-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт Червонівської філії опорного комунального закладу "Карпівська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Карпівської сільської ради"
Згідно наявної потреби у закупівлі. Місце знаходження: 53742 Дніпропетровська обл. Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Код 41807012 Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п. 3 ч.1.ст.2. ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відкриті торги для замовників визначених у п.1-3 ч.1. ст.2. Закону
Торги відмінено
4 864 557.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 645.58 UAH
мін. крок: 1% або 48 645.58 UAH
Період уточнення:
02.07.2020 12:06 - 08.07.2020 09:00
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
b6ae04683e1e4829b28e7cd0d6fba599
Дата опублікування:
08.07.2020 08:44
Опис:
Добрий день! Підкажіть до якого класу наслідків відноситься об’єкт?
Відповідь:
Добрий день! Клас наслідків СС1 Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
09.07.2020 12:10
Відповідь надана
Щодо сертифікатів відповідності.
Номер:
743da16c6a5a40e4a99d2b732967546c
Дата опублікування:
08.07.2020 08:20
Опис:
Хочемо зазначити, що сертифікати відповідності на матеріали надаються при їх закупівлі. Оскільки учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають відомості про матеріали, які заплановані для використання, то отримати сертифікати можливості не має. У зв’язку з цим вважаємо, що дана вимога є необгрунтованною та такою, що не можлива для виконання. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію!
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо : Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» включає вимоги до тендерної документації, які вважає за необхідне до неї включити.
Запропонування Учасником, матеріалів, які мають сертифікат відповідності це показник визнаної якості матеріалів, що безсумнівно підтверджує відповідність матеріалів вимогам чинного законодавства.
Так, відповідно до ст. 268 Господарського кодексу України, якість товарів (матеріалів), що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Усе вищевказане забезпечить поставку матеріалів належної якості під час виконання умов договору Учасником – переможцем процедури закупівлі.
Вимога щодо надання сертифікату відповідності не дискримінує жодного із потенційних учасників процедури закупівлі, а лише підтверджує якість та відповідність матеріалів.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
09.07.2020 12:08
Відповідь надана
Повірка інструменту.
Номер:
2c44a891cb9549f19b212fd2eabb2929
Дата опублікування:
08.07.2020 08:13
Опис:
Враховуючи той факт, що такий документ як ПОВІРКА електроінструменту не передбачений чинним законодавством України, просимо уточними який саме документ (згідно якого нормативного законодавчого акту) повинен бути наданий в складі тендерної документації, ким має бути виданий та яку мати форму? Який нормативним актом затверджена його форма та зміст?
Відповідь:
З метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, проводяться профілактичні електровимірювання (перевірка) випробування електроінструменту.
Перевірку здійснює вимірювальна електротехнічна лабораторія , атестована на підставі Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», відповідає критеріям оцінювання вимірювальних можливостей згідно ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9 – 02568294 – 001:2016.
Протоколи електровимірювань вимагають також такі органи, як Державна служба України з питань праці, ДСНС, газопостачальники, електропостачальники, енергопостачальники, ліцензіат.
За результатами вимірювань, проведених електротехнічною лабораторією, оформлюються протоколи електровимірювань, які об'єднуються в технічний звіт. Наявні порушення відображаються в акті огляду електроустановок зі складанням дефектної відомості.
Відповідно до п. 1.20 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» ДНАОП 1.1.10-1.04-01"Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями": замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів та ручного електроінструменту проводяться 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ (в тому числі і заземлення)
Дата відповіді:
09.07.2020 12:09
Відповідь надана
Умови тендеру
Номер:
913752d0c733405487112c5000d73f7a
Дата опублікування:
08.07.2020 08:08
Опис:
Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992р: «на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку». В звязку з цим, вимога Замовника щодо наявності служби охорони праці на підприємстві не може застосовуватись до всіх учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію або надати розяснення щодо способу надання підтвердження щодо наявності служби з охорони праці для підприємств, з кількістю працюючих менше 50 осіб.
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо, що закупівля здійснюється за принципами відкритості та прозорості відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Прошу Вас звернути увагу на те, що в згідно ст.15 «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
{Частина перша статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.»
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Тому вимога , щодо підтвердження служби охорони праці цілком правомірна, та стосується усіх учасників.
Згідно умов тендерної документації Учасник має підтвердити наявність служби охорони праці.
Це може бути: накази, копії договорів зі сторонніми спеціалістами , підтвердження кваліфікації особи, що має відповідну підготовку.
Тому немає підстав внесення змін в тендерну документацію .Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
09.07.2020 12:12
Відповідь надана
Умови тендеру.
Номер:
02ba603c81ef41f18480f38bc6890d85
Дата опублікування:
08.07.2020 07:54
Опис:
Доброго дня! За умовами тендерної документації учасник має подати не менше 2-х аналогічних договорів за 2019-2020 роки. Якщо учасник - це підприємство, яке створене у 2020 році та має досвід виконання 1-го аналогічного договору, чи не стане це причиною дискваліфікації? Оскільки дана вимога є дискримінаційною та лишає можливості прийняти участь у закупівлі підприємства, які створені у 2020 році. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни в тендерну документацію!
Відповідь:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору про закупівлю товару, за предметом закупівлі. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками та позитивний відгук від організації з якою укладено аналогічний договір. Так як відбувається закупівля з капітального ремонту школи, досвід виконання аналогічного договору для нас є дуже важливим. В разі не надання учасником в складі тендерної пропозиції зазначених вище документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ми будем змушені відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до п. 1 ч.1. ст. 31 Закону. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
10.07.2020 10:39