-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фотохімікати
Завершена
52 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 264.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 264.93 UAH
Період уточнення:
15.07.2020 10:18 - 21.07.2020 00:00
Відповідь надана
порушення Закону
Номер:
1312f3ede10246c380a0791ed19621e6
Дата опублікування:
17.07.2020 11:07
Опис:
Шановний Замовник! В ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є також частина 5, згідно якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А ще цей Закон в цілому застосовується і до замовників в спрощених процедурах (п. 3 ч. 1 ст. 3). Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 – Фотохімікати, які представлені на ринку України не лише плівкою виробництва Carestream Health та хімреагентами виробництва ЛЮКС РЕЙ. То поясніть, будь-ласка, яким чином Вами дотримані принципи закупівель, чому Ви закуповуєте саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах та де в Законі передбачено право замовника забороняти надання аналогічної продукції? Кращою відповіддю буде внесення змін, що дозволить запропонувати продукцію від інших виробників аналогічної якості та за меншу ціну.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за ваше звернення та наголошуємо наступне:
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Дата відповіді:
17.07.2020 14:52