• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ламінат

Ламінат

Торги не відбулися

155 332.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 776.66 UAH
Період уточнення: 10.07.2020 12:34 - 03.08.2020 14:00
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: e78dd8acf03c44379927ea0e69e6f009
Дата опублікування: 15.07.2020 21:20
Опис: В умовах оплати вказано що "Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН" а якщо Постачальник не являється платником ПДВ?
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Якщо переможець торгів не буде платником ПДВ, то розрахунок буде проводитись на наступній умові: оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Дата відповіді: 17.07.2020 10:50
Відповідь надана

Проплата

Номер: 7f2cd6c5f8d248cf82a94911496abd6d
Дата опублікування: 15.07.2020 11:06
Опис: А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі. ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України. З тексту Вашого звернення випливає наступне: - воно не стосується вказаної закупівлі; - неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності. У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Дата відповіді: 17.07.2020 10:55
Відповідь надана

Аукціон

Номер: a0ae4336160f47f9842bee0ab5a00c1d
Дата опублікування: 13.07.2020 01:55
Опис: Доброго дня! Підкажіть чому аукціон оголошено більше ніж через місяць? За цей період можуть зрости закупівельні ціни, тому важко скласти цінову пропозицію. Дякую
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, що дана закупівля відбувається за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а отже після того як, замовник проведе прекваліфікацію учасників та оприлюднить протокол розгляду тендерних пропозицій , система автоматично визначить дату проведення аукціону. Крім того, нагадуємо, що строк розгляду пропозицій за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою становить 20 робочих днів. На стадії подання пропозицій система автоматично здійснила обрахування та зазначила дату аукціону із врахуванням того, що замовник буде розглядати пропозиції не менше 20 робочих днів.
Дата відповіді: 14.07.2020 10:31