-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Модульний переносний бар’єр
Інші умови Оголошення: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Модульний переносний бар’єр, код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період уточнення:
10.07.2020 16:02 - 20.07.2020 09:30
Відповідь надана
Гарантія
Номер:
4163d88823dc462f8a50d1d5774772d2
Дата опублікування:
15.07.2020 14:49
Опис:
Де буде прописано на які саме гарантійні випадки повинна розповсюджуватися гарантія від 12 місяців?
Відповідь:
Гарантії якості товару регулюються у порядку передбаченому статтею 675 Цивільного кодексу України та пунктом 6. «Гарантійні зобов’язання» Проекту договору про закупівлю, укладеного за спрощеною закупівлею.
Дата відповіді:
16.07.2020 12:49
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
188818a910a14aebaf5965d16d19f03b
Дата опублікування:
15.07.2020 14:33
Опис:
Доброго дня! У зв'язку з складною економічною ситуацією в Україні та тим, що для виробництва потрібно буде закупляти необхідні матеріали, просимо Вас відповісти чи будуть погоджені умови оплати 60% передоплата та 40% остаточний розрахунок після поставки на протязі 30 днів?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено ряд обов’язкових умов договорів закупівлі. На підприємстві наказом Генерального директора від 22.04.2020 № 01- 07.5-17 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник «за замовчанням» встановлює здійснення оплати на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару. Дані умови прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари. З огляду на відсутність обґрунтованих обставин неможливості виконати умови, зазначені в проекті договору, внесення змін є недоцільним.
Дата відповіді:
16.07.2020 12:48
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
28b5ab7592474868aee89fd506743e29
Дата опублікування:
15.07.2020 14:33
Опис:
Доброго дня!
У зв'язку з складною економічною ситуацією в Україні та тим? що для виробництва потрібно буде закупляти необхідні матеріали, просимо Вас відповісти чи будуть погоджені умови оплати 60% передоплата та 40% остаточний розрахунок після поставки на протязі 30 днів?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено ряд обов’язкових умов договорів закупівлі. На підприємстві наказом Генерального директора від 22.04.2020 № 01- 07.5-17 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник «за замовчанням» встановлює здійснення оплати на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару. Дані умови прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари. З огляду на відсутність обґрунтованих обставин неможливості виконати умови, зазначені в проекті договору, внесення змін є недоцільним.
Дата відповіді:
16.07.2020 12:48
Відповідь надана
Якісні характеристики
Номер:
806fcb29628346469a2fa6c2fea83289
Дата опублікування:
13.07.2020 16:30
Опис:
Просимо уточнити який полікарбонат повинен використовуватись при виробництві предмету закупівлі монолітний чи сотовий та внести данне уточнення до тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь:
За результатами Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.07.2020 12:36