-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для гуртожитків
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
08.07.2020 22:27 - 14.07.2020 16:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c1c96f6198a542a580466a306d943ba8
Дата опублікування:
14.07.2020 14:19
Опис:
Доброго дня!
Прохання надати уточнення по наступним питанням:
1. Колір ДСП?
2. Колір ДВП?
3. "Рамочний фасад", що під собою вимагається? Прохання роз'яснити.
4. "Рамочний фасад" має бути у всіх шафах, чи тільки де вказано?
5. Антресоль має бути прикручена до шаф чи йти окремо?
6. Ніжки для столів можливо зробити хромовані круглі?
7. Скло в сервантах прозоре чи молочне??
8. Монтаж буде відбуватись за 1 адресою?
9. Який поверх де буде відбуватись монтаж? Чи присутній ліфт?
10. Петлі із доводчиком?
Дякую. Чекаю на відповідь
Відповідь:
1. Вишня Оксфорд, Яблуня Локарно темна.
2. ДВП білого кольору.
3.Рамковий МДФ профіль.
4. Стосується групи меблів де вказано і сервенти з вітринами.
5. Антресоль як окремий виріб.
6. Ніжки згідно технічних вимог.
7. Скло сатин.
8. адреса вулиця Львівська, 3, Львівська вулиця, 9 вулиця Львівська, 11 (на території студмістечка)
9. адреса вулиця Львівська, 3 (3 поверх), Львівська вулиця, 9 (з 1 по 9 поверх) вулиця Львівська, 11 (5 поверх) на території студмістечка. Ліфт є .
10. З доводчиками.
Дата відповіді:
15.07.2020 13:11
Відповідь надана
Вимоги до аналогічних договорів
Номер:
a36d1a9a4e354af19875251f1ce4bf2b
Дата опублікування:
09.07.2020 13:09
Опис:
Шановний Замовнику!
В пункті 5.1 ТД Замовник вимагає від Учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «... оригінали відгуків контрагентів, інформація про яких міститься у довідці (п. 5.2), датована не раніше дати публікації оголошення про цю закупівлю....» - прошу уточнити, який саме документ має бути датований після дати публіції. Якщо ця вимога стосується відгуків котрагентів – просимо прибрати цю умову як дискримінаційну, оскільки відгуки клієнти надають одразу після виконання договору. Дата надання відгука не є признаком виконання/невиконання зобов'язать чи якості виконання робіт.
В пункті 5.1.1 ТД Замовник визначив предмет аналогічного договору наступним чином: «...комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи...». Визначивши аналогічний предмет закупівлі лише кодом 39120000-9, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори з поставки, до прикладу, офісних меблів, які включають в себе в тому числі столи, письмові, столи, книжкові шафи, серванти.
Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та розширти діапазон аналогічних договорів предметом закупівлі 39130000-2 Офісні меблі або меблі.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення!
Всі зауваження враховані і внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.07.2020 18:33