• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для гуртожитків

Завершена

500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2020 22:27 - 14.07.2020 16:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c1c96f6198a542a580466a306d943ba8
Дата опублікування: 14.07.2020 14:19
Опис: Доброго дня! Прохання надати уточнення по наступним питанням: 1. Колір ДСП? 2. Колір ДВП? 3. "Рамочний фасад", що під собою вимагається? Прохання роз'яснити. 4. "Рамочний фасад" має бути у всіх шафах, чи тільки де вказано? 5. Антресоль має бути прикручена до шаф чи йти окремо? 6. Ніжки для столів можливо зробити хромовані круглі? 7. Скло в сервантах прозоре чи молочне?? 8. Монтаж буде відбуватись за 1 адресою? 9. Який поверх де буде відбуватись монтаж? Чи присутній ліфт? 10. Петлі із доводчиком? Дякую. Чекаю на відповідь
Відповідь: 1. Вишня Оксфорд, Яблуня Локарно темна. 2. ДВП білого кольору. 3.Рамковий МДФ профіль. 4. Стосується групи меблів де вказано і сервенти з вітринами. 5. Антресоль як окремий виріб. 6. Ніжки згідно технічних вимог. 7. Скло сатин. 8. адреса вулиця Львівська, 3, Львівська вулиця, 9 вулиця Львівська, 11 (на території студмістечка) 9. адреса вулиця Львівська, 3 (3 поверх), Львівська вулиця, 9 (з 1 по 9 поверх) вулиця Львівська, 11 (5 поверх) на території студмістечка. Ліфт є . 10. З доводчиками.
Дата відповіді: 15.07.2020 13:11
Відповідь надана

Вимоги до аналогічних договорів

Номер: a36d1a9a4e354af19875251f1ce4bf2b
Дата опублікування: 09.07.2020 13:09
Опис: Шановний Замовнику! В пункті 5.1 ТД Замовник вимагає від Учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «... оригінали відгуків контрагентів, інформація про яких міститься у довідці (п. 5.2), датована не раніше дати публікації оголошення про цю закупівлю....» - прошу уточнити, який саме документ має бути датований після дати публіції. Якщо ця вимога стосується відгуків котрагентів – просимо прибрати цю умову як дискримінаційну, оскільки відгуки клієнти надають одразу після виконання договору. Дата надання відгука не є признаком виконання/невиконання зобов'язать чи якості виконання робіт. В пункті 5.1.1 ТД Замовник визначив предмет аналогічного договору наступним чином: «...комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи...». Визначивши аналогічний предмет закупівлі лише кодом 39120000-9, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори з поставки, до прикладу, офісних меблів, які включають в себе в тому числі столи, письмові, столи, книжкові шафи, серванти. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та розширти діапазон аналогічних договорів предметом закупівлі 39130000-2 Офісні меблі або меблі.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Всі зауваження враховані і внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.07.2020 18:33