-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Городоцькій (тротуар від вул. Ряшівської до церкви Воскресіння ) у м. Львові»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Торги не відбулися
7 877 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 388.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 388.00 UAH
Період уточнення:
15.07.2020 13:30 - 21.07.2020 10:00
Відповідь надана
вимога щодо подання ліцензії
Номер:
a7be34a2a2cf4898a0a34fbff1f4e957
Дата опублікування:
21.07.2020 08:33
Опис:
Пунктом 14 ТД передбачено необхідність подання ліцензії на виконання будівельних робіт по класу наслідків СС2 (будівництво доріг автомобільних) або Ліцензія на виконання будівельних робіт не нижче IV категорії.
Однак, це являється порушенням під час проведення тендеру, з огляду на зміни в законодавстві, що полягає у наступному:
Що до ліцензування господарської діяльності , пов’язаної із створенням об’єктів архітектури повідомляємо наступне:
18 березня 2020 року набрала чинності Постанова КМУ від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
Згідно з Постановою КМУ № 218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд). Також вказаною Постановою КМУ скасовано порядок ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
4. та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Також з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року № 609, виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено)
Таким чином, з 18.03.2020 року видача ліцензій у сфері архітектури та будівництва в зв’язку із втратившими чинність підзаконними актами, що регулювали процедуру отримання ліцензій та ліквідацією органу ліцензування стала неможливою.
Зважаючи на задекларований перехід від ліцензування компаній до сертифікації відповідального виконавця робіт (виконроба), ліквідація ліцензування є логічною.
Сертифікація відповідального виконавця робіт на разі не проводиться і стане можливою після врегулювання процедури отримання вказаного сертифікату - чекаємо на реформування та зміни сфери сертифікації.
В порядку ст.24 закону «Про публічні закупівлі»,-
Просимо:
Внести зміни до тендерної документації та виключити умови (вимоги) щодо подання даних щодо ліцензування (наявність чинної ліцензії) та інші похідні від цієї вимоги пункти.
Відповідь:
Добрий день!
Дякуємо за запитання.
Стосовно подання ліцензії інформуємо, що відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників».
Дата відповіді:
21.07.2020 13:34
Відповідь надана
залучення спроможностей
Номер:
91d92a0360b54996876f3155c391eba3
Дата опублікування:
20.07.2020 17:16
Опис:
Просимо надати роз'яснення: 1) що під терміном "залучення спроможностей" у даній закупівлі розуміє Замовник, якщо закупівля не передбачає виготовлення товару чи якихось речей, що потребують певних технологічних ліній, специфіки виробництва тощо...; 2) які спеціальні технології потрібні для капремонту тротуару, на які необхідно надати довідку щодо їх наявності згідно п.2 додатку 1; 3) по п.5.1. - якщо документи пропозиції і договір буде підписувати одна особа, чи потрібно в довідці зазначати її і її посаду двічі; 4) чим продиктована вимога до учасників щодо надання довідки підтвердження достовірності інформації, якщо це й так визначено законодавством; 5) в чому полягає суть подання витягу з державного реєстру, датованого "не раніше оголошення про проведення відкритих торгів"
Відповідь:
Добрий день!
Дякуємо за запитання.
1), 2) – статтею 16 (кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «… наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
3) п.5.1. - якщо документи пропозиції і договір буде підписувати одна особа, чи потрібно в довідці зазначати її і її посаду двічі не потрібно.
Дана вимога не є дискримінаційною.
4) Пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено «…Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Дана вимога не є дискримінаційною.
5) Тендерна документація передбачає подання витягу з державного реєстру, датованого "не раніше оголошення про проведення відкритих торгів, тобто з врахуванням останніх змін, оскільки пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено «…Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
21.07.2020 13:34