-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Капітальний ремонт покрівлі цеху по обслуговуванню автомобілів
Торги не відбулися
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період уточнення:
20.01.2017 16:07 - 25.01.2017 16:12
Відповідь надана
щодо п.12, 13. тендерноі документаці
Номер:
c49ce232a2de41e0ad0a7b50c7da9d11
Дата опублікування:
25.01.2017 13:59
Опис:
Уточніть будь-ласка відповідь щодо вимог пунктів 12,13. Якщо у учасника торгів є складські приміщення та матеріально-технічна база і офіс знаходиться на території Дніпропетровської області , а не в Київській області, то тендерна пропозиція такого учасника не буде роглянута, навіть якщо у такого учасника буде найнижча цінова пропозиція?
Відповідь:
Усі пропозиції подані до кінцевого терміну подання розглядаються замовником на відповідність вимогам та у порядку визначеному електронною системою закупівель
Дата відповіді:
25.01.2017 16:05
Відповідь надана
щодо уточнення технічної документації
Номер:
333f7cc63ae441a695f03b2f12f97b0c
Дата опублікування:
25.01.2017 12:47
Опис:
Доброго дня!
Оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт, то будь-ласка просимо викласти проект виконання робіт на предмет даної публічної закупівлі. Будемо вам вдячні.
Відповідь:
Проект виконання робіт розробляється безпосередньо переможцем торгів (за потреби)
Дата відповіді:
25.01.2017 15:22
Відповідь надана
щодо вимог тендерної документації
Номер:
4ab274b608664352b330b15b34dfc35c
Дата опублікування:
24.01.2017 17:45
Опис:
Пунктом 12 Тендерної документації вимагається Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності у межах м. Києва обладнання та матеріально – технічної бази, у тому числі власних (орендованих) складських приміщень, та/або власних (орендованих) центрів обслуговування та/або офісного приміщення тощо. Та пунктом 13 тендерної документації вимагаються Копії документів, що підтверджують право власності (користування) на складські приміщення, та/або центри обслуговування та/або офісного приміщення то, зазначені в довідці, складеній відповідно до п. 12.
Запитання наступного характеру:
- Чим аргументовані вимоги замовника щодо таких документів? Адже дані пункти дискремінують інших учасників тендерних торгів, які не мають у м. Києві складсіьких примішень та офісу, що заборенено ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
А також не зрозуміле, чому Замовник вимагає документи передбачені п. 12,13?
Відповідь:
Замовник вимагає документи передбачені п. 12., 13 додатку №2 до заявки, як підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді:
25.01.2017 13:07
Відповідь надана
Категорія складності та клас відповідальності
Номер:
9c6fe968b8d14eae9160e010d85fec87
Дата опублікування:
20.01.2017 17:49
Опис:
Доброго дня!
Категорія складності не відома?
Для визначення категорії складності та класу наслідків,
вкажіть будь ласка:
- кількість осіб які постійно (8год та більше) перебувають на об'єкті;
- кількість осіб які періодично (меньше 8год) перебувають на об'єкті;
- балансову вартість об'єкту;
Дякуємо.
Відповідь:
Інформація, яка Вас цікавить, 23.01.2017 року була додана до тендерної пропозиції в цьому оголошенні окремим файлом "складність об'єкта" перегляньте її.
Дата відповіді:
23.01.2017 15:25
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
415c554410a64ed0ba4be3bfc91d20ee
Дата опублікування:
20.01.2017 17:42
Опис:
В тендерній документації зазначено:
"п.14. Лист-згода від Учасника щодо погодження з умовами Договору та безумовного підписання Договору, проект якого викладено у Додатку 5..."
Будь ласка, додайте Додаток 5 (проект Договору). Дякуємо.
Відповідь:
Додаток № 5 "Проект Договору підряду" додано. Дякуємо.
Дата відповіді:
23.01.2017 12:49