-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля свіжа продовольча
Картопля свіжа продовольча
Завершена
53 203 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 900 000.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 900 000.00 UAH
Період уточнення:
14.07.2020 16:13 - 10.08.2020 17:00
Відповідь надана
Запитання, щодо поставки
Номер:
3e2255db85504de8bf3c54c9a54c7702
Дата опублікування:
22.07.2020 15:00
Опис:
Добрий день. в тендерній документації нада інформація про кількість адрес поставки. Скажіть як часто будуть заявки, в якій кількості? або скільки разів на тиждень? Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Поставка картоплі свіжої продовольчої буде здійснюватись відповідно до пункту 5.1 договору, проект якого було розміщено в електронній системі закупівель, а саме: «Поставка товару здійснюється окремими партіями протягом дії цього Договору відповідно до виданих ПОКУПЦЕМ рознарядок, які ПОКУПЕЦЬ вручає представнику ПРОДАВЦЯ. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснити поставку товару у повному обсязі включно до 15 грудня 2020 року».
Рознарядки планується видавати щомісячно. При цьому термін дії останньої рознарядки буде закінчуватись не пізніше 15 грудня 2020 року.
Дата відповіді:
24.07.2020 12:43
Відповідь надана
Уточнення вимог тендерної документації
Номер:
81cd26f589334f508e357b52741ee9a2
Дата опублікування:
22.07.2020 13:22
Опис:
Згідно додатку 2 ТД п.18.,а саме:
18. Документи які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчу-вання контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо).
Запитання: Мова йдеться про надання протоколів випробувань на ГМО??? Але згідно цього ж додатку п. 17.1 ,а саме:
17.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учас-ника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.. До листа додати протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено норма-тивною документацією на продукцію та діючим законодавством.
Замовник вже вимагає протоколи випробувань чи експертні висновки.
Надайте розьяснення по кожному пункту та конкретизуйте будь ласка які саме документи потрібно надати.
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції протоколу випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
Пунктом 18 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах, а саме: протоколів випробувань на вміст ГМО в продуктах харчування або інших документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації.
Дата відповіді:
24.07.2020 12:42
Відповідь надана
Уточнення вимог тендерної документації
Номер:
4543379ef9564dd2b9e046463fd24d32
Дата опублікування:
22.07.2020 13:20
Опис:
Згідно додатку 2 до ТД п.16 пп.16.4, пп 16.6,а саме:
16.4. На виконання вимог ст..22 Закону України № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Просимо конкретизувати які саме документи потрібно надати!!!
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 та 16.6 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заходів які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Дата відповіді:
24.07.2020 12:42
Відповідь надана
Уточнення вимог тендерної документації
Номер:
31d148499d054d68bc67ffc829109def
Дата опублікування:
22.07.2020 13:19
Опис:
Згідно додатку 2 ТД п. 14.1, а саме:
- копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу).
Запитання: Потрібно всі вищезазначені документи на підтвердження виконання аналогічного договору надавати,чи один з вищевказаних???
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу).
Дата відповіді:
24.07.2020 12:41
Відповідь надана
Уточнення вимог тендерної документації
Номер:
992c498443c74354bd80976800a8317a
Дата опублікування:
22.07.2020 13:17
Опис:
Добрий день.
1. Згідно ТД 3 розділ п.2 Забезпечення тендерної пропозиції вказано про страхову та банківську гарантії,.
Запитання: Потрібно обидві гарантії надати чи все таки одну з двох?
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
Дата відповіді:
24.07.2020 12:40