• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

1 752 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 761.80 UAH
Період уточнення: 14.12.2016 13:34 - 20.12.2016 13:39
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: a2d5d6e700464a6db7a5701a467a8599
Дата опублікування: 18.12.2016 13:11
Опис: В українському законодавстві сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції) Сертифікат відповідності (СС) або, по-іншому, сертифікат якості, потрібен для того, щоб продавці та покупці знали, що товар зроблений по всім українським Стандартам, він безпечний для здоров’я людей і навколишнього середовища. Видає його орган, який називається Системою УкрСЕПРО (української сертифікації продукції). Роботу цієї системи організує і контролює Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Держспоживінспекція. Сертифікат відповідності чи якості є супровідним невід'ємними документом на товар. Наше підприємство закупає товар на території України у постачальника, який не є виробником, але підприємство постачальник має всі необхідні документи на товар. Також має дозвіл на перевезення вугільної продукції з зони АТО ( в переліку Додатка №5). Продукція супроводжуються всіма необхідними документами , які відповідають нормам чинного законодавства України. Але у нас не має можливості отримати « Гарантійний лист від виробника товару (товарів), адресований на ім’я постачальника (який завіряє сертифікати) для учасника процедури закупівлі або на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на кожну марку вугілля кам’яного» , тим паче така норма не передбачена жодним актом, законом, постановою, тощо чинного законодавства України, але у вигляді вимог Замовника обмежують коло учасників торгів. Ця вимога, не поліпшує якості товару, не зменшує ціну товару, але дискримінує не тільки наше підприємство , але і багато інших, хто не має стосунків з виробництвом розташованим на території АТО. Роз’яснить, будь ласка, для чого введена така дискримінаційна вимога, яка не передбачена жодним нормативом чинного законодавства України? ProZorro – електронна система публічних закупівель рекомендує використовувати уніфіковані стандарти та норми для оформлення тендерної документації Замовника , які надають можливість залучити як можливо більше учасників для чесної неупередженої конкуренції в торгах.
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання відповідаємо, що приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Для підтвердження якості товару по мірі поставок та щодо кожної окремої партії товарів учасник повинен надати замовнику копію сертифікату якості, або посвідчення якості, або декларацію на товар згідно діючих чинних стандартів. Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає копії чинних на момент подання тендерних пропозицій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоновані марки вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, завірених підписом та печаткою виробника або постачальника товару. Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників товару, що пропонується згідно пропозиції Учасника, вимогам даної документації, включати посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає товар, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також містити інформацію про походження товару. Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. У разі якщо учасник не надає у складі пропозиції документів, що вимагаються документацією конкурсних торгів, пропозиція відхиляється.
Дата відповіді: 20.12.2016 09:08
Відповідь надана

оформлення банківських гарантій в електронній формі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 0a0880e681fa47949f7b3bf2951f67ba
Дата опублікування: 18.12.2016 12:12
Опис: Регулювання порядку, умов надання банками гарантій та їх виконання здійснюється згідно з Положенням Національного банку України "Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" від 15 грудня 2004 р. № 639. Умови цього Порядку та норми ч.1 ст. 546 ЦКУ передбачають отримувати банківську гарантію у будь-якому чинному Банку України. ProZorro – електронна система публічних закупівель, яка прийшла на зміну паперовим держтендерам рекомендує оформлення банківських гарантій в електронній формі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" . Ми маємо можливість отримати електронну банківську гарантію (ЕБГ) для тендера PROZORRO на всіх акредитованих електронних торговельних майданчиках: Zakupki.prom.ua, dzo.com.ua (Держзакупівлі.Онлайн), SmartTender.biz, ПриватМаркет, E-tender, Public Bid та інших. Перевірка на справжність банківських гарантій отриманих через систему PROZORRO ( платформа уповноваженого органу з питань публічних закупівель Мінекономрозвитку ) на сайті Міністерства юстиції України. Вимоги замовника по отриманню банківської гарантії виключно у банку обслуговуючого учасника обмежує права та можливості учасників. Наш обслуговуючий банк надає гарантію в строк від 10 до 20 робочих днів та по завищеними процентним ставкам. Ми не маємо можливості отримати банківську гарантію в строки встановлені Замовником. Також , відкрити поточний рахунок тільки для отримання банківської гарантії вважаємо не доцільним. Роз’яснити, будь ласка, чому Замовнику не застосувати норми та рекомендації ProZorro – електронної системи публічних закупівель? Адже вимоги обмежують коло учасників та дискримінують право можливості в участі у торгах, а також дискримінують права інших банків на видачу банківських гарантій по більш вигідним тарифам. Чому порушується основний принцип – економічна доцільність та ринкові відношення у виборі фінансової установи для отримання гарантії.
Відповідь: Шановний учасник! З Вашого звернення рахуємо, що на підготовку банківської гарантії в наявності 12 днів, яких достатньо для отримання документів. При цьому вимога , щодо отримання гарантії саме з обслуговуючого банку, який знає Вашу кредитну історію, буде доречним для запобігання отримання сумнівної інформації. При цьому, ми на маємо можливості корегування та впливу на відносини між Вами та обраним Вами ж банком.
Дата відповіді: 20.12.2016 09:06