-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт, хлор рідкий).
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Кашуба Микита Олександрович, тел.: 05136 – 4-40-63 n_kashuba@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
2 273 583.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період уточнення:
03.07.2020 10:11 - 25.07.2020 10:16
Відповідь надана
До тендерної документації
Номер:
16f21a1c818d4819b31caf82e348e425
Дата опублікування:
20.07.2020 13:56
Опис:
Доброго дня.
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі. Уважно ознайомившись з тендерною документацією Замовника у нас виникло кілька запитань, на які ми просимо дати пояснення.
1. Умовами тендерної документації передбачено надання Довідки про наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме:
«Учасник повинен вказати не менше_(одного) виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору».
Так як предметом закупівлі є різна хімічна продукція, просимо дати пояснення чи потрібно зазначати аналогічні договори по кожному предмету закупівлі (окремо по хлору рідкому, окремо по коагулянту сірчанокислому алюмінію, окремо по коагулянту гідроксихлориду алюмінію) чи достатнє зазначення аналогічного договору по будь-якому хімічному реагенту, що є предметом договору? Також просимо уточнити, чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції копії зазначених в довідці аналогічних договорів?
2. В пунктах 7.2. розділів 7 «Правил приймання та вимоги до документації, яка передається Замовнику» додатків :
«Технічна специфікація до предмета закупівлі коагулянту сірчанокислого алюмінію ТС.0.0300.0009»;
«Технічна специфікація до предмета закупівлі коагулянту гідроксихлориду алюмінію ТС.0.0300.0008»;
«Технічна специфікація до предмета закупівлі хлору рідкого ТС.0.0300.0007» передбачається надання разом з продукцією певного комплекту документів. Просимо дати пояснення чи зазначені комплекти документів мають подаватись разом з продукцією тільки при поставці, чи вони повинні бути надані в складі тендерних пропозицій Учасників?
3. П. 3.1.3. розділу 3 «Вимоги до продукції» в додатку «Технічна специфікація до предмета закупівлі коагулянту гідроксихлориду алюмінію ТС.0.0300.0008», зазначено, що коагулянт повинен пройти лабораторні та промислові випробування і бути допущено до використання, в якості одного з основних реагентів, при виробництві питної води на
ВОС-2.
Просимо дати пояснення чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції Учасника копії звітів (актів) проходження коагулянту (гідроксихлориду алюмінію) виробничих
та/або промислових випробувань, коагулянту, який внесено до технологічного регламенту? Чи достатньо надати довідку, що запропонований до закупівлі коагулянт внесений до технологічного регламенту?
Відповідь:
У відповідь на Ваші запитання надаємо наступну інформацію:
1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен вказати не менше_(одного) виконаного в повному обсязі договору на постачання хлору рідкого, який відноситься до 2 класу небезпеки речовин (високонебезпечні) та договору на будь який з коагулянтів зазначених замовником у ЗВЕДЕНОМУ ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеноого у відповідності до додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами», див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації.
2. Комплекти документів повинні надаватись при поставці разом з продукцією.
3. Згідно пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Замовник не має намірів для дискримінації будь кого з учасників тендерних закупівель та надає можливість усім учасникам надати зразки коагулянту для проведення лабораторних і промислових випробувань в акредитованій лабораторії безпосередньо зі зразками води з річки Південний Буг в місці водозабору ВОС-2. Акти або протоколи лабораторних та промислових випробувань повинні бути надані до укладання договору на постачання відповідної продукції.
Дата відповіді:
22.07.2020 15:42
Відповідь надана
щодо умов ТД
Номер:
fbab823a09e848ee9a629b979bef4d11
Дата опублікування:
14.07.2020 10:30
Опис:
Шановний Замовник. Наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. Однак, умовами документації передбачено закупівлю як коагулянту так і хлору рідкого. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію на ринку поставок як рідкого хлору, так і коагулянтів, оскільки задля прийняття участі у даній закупівлі, для виробників (постачальників) рідкого хлору, необхідно впроваджувати новий вид виробництва або додатково закуповувати відповідний коагулянт, а для постачальників коагулянтів - додатково мати можливість закуповувати рідкий хлор.
На підставі викладеного, з метою дотримання принципу конкуренції під час здійснення публічних закупівель, просимо розділити предмет закупівлі на відповідні лоти
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що даний тендер було сформовано згідно річного плану закупівель, опублікованого у загальному доступі, в системі електронних закупівель «Prozorro». Також повідомляємо, що предмет закупівлі визначається не за виробником товару чи спроможністю окремих учасників здійснити постачання того чи іншого товару, а у відповідності до положень «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 , а саме: «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749».
Дата відповіді:
15.07.2020 15:00