• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Саксаганського району

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення: 07.07.2020 23:21 - 13.07.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо висновку ДСЕЕ та сертифікату оцинкування щодо ГОСТУ.

Номер: 661a7b664fd84524bddd85ce764d7c73
Дата опублікування: 10.07.2020 16:27
Опис: Шановний Замовнику, на підставі яких нормативних документів висуваються вимоги у тендерній документації: 1. Вимога до висновку ДСЕЕ, в якому повинна бути зазначена сфера застосування даного товару у навчально-виховних закладах усіх типів. Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» не передбачено проведення окремої експертизи для предмету закупівлі, що буде використовуватися саме в навчальних закладах. Тобто процедура проведення експертизи - загальна щодо усіх споживачів у тому числі і навчальних закладів. При перегляді інших закупівель що стосуються даного виду товару для навчальних закладів - замовниками дана вимога не передбачалась (За винятком одного, напевне вам відомого). Зазначаємо, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них. Виходячи з викладеного дана вимога є дискримінаційною, тобто обмежує коло потенційних учасників, скопійована з тендерної документації Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради, яка була прописана під одного учасника (постачальника),що став переможцем, а саме ТОВ "Запоріжкомунсталь", та давала можливість дискваліфікувати «не угодних» для замовника постачальників з найбільш економічно вигідними пропозиціями. 2. Теж саме стосується дискримінаційної вимоги: Учасники зобов’язані надати Сертифікат, що підтверджує якість нанесення цинкового покриття відповідно до ГОСТ, сертифікат відповідності на услуги цинкового покриття виданий підприємством, яке має власну акредитовану лабораторію, що контролює якість цинкування відповідно до ГОСТу 9.307-89, або використовує послуги сторонньої аналогічної лабораторії. Надати документ підтверджуючий акредитацію лабораторії згідно з чинним законодавством на можливість проводити відповідні вимірювання для надання Сертифікату відповідності ГОСТу 9.307-89; Згідно з наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 14.12.2015 № 186 " Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року" - ГОСТ 9.307-89 входить до переліку ГОСТів чинність яких скасовано повністю з 01 січня 2018 року. Згодом дію ГОСТ 9.307-89 було відновлено та продовжено до 01 січня 2019. Тобто на даний час ГОСТ 9.307-89 – недіючий. Дану інформацію можна перевірити на сайті Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» за посиланням: http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/. Ця вимога теж скопійована з тендерної документації Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради, а також Відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради. Навіть не переглядаючи закупівлю, а з вище зазначеної інформації можна зрозуміти хто став переможцем в Тернівському районі - переможець ТОВ "Запоріжкомунсталь". У вас теж вже «визначено» переможця закупівлі - ТОВ "Запоріжкомунсталь"? Чи є сенс іншим постачальникам, які дотримуються принципів добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості брати учать у торгах, що вами оголошені? Посилаючись на п.4 Статті 22, а саме «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Замовник повинен дотримуватись інших статей Закону «Про публічні закупівлі», а також інших норм чинного Законодавства України та не порушувати їх. Вимагаємо виключити дані вимоги з тендерної документації, як такі, що порушують п.п. 1 та 4 ст. 5 Закону «Про Публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику. Тендерну документацію вже оприлюднено з відповідними змінами в електронній системі публічних закупівель.
Дата відповіді: 13.07.2020 16:35
Відповідь надана

Щодо гарантійного листа

Номер: 761e32f113ae474aa1dbfb1d1f62ddd1
Дата опублікування: 08.07.2020 16:59
Опис: Вимога щодо того, що Учасник повинен надати «При невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції.» є такою, що не можливо виконати. Пояснюємо, що часткова заміна неякісної деталі відбувається лише в тому випадку якщо така заміна не призведе до пошкодження цілісності контейнера, в інших випадках відбувається заміна всього контейнера. Зважаючи на зазначене дана вимога повинна бути виключена з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Згідно технічних вимог Замовника, гарантійний лист щодо невідповідності якості товару, Учаснику необхідно надати для підтвердження заміни частини товару.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:26
Відповідь надана

Щодо сертифікатів відповідності на послуги нанесення цинкового покриття

Номер: 1b7a20d16c3e447a81750c5f584a0ace
Дата опублікування: 08.07.2020 16:59
Опис: Вимога щодо наявності надання Учасником Сертифікату, що підтверджує якість нанесення цинкового покриття відповідно до ГОСТ, сертифікат відповідності на услуги цинкового покриття виданий підприємством, яке має власну акредитовану лабораторію, що контролює якість цинкування відповідно до ГОСТу 9.307-89, є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушення норм чинного законодавства просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! З метою уникнення порушення норм чинного законодавства, в даний пункт технічних вимог буде внесено зміни.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:27
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 6618a411e0554705b152153cba2f8401
Дата опублікування: 08.07.2020 16:58
Опис: Технічні вимоги підготовлені Замовником таким чином, що Участь у закупівлі матиме змогу прийняти обмежене коло осіб. В даному випадку порушуються основоположні принципи здійснення закупівель передбачені ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі, та порушуються норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника внести зміни до технічного завдання та передбачити такі умови які призведуть до добросовісної конкуренції у закупівлі, та до закупівлі якісного товару.
Відповідь: Доброго дня! Частково буде внесено зміни до технічних вимог.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:27
Відповідь надана

Щодо висновку СЕС

Номер: 4a5f13f15cb141e2b68bb7100c45705c
Дата опублікування: 08.07.2020 16:58
Опис: Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо товару в якому зазначена сфера застосування даного товару у навчально-виховних закладах усіх типів,є дискримінаційною вимогою тендерної документації. Крім того товар, що є предметом закупівлі не відноситься до товарів щодо яких є обов’язкове отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому з метою уникнення порушення норм чинного законодавства просимо Замовника виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь: Добрий день. Тендерну документацію зі змінами буде оприлюднено в електронній системі у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді: 13.07.2020 15:37
Відповідь надана

Щодо післягарантійного обслуговування

Номер: 3ad32a97ff39485abb27882efa237df9
Дата опублікування: 08.07.2020 16:57
Опис: Вимога Замовника щодо надання листа щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропонованого товару, не відповідає умовам тендерної документації. Предметом закупівлі є товар а не послуги. Тому просимо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог Замовника, гарантія на товар повинна бути не менше 5-ти років. Зважаючи на це, Учаснику необхідно надати документ, який підтверджує заміну або ремонт даного товару.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:30
Відповідь надана

Чи буде еквівалент вузол кронштейну захвату товщиною 1,5 мм.

Номер: 1a02e81aa82c438ca9fa1a347bab01fd
Дата опублікування: 08.07.2020 16:57
Опис: Просимо Замовника вказати чи вважатиме він еквівалентом запропонований Учасником контейнер із товщиною вузла кронштейну захвату 1,5 мм., якого достатньо для виконання функцій передбачених тендерною документацією? Чи не буде відхилена пропозиція такого Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження – товщиною не менше 2.5 мм.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:31
Відповідь надана

Чи буде еквівалент контейнер із товщиною стінки 1,5 мм

Номер: f284622ffb3a483c9d5cab03519b1cd7
Дата опублікування: 08.07.2020 16:56
Опис: Просимо Замовника вказати чи вважатиме він еквівалентом запропонований Учасником контейнер із товщиною стінки 1,5 мм? Чи не буде відхилена пропозиція такого учасника?
Відповідь: Доброго дня! Товщина стінки контейнера повинна бути не менше 2 мм.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:33
Відповідь надана

Щодо розмірів контейнера

Номер: f03578807a2a4dbc892d6541cda6e21f
Дата опублікування: 08.07.2020 16:56
Опис: Просимо Замовника вказати чи повинен пропонований контейнер відповідати розмірам визначеним на кресленні?
Відповідь: Доброго дня! Контейнер повинен відповідати розмірам визначеним на кресленні.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:34
Відповідь надана

Щодо товщини вузла кронштейну захвату

Номер: 45a18f721e5440d097b3b39c22155c5f
Дата опублікування: 08.07.2020 16:55
Опис: Просимо Замовника виключити вимогу щодо того, що «з метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не менше ніж 2,5мм», оскільки вона є такою, що обмежує конкуренцію між потенційними Учасниками. Вказуємо, що товщина металу з якого виготовлена деталь не впливає на її міцність.
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо товщини вузла кронштейну захвату та підйому не менше ніж 2,5 мм, обумовлена позитивним досвідом експлуатації даних контейнерів. Вузли кронштейну захвату та підйому контейнера з металу товщиною менше 2,5 мм мають набагато більший відсоток поломок протягом першого року служби, ніж виконані з металу товщиною 2,5 мм або більше. Товщину металу, з якого виготовлений виріб, напряму впливає на його міцність. Чим тонше лист металу, тим він м'якше і легше деформується. Вузол кронштейну захвату та підйому контейнера зазнає значних фізичних навантажень та механічних ударів та часто відривається при виготовленні з тонкого металу.
Дата відповіді: 13.07.2020 09:36