• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети з деревини листвяних порід

Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики товару визначено у Додатку 3 тендерної документації.

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 06.07.2020 11:00 - 14.07.2020 16:00
Відповідь надана

Відповідність закону

Номер: c56805c446ea4a37b9753234844ce6d4
Дата опублікування: 08.07.2020 08:38
Опис: Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; відповідно замість закупівлі паливних брикетів в тоннах, треба зазначити те що саме ви хочете отримати, вочевидь це кількість тепла. Наприклад Вам треба 40 тонн брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте нижчу теплоту згоряння 4400 ккал/кг, відповідно з вказаного об'єму Ви отримаєте щонайменьше 40000*4400=176 Гкал. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння то відповідно треба буде меньшу массу брикетів. Наприклад Вам запропонують брикет з вишчою теплотою згоряння 6000 ккал/кг, якщо Вам треба теплота 176 Гкал, то це вже буде 30 тонн брикету. При цьому виробник може отримати економію через те що йому треба доставляти меньший обсяг брикету, так само з пакуванням, навантаженням і розвантаженням. При такому розрахунку треба буде доставляти вже меньше брикету при цьому збрерігається теплота згоряння. Більш того при спалюванні меньшої кількості брикету із збереженням теплоти згоряння, Ви отримаєте меньше відходів та трудозатрат на обслуговування котельні. Також зверніть увагу, що виробник який може запропонувати брикет з більшою теплотою згоряння виробляє більш якісний брикет, а Ви відповідно зможете закупити більш якісний брикет за меньшу вартість за рахунок економії на доставці, пакуванні, навантаженні та розвантаженні. Також такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій з відповідністю до стандартів виробників брикету низької якості. Вважаємо такий підхід більш розумним, якщо звісно Вас не цікавить закупівля води, що містится у брикеті у вигляді вологи, але це значно знижує теплоту згоряння. Так само пісок і земля можуть збільшити вагу брикету без додавання теплоти згоряння, при цьому збільшується зольність брикету. Але ж вибір за тендерним комітетом, що саме планується закуповувати - тепло чи вагу, та чи дотримуватись вимог закону Про публічні закупівлі.
Відповідь: Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року за № 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Відтак, замовник визначив, що предметом торгів є товар за кодом ЄЗС 09110000-3 Тверде паливо. Одиницею виміру товару встановлено тона, оскільки тверде паливо не може вимірюватись у Гкал. На даний час у замовника відсутня потреба у закупівлі брикетів з деревини твердих порід в еквівалентних одиницях теплоти. Вказана інформація підтверджується формою Оголошення про проведення відкритих торгів згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Дата відповіді: 10.07.2020 09:40
Відповідь надана

Тип товару

Номер: a75f60bebed24e5fbd2a267b7c9cfc12
Дата опублікування: 07.07.2020 10:49
Опис: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в технічній частині тендерної документації міститься пряме посилання на торгівельну марку брикети "NESTRO", що підтверджується діючим патентом DE19921239A1. Це унеможливлює участь у торгах інших виробників паливних брикетів які можуть запропонувати брикети з аналогічними або кращими показниками але вони мають назву відмінну від запатентованої брикети "NESTRO". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Відповідь: Тендерна документація приведена у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 10.07.2020 09:29