або ... договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі, ЗА УМОВ, ЩО ПРАВО НА ВКАЗАНУ(ВКАЗАНІ) ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ ЗАРЕЄСТРОВАНО в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Відповідь: Тендерний комітетДержавної установи «Місцеві дороги Херсонщини розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та мають підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. Замовником у додаткуи1 до тендерної документації зазначено переліки документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: аналогічний виконаний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 7 статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року № 1952-IV із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 399 від 13.05.2020 передбачено подання документів на державну реєстрацію як юридичною/ фізичною особою суб’єкта речового права так і уповноваженою на те особою. У разі подачі документів на державну реєстрацію уповноваженою на те особою встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, нотаріально посвідчена довіреність або відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи. Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей. На підставі вищевикладеного пунктом 6.2.5. Додатку 3 до тендерної документації, передбачено видавати працівникам Виконавця довіреності для представництва інтересів Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях будь-якої форми власності з питань виконання цього Договору. Так як предмет закупівлі передбачає: 1) розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О220701 Новогригорівка-Новий Азов-Азовське, О220702 Новодмитрівка-Новоолексіївка, О220703 Петрівка-Сокологірне, О220704 /Р-47/ - Червоне, О220705 Чаплинка-Новотроїцьке-Рикове, О220706 Генічеськ-Стрілкове, О220707 Олексіївка-/М-18/ , О220709 Об’їзд центральної частини міста Генічеська, О220712 Приозерне-Генічеська Гірка, О220713 Бойове-Олексіївка , О220714 Новий Мир-Гордієнківці-Рикове, О220715 /М-18/-Ясна Поляна, О220717 Перекоп-Пчілка, О220718 Новодмитрівка-Люблинка, О220719 Новодмитрівка-Веснянка, О220721 Попівка-Атамань, О220723 Сокологірне-Новоєфремівка, О220724 Північнийпереїзд - /Т-22-09/, О220725 Запорожець- /Т-22-09/, О220726 Володимирівка-/Т-22-09/, О220727 Драгоманове-Стокопані, О220728 /М-18/-Новоолексіївський ХПП, О220729 /М-18/-Чернігівка, О220730 Нова Праця-/М-18/, О220731 /Т-22-09/- станціяПартизани ХПП, О220732 Вільне-Пробудження-Рівне, О220733 /Т-22-09/- Рівне в межах території Генічеського району Херсонської області, 2) здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, 3) державну реєстрацію земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства.
Дата відповіді: 22.07.2020 16:04