• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Технічне завдання» на закупівлю послуг юридичних за Кодом ДК 016-2010 69.10.1 (Юридичні послуги за Кодом ДК 021:2015 79100000-5 (Юридичні послуги)).

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 650.00 UAH
Період уточнення: 03.01.2017 11:05 - 06.01.2017 17:00
Без відповіді

Щодо підтвердження кваліфікації

Номер: 3011ecdce4df4daba7e163f369d7b940
Дата опублікування: 06.01.2017 15:55
Опис: Шановні панове! 1) Будь ласка, уточніть, що слід розуміти під вимогою до Учасника, що визначена у п. 5 Документації "Здійснення діяльності у сфері надання юридичних послуг (Надати підтвердження скановані копії)."? У даному випадку Ви пропонуєте Учаснику надати скановані копії аналогічних договорів про надання послуг? Чи мається на увазі щось інше? 2) Також просимо надати роз’яснення з приводу того, хто/що саме мається на увазі під терміном "контрагент" у вимозі, визначеній у п. 5, " копію довідки, виписки або витягу Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента (для юридичних осіб)"? Йдеться про самого Учасника чи про його контрагентів-замовників аналогічних послуг? З повагою, Юридична фірма Gutovska & Partners.
Відповідь надана

Обсяг послуг

Номер: 4aab2b78a66a49bf9f585e1d0f42650d
Дата опублікування: 06.01.2017 11:52
Опис: Чи можливо розрахувати обсяг послуг, які мають бути надані : кількість договорів та судових справ, в яких потрібно взяти участь, або кількість годин. Чи може бути оплата збільшена у випадку зростання обсягу наданих послуг.
Відповідь: Кількість договорів приблизно 60-80. Судові справи на данний час невідомо.
Дата відповіді: 06.01.2017 12:54
Відповідь надана

уточніть

Номер: 432e4a1d58a2402792bf40b9eef3ea35
Дата опублікування: 04.01.2017 18:07
Опис: не зрозумілі умови розрахунків: Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 банківських днів з дати отримання акту виконаних робіт. Але Акт буде підписаний лише за наслідками надання послуги, тобто після 28 грудня 2017 року?? Згідно Вашої відповіді від 04.01.17 о 14:02 - Акт виконаних робіт підписується згідно виконаних робіт за місяць(оплата помісячно). Але, яким є розмір оплати за місяць? як він буде розраховуватися?
Відповідь: Розрахунок буде здійснюватися згідно акту виконаних робіт,помісячно. Виконавець здійснює послуги до 28 грудня. Розмір оплати здійснюється згідно акту виконаних робіт за місяць. Акт виставляє виконавець за проведену роботу.
Дата відповіді: 05.01.2017 10:28
Відповідь надана

уточніть тендерну документацію

Номер: 457fb4d82b03494b8786ecf334e8c7c0
Дата опублікування: 04.01.2017 18:04
Опис: Будь ласка додайте проект договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов та визначте перелік критерії та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Відповідь: Проект договору готує виконавець.
Дата відповіді: 05.01.2017 10:25
Відповідь надана

уточніти

Номер: 66f46a7249394b0d8c923522ecfdc5c7
Дата опублікування: 04.01.2017 18:00
Опис: якими є види та кількість господарських договорів, фінансово-господарських та юридичних документів, що потребують аналізу та надання рекомендацій, виходячи з інтересів Замовника, і які плануються ним укладати;
Відповідь: Договора по капітальним ремонтам,по поточним роботам, технічне обслуговування ,закупівля медикаментів та харчування.
Дата відповіді: 05.01.2017 10:24
Відповідь надана

уточніть обсяги послуг

Номер: 017495277d8b49bd8919c67cd2b32a3d
Дата опублікування: 04.01.2017 11:33
Опис: Для визначення обсягу послуг та можливості їх надання, потребує уточнення інформація тендерної документації, а саме: - якими є види та кількість господарських договорів, фінансово-господарських та юридичних документів, що потребують аналізу та надання рекомендацій, виходячи з інтересів Замовника, і які плануються ним укладати; - надання усних консультацій з питань особливостей різних видів господарських договорів та порядку їх укладення, особливостей правового регулювання правовідносин, учасником яких є Замовник, підстав, порядку та особливостей стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості; - якою є кількість боржників та суми заборгованості для супроводження претензійної роботи, оцінки ризиків та перспектив її проведення, представництво інтересів Замовника в досудовому врегулюванні спорів.
Відповідь: На даний час заборгованість існує тільки в одного орендаря,але вже відбувся Господарський суд.На даний час стягнення заборгованості від орендаря знаходяться у виконавчій службі м. Києва.
Дата відповіді: 04.01.2017 14:12
Відповідь надана

уточніть умови закупівлі

Номер: acea1141c9ad4bf28c51b3d5a6dc2d01
Дата опублікування: 04.01.2017 11:22
Опис: Доброго дня. Будь ласка уточніть умови закупівлі відповідно до вимог закону: - додайте проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; - визначте перелік критерії та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. - не зрозумілі умови розрахунків: Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 банківських днів з дати отримання акту виконаних робіт. Але Акт буде підписаний лише за наслідками надання послуги, тобто після 28 грудня 2017 року??
Відповідь: Акт виконаних робіт підписується згідно виконаних робіт за місяць(оплата помісячно).
Дата відповіді: 04.01.2017 14:02
Відповідь надана

Закупівля

Номер: 757ef679f8e847b7833a3e2cfe6d2598
Дата опублікування: 04.01.2017 10:50
Опис: Доброго дня. 1. Чи можливо надавати послуги частково дистанційно та бути присутнім за місцезнаходженням Замовника в разі потреби. 2. Що мається на увазі під представництвом в процесах, пов’язаних із досудовим захистом інтересів Замовника щодо стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості, інших процесах, результати розгляду яких можуть вплинути на фінансовий стан чи репутацію Замовника.
Відповідь: Доброго дня. 1. Послиги надаються при замовленні замовника ,дистанційно та за місцем знаходження при необхідності. 2.Захист прав та інтересів Замовника,у разі необхідності,щодо стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості.
Дата відповіді: 04.01.2017 14:09
Відповідь надана

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження

Номер: 2ecf0d08efc545e3b5c5e08b8515d6af
Дата опублікування: 04.01.2017 09:38
Опис: Доброго дня. Хочемо уточнити повний перелік документів, що потрібно подати для участі. Це лиш перелік в 5п. чи є ще щось?
Відповідь: Доброго дня. Сьогодні була оновлена тендерна документація, і відповідно потрібні лише ті документи які там вказані.
Дата відповіді: 04.01.2017 13:57
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 2c1b67c1bce641a2a27c5dbed89145d7
Дата опублікування: 03.01.2017 19:15
Опис: Уточніть, що саме є предметом Вашої закупівлі - розробка технічного завдання для надання юридичних послуг чи самі юридичні послуги?
Відповідь: предметом закупівлі - є самі юридичні послуги
Дата відповіді: 04.01.2017 12:48