• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80 (або еквівалент))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02142106. 4. Місцезнаходження замовника: Майдан Злагоди, буд. 25, м. Сватове, Сватівський р-н., Луганська обл., 92603. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Адаменко Любов Володимирівна, заступник голови тендерного комітету Відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації, e-mail: osvita_svt@ukr.net, тел. +380668304055. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80 (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80 (або еквівалент) - 160 т. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівського району Луганської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 640 000,00 грн. (шістсот сорок тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 грн. (шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «18» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 400.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2020 10:33 - 08.07.2020 00:00
Відповідь надана

Эквивалент

Номер: 03e7649ed4d0485f9d96320b5b822fdc
Дата опублікування: 03.07.2020 10:01
Опис: Г(Г2), старая маркировака Г, (13-100). Вопрос: Вам подойдет вышеуказанная марка по эквиваленту? (Качественные показатели согласно требований ТД)
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник закупівлі формує специфікацію із тими марками вугілля, що максимально підходять під його потребу, характеристики котлів та обсягу фінансових асигнувань. За вибір конкретної продукції (конкретної марки вугілля) відповідає Замовник закупівлі, оскільки, саме Замовнику закупівлі надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації. Стосовно запропонованого учасниками в пропозиціях еквіваленту вугілля кам’яного, наголошуємо на тому, що технічні та якісні характеристики такого вугілля повинні бути не гіршими ніж встановлено Замовником в тендерній документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Дата відповіді: 07.07.2020 16:55
Відповідь надана

уголь ДГ 25-80мм

Номер: 27f8135e568d4bce8f37f2cc22a1fecb
Дата опублікування: 03.07.2020 09:10
Опис: Ув Заказчик торгов, ранее вы закупали уголь ДГр 0-200мм, сейчас просите ДГ 25-80мм, откуда такие изменения? Вы котлы поменяли? И сразу во всех школах? Информации о том что вы меняли котлы нет, потому непонятно ваше желание закупать именно фракционный уголь ДГ 25-80, который имеет нестандартный размер, который не соответсвует установленным ДСТУ. Второй вопрос - в Додатке 3 в примечаниях указано: "...Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання тендерної пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів...", вопрос - ЭТО ЧТО ТАКОЕ? И КАК УЧАСТНИК ДОЛЖЕН НА ЭТО РЕАГИРОВАТЬ И КАКИЕ ДОКУМЕНТЫ ПОДАВАТЬ?
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник закупівлі формує специфікацію із тими марками вугілля, що максимально підходять під його потребу, характеристики котлів та обсягу фінансових асигнувань. За вибір конкретної продукції (конкретної марки вугілля) відповідає Замовник закупівлі, оскільки, саме Замовнику закупівлі надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації. Стосовно запропонованого учасниками в пропозиціях еквіваленту вугілля кам’яного, наголошуємо на тому, що технічні та якісні характеристики такого вугілля повинні бути не гіршими ніж встановлено Замовником в тендерній документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Дата відповіді: 07.07.2020 16:55