• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу, система передавання тривожних сповіщень в навчальному корпусі ПТУ №16 м. Мала Виска по вул. Шевченка 56/1 в м. Мала Виска Маловисківського району Кіровоградської області)

Завершена

388 890.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 13.07.2020 12:11 - 29.08.2020 11:02
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1b078ffc533649f0a8573a57dd2497b7
Дата опублікування: 17.07.2020 12:54
Опис: У тендерній документації встановлені наступні ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги: 1. переможець надає документи протягом 5 днів у паперовому вигляді 2. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…) 3. Підтвердження проходження медичного огляду – копія договору з закладами охорони здоров`я (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007) 4. Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. 5. Досвід роботи на ринку послуг протипожежного захисту повинен бути не менше трьох років, що підтвердити сканкопією договорів про надання відповідних послуг ( не менше двох за кожен рік). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. 1. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога щодо надання даних документів протягом 5 ДНІВ та ще й в паперовому вигляді повністю не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. 2. Щодо представництва/філії/офісу у м. Кропивницький, то звертаємо вашу увагу, що Ліцензія на провадження господарської діяльності з ппожежної безпеки поширює свою дію на всю територію України. Учасник, розраховуючи свою тендерну пропозицію враховує, що може надати відповідні послуги за договірними зобов'язаннями. Наявність офісу у певному місті суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю.Вимагаємо виключити дану вимогу з документації. 3. Щодо копії договору, з мед закладами, то наказом Міністерства охорони здоров’я України №280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280») затверджено форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення. Для надання послуг за предметом закупівлі достатньо наявності медичних книжок у відповідних працівників, які пройшли медичний огляд відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. На підставі цього вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни до документації 4. Щодо дозволу, то відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо видалити дану вимогу або відгоригувати відповідно до чинного законодавства. 5. Щодо досвіду праці на ринку, а також надання анологічних договорів, то відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так Закон не передбчає підстави встановлення обмеження щодо досвіду праці на відповідному ринку. Більш того, надання послуг з встановлення систем пожежної сигналізації здійснюєтсья на підставі Ліцензії. А якщо учасник отримав ліцензію у 2020 році і вже має позитивний досвід виконання договорів, то що, він не зможе взяти участь у даній закупівлі? Не звужуйте коло потенційних учасників закупівлі та не порушуйте законодавства у сфері здійснення публічних закупівель! Шановний Замовник, щоб не дискримінувати учасників і не порушувати основні принципи здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни щодо вищещзазначених вимог, в іншому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерний комітет уважно розглянув Ваш запит і віповідно розгляду прийняв рішення про наступне: 1. Дійсно, при публікації тендерної документації сталася технічна помилка при визначенні терміну надання документів у паперовому форматі (5 днів), а тому для запобігання порушень законодавства у сфері закупівель Ваше прохання буде задоволено і встановлено термін 10 днів. 2 .Щодо наявності постійного представництва в місті Кропивницький чи області то завданням тендерного комітету є забезпечення гарантій виконання швидких і якісних гарантійних зобов’язань Переможцем, терміновості їх виконання, прийнято рішення не змінювати дану вимогу. Враховуючи даний аспект закупівлі ця вимога не є дискримінаційною. 3 .Щодо вимоги надання копії договору з закладами охорони здоровя, то відповідно ст. 17 Закону України про охорону праці роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року ,і далі по тексту. Згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженим Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246 п. 1.2., призначений для : працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі роботодавці); і далі по тексту. Відповідно п. 2.4. даного Положення для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров'я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Зважаючи на те,що роботи по монтажу системи сигналізації будуть проводитись також і на висоті більш як 1,3 метра, то ці роботи зідно Переліку робіт зпідвищеної небезпеки Постанова КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207, Додаток 6 «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» є роботами з підвищеною небезпекою, Ви повинні мати укладений договір з закладом охорони здоровя, а Замовник має повне право вимагати від Учасника документи, що підтверджують фізичну здатність Ваших працівників проведення безпечного виконання робіт та запобіганню виконання даного виду робіт особами, без відповідної перевірки здатності до їх виконання ,а також враховуючи той факт, що при виникненні нещасного випадку відповідальність буде нести в першу чергу адміністрація закладу. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною і Ви повинні надати копію відповідного договору. 4.Стосовно вимог надання документів про досвід роботи на ринку праці, то мусимо Вам повідомити ,що досвід роботи менше одного року і наявність ліцензії не гарантує якісного виконання робіт а завданням тендерного комітету якраз і є забезпечення якісного їх виконання крім того ст. 16 п.2. Закону України про публічні закупівлі не обмежує Замовника у кількості надання виконаних договорів та темінах їх виконання, тому дана вимога не є дискримінаційною. 4. Наявність дозволу на проведення робіт з підвищеною небезпекою гарантує Замовнику організацію та проведення робіт без випадків травмувань учасників їх виконання і крім того вимагається змінами до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженими постановою КМУ №207 від 03.03.2020року п.3. Таким чином дана вимога направлена на дотримання законодавства та підтвердження можливості забезпечення безпечного виконання робіт Учасником і ні в якій мірі не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 20.07.2020 13:27
Відповідь надана

Представництво в м. Кропивницькому (дискримінація учасників)

Номер: 45e7cb26f6cb470fb7a467c4cace8e61
Дата опублікування: 15.07.2020 11:03
Опис: Тендерною документацією, Таблиця 2. Інші документи, що вимагаються замовником встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ !!!!!! Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.» Таким чином посилаючись на вимоги Закону України та Ліцензійні умови - Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність офісу саме у м. Кропивницькому. І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ!!!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Дійсно, тендерною документацією, Додатком 2 встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…). Дана вимога не є дискримінаційною, а є підтвердженням можливості виконання гарантійних зобов'язань за будь яких обставин, наприклад обслуговування об'єктів в найкоротший термін, введенні надзвичайного стану тощо.
Дата відповіді: 16.07.2020 10:39