-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби» - лакофарбні матеріали
Торги не відбулися
2 670 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 350.00 UAH
Період уточнення:
03.07.2020 12:21 - 17.07.2020 23:59
Відповідь надана
Стосовно розділення на лоти
Номер:
20c3b5990f2d4e94835ed04e89fd69f7
Дата опублікування:
10.07.2020 09:18
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі UA-2020-07-03-001899-b Замовником в предмет закупівлі об’єднано декілька видів фарби, а саме: Автоемаль MOBIHEL, Фарба HEMPALIN ENAMEL, Емалі ПФ-115, ПФ-167, ГФ-92, Фарба АК-501, а також лаки ПФ, яхтовий та яхтовий поліуретановий.
Варто зазначити, що емалі ПФ-115, ПФ-167, ГФ-92, Фарба АК-501, а також лаки є лакофарбовими матеріалами широкого побутового і промислового застосування, який виготовляється багатьма виробниками на території України.
При цьому фарба HEMPALIN ENAMEL та автоемаль MOBIHEL є спеціалізованою продукцією промислового призначення, яку здебільшого виготовляється окремими підприємствами, що займаються виготовленням лакофарбових матеріалів спец призначення.
Таким чином, об’єднуючи ці види фарби в одну закупівлю Замовник обмежує кількість потенційних учасників лише фірмами-посередниками, які зможуть запропонувати продукцію різних виробників.
За таких умов порушується один з головних принципів здійснення закупівель за державні кошти – максимальна економія та ефективність, адже реалізація зазначеного принципу можлива лише за умови участі в закупівлі максимальної кількості учасників, в тому числі безпосередніх виробників продукції, які зможуть запропонувати найменші ціни без надбавок посередників.
У зв’язку з зазначеним задля забезпечення можливості участі у закупівлі, зокрема, максимальної кількості учасників просимо виділити емалі ПФ-115, ПФ-167, ГФ-92, фарба АК-501, а також лаки в окремий лот.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Доброго дня, на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 3 Розділу I Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника..
При цьому замовник відповідно до п. 5 Розділу І Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та п.5 розділу I Порядку.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Дата відповіді:
13.07.2020 11:14
Відповідь надана
Відсутність можливості надання еквіваленту
Номер:
939862e6a561400087ceb57f4cea297c
Дата опублікування:
07.07.2020 11:34
Опис:
В Додатку 4 до ТД міститься вимога: Якість повинна відповідати технічним умовам (ТУ) заводу-виробника або характеристикам та вимогам державних стандартів, встановлених для цієї групи товарів. Так, по позиціях 20-41 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД в стовпчику «Технічні, якісні характеристики(вимоги)» замість технічних характеристик вказані ТУ конкретного виробника. Замовник в Примітці Додатку 4 до ТД допускає надання еквіваленту, але з огляду на те, що ТУ є власністю виробника та не знаходиться у вільному доступі, пропонування ЛФМ, які виготовлені за іншими ТУ, навіть з потенційно кращими характеристиками, фактично стає неможливим, що значно зменшує конкуренцію та порушує п.4 Статті 5 закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, в п.1.7 Додатку 4/1 до ТД міститься вимога: Якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опис товару, витяги з каталогу виробника завірені належним чином, відомості про виробника/торгову марку та країну походження товару, інструкцію з використання лакофарбових матеріалів виробника, в якій обов’язково повинно бути зазначено технологію нанесення матеріалів, сертифікати або паспорта виробника на раніше виготовлену партію товарів, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України або Держпродспоживслужби України.
Таким чином виробникам, вказаним Замовником, створюються переваги у вигляді ненадання документів, що підтверджують якість товару.
Виходячи із вищезазначеного, просимо Вас:
1. по позиціях 20-41 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД в стовпчику «Технічні, якісні характеристики(вимоги)» вказати конкретні технічні характеристики замість ТУ для можливості пропонування еквіваленту;
2. поставити однакові вимоги щодо підтвердження технічних характеристик як для товару виробників, зазначених в ТД Замовником, так і для товару, що може бути запропонований для постачання за предметом закупівлі в якості еквіваленту.
Відповідь:
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
10.07.2020 09:07