-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху приймального відділення Вишгородьскої цетральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Торги відмінено
6 417 069.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 085.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 085.35 UAH
Період уточнення:
02.07.2020 13:34 - 08.07.2020 16:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
441d66278b2e4182886386690ae2c776
Дата опублікування:
04.07.2020 13:52
Опис:
Шановний, Замовнику! Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro покладено саме на Учасника, а не на Замовника. Зважаючи на викладене, Учасник зобов'язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro, у тому числі, що містяться в трудовій книжці. Працівники нашої компанії письмово відмовились надати згоду на розміщення своїх даних в електронній системі ProZorro, мотивуючи це порушенням 3-х Законів України, по перше це ст. 32 Конституції України, по-друге це ст.11 ЗУ "Про інформацію", по-третє це п.6 ст. 6 ЗУ "Про захист персональних даних". Ми не можемо порушити аж три! Закони України заради вимог тендерної документації. А й найголовніше, що таким чином ми, як Учасник закупівлі втрачаємо можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок чого наша пропозиція може бути відхилена через причину, що не залежить від нашой волі. А якщо це не залежить від нашої волі, то це дискримінаційна умова. А це вже порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме пп. 4 п. 1 ст. 5 недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та також п. 4 ст. 5 Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Приберіть дискримінаційну умову або надайте відповідь, згідно вимог чинного законодавства, що повинен робити в такому разі Учасник.
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Разом з тим, згідно п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він має надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника
Тож враховуючи зазначене, вказана вами вимога тендерної документації не може вважатися дискримінаційною оскільки вона не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а тому, Ви як потенційний учасник процедури закупівлі жодним чином не обмежені у своїх правах щодо участі в даній процедурі відкритих торгів.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
06.07.2020 16:50