-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали , тонер , картриджі (ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Завершена
130 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 655.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 655.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2020 16:41 - 06.07.2020 16:46
Відповідь надана
Аналоги
Номер:
3adf4e2b0ba344a9a3fcd8460aebadcf
Дата опублікування:
04.07.2020 20:20
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаю увагу, що закупвля являється спрощеною. Приймати до розгляду аналоги, це Ваше право, а не обовязок. Про це чітко вказано в Ст14.4 Закону "Про публічні закупівлі" - У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В додатку 2 існує протиріччя у вимогах - Обґрунтування: посилання на конкретну торгівельну марку (виробника) обґрунтоване необхідністю сумісності Товару, запланованого до придбання, з наявним у Замовника парком техніки. В той же час дозволяються аналоги у слідуючому абзаці. Звертаю увагу на той факт, що в витратних матеріалах не існує офіційних критеріїв по яким можливо визначити, що два два товара являються аналогами. Вони можуть бути аналогами в плані можливості використання наприклад,в однакових картриджах. Але бути абсолютно різними по якості. Загально відомо, що більш якісним вважається тонер IPS, tomoegawa та SCC, фотобарабани MITSUBISHI та Hanp, ракелі KUROKI. В якості аналогів будуть запропоновані товари не набагато дешевші, але набагато гірші за якістю. Необхідно виправити це противоріччя, так як підготовка технічної частини пропозиції без цього не можлива.
Відповідь:
Розглянувши Ваше звернення щодо електронних торгів UA-2020-07-01-001874-b, повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
У Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено, що посилання на конкретну торгівельну марку (виробника) обґрунтоване необхідністю сумісності Товару, запланованого до придбання, з наявним у Замовника парком техніки.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Дата відповіді:
06.07.2020 15:50
Відповідь надана
Запитання
Номер:
70b231b4cc594310aa130d64113db9f6
Дата опублікування:
04.07.2020 19:55
Опис:
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь:
Розглянувши Ваше звернення про внесення додаткових змін в свою пропозицію після закінчення аукціону і на стадії кваліфікації електронних торгів UA-2020-07-01-001874-b, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункт 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються, а замовником не будуть розглядатись.
З метою забезпечення принципів закупівель, відкритості та прозорості закупівель на всіх стадіях, Учасник має вказати назву товару (в тому числі виробника і марку) у складі своєї пропозиції. Замовником відхилятимуться пропозиції учасників, які не зазначатимуть назви виробників і марок запропонованих товарів.
Дата відповіді:
06.07.2020 15:49