• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Категорія Замовника:відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

Завершена

1 731 112.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 655.57 UAH
Період уточнення: 06.07.2020 21:00 - 14.07.2020 21:00
Відповідь надана

Оцінка діяльності страховиків – членів МТСБУ

Номер: 3c35d817b44149b4993e0d41c8a16dfd
Дата опублікування: 09.07.2020 12:27
Опис: Щодо офіційної оцінки діяльності учасника як члена МТСБУ за усі квартали 2019 року за показниками «Якість врегулювання збитків», «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», «Загальна оцінка діяльності страховика» з посиланням на відповідні розділи сайту МТСБУ, де дана інформація може бути підтверджена- загальна оцінка діяльності страховиків – членів МТСБУ, оцінка за показниками «Якість врегулювання» та «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» повинна бути позитивною (зеленою). Повідомляємо, що станом на поточний момент на сайті http://www.mtsbu.ua/ua/assessment/ вже розміщена інформація про показники діяльності страхових компаній-членів МТСБУ за 1 кв. 2020р. В зв'язку з тим, що Замовник бажає бачити показники оцінки (Світлофор) за 4 квартали, то, на наш погляд, більш логічніше витребовувати актуальну інформацію, що полягає в даних за 2, 3, 4 квартал 2019р. та 1 кв. 2020р. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Внесемо зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.07.2020 11:45
Відповідь надана

Пряме врегулювання

Номер: a4faf828659d4a50bb618c5856f705b3
Дата опублікування: 09.07.2020 12:20
Опис: - Довідка у довільній формі, про підтвердження того, що Учасник закупівлі/страховик є учасником Угоди про пряме врегулювання збитків У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимоги до учасників, що містяться в Оголошенні про проведення закупівлі є дискримінаційними з огляду на наступне: Так, у Додатку 6 до тендерної документації «Перелік інших документів-1» основних вимог передбачено Пряме врегулювання страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вказана вимога не передбачена вимогами чинного в Україні законодавства та значно обмежує коло учасників, оскільки спеціальним законом у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (Закон » № 1961-IV) та іншими законодавчими актами України не передбачено прямого врегулювання страхових випадків по вказаному виду страхування. Виконання зобов’язань одного страховика замість іншого у формі прямого врегулювання чинним законодавством про ОСЦПВВНТЗ не передбачене, а без однозначної письмової згоди страхувальника на інший спосіб отримання страхового відшкодування, є протиправним, таким, який може порушувати його права як споживача фінансових послуг. Згідно зі статті 2 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ» відносини у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про страхування», Законом «Про ОСЦПВВНТЗ» та іншими законами України і нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них. Якщо норми Закону «Про ОСЦПВВНТЗ» передбачають інше, ніж положення інших актів цивільного законодавства України, то застосовуються норми Закону «Про ОСЦПВВНТЗ». Відповідно до ст. 17 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ» страховики зобов'язані укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності (внутрішній договір страхування, міжнародний договір страхування, міжнародний договір "Зелена картка") «відповідно до цього Закону та чинного законодавства України». Законом України «Про ОСЦПВВНТЗ» визначені сторони договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та взаємні права й обов’язки страхувальника і страховика, з яким укладено договір обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, а також порядок здійснення страхового відшкодування на території України (Розділ ІІІ Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ»). Визначення порядку та правил проведення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів таким нормативним актом, як закон, свідчить про особливий статус та велике соціальне значення цього виду страхування для суспільства. Таким чином, ключове значення та пріоритет у системі джерел права, яким врегульовані правовідносини у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, має саме Законом України «Про ОСЦПВВНТЗ», в якому закріплені, як основні засади таких правовідносин, так і особливості здійснення такого виду обов’язкового страхування, та який спрямований на однакове врегулювання вищезазначених правовідносин на всій території України. Виходячи з аналізу законодавства у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, та враховуючи відсутність законодавчо встановленого механізму прямого врегулювання страхових випадків по даному виду страхування, просимо виключити вимогу щодо прямого врегулювання страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів з оголошення про проведення закупівлі як такі, що суттєво обмежують конкуренцію та порушують принцип недискримінації учасників. Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Відповідно до ст.6 Закону України "Про захист економічної конкуренції" заборонені антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів; суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин.
Відповідь: Доброго дня! Внесемо зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.07.2020 11:44