• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

73 641 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368 205.76 UAH
Період уточнення: 01.07.2020 16:29 - 07.08.2020 17:00
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 6d8f9990d5254791bcb701e57ab56180
Дата опублікування: 24.07.2020 13:05
Опис: Згідно умов ТД : Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2. З наведеного положення вбачається, що аналогічним договором є договір щодо виконання робіт (надання послуг) на дорогах саме державного значення. При цьому обсяги конкретних видів робіт мають бути виконаними учасниками саме в рамках аналогічних договорів, тобто на дорогах саме державного значення. Дискримінаційним та обмежувальним вважаємо вимогу, що виконання всього обсягу конкретних видів робіт учасники повинні підтвердити в рамках ремонту доріг саме державного значення. Обґрунтовуючи вимогу щодо того, що аналогічними вважатимуться договори, виконані на дорогах саме державного значення, замовники раз за разом посилаються на те, що: «- предмет закупівлі - дорога загального користування державного значення; складність виконання робіт/надання послуг на дорогах державного значення є більшою по відношенню до доріг місцевого значення; технологія виконання робіт/надання послуг є різною, оскільки вимоги до конструктивних шарів дороги державного значення є більшими, ніж до доріг місцевого значення; організація руху під час виконання робіт/надання послуг на дорогах державного значення є іншою ніж на дорогах місцевого значення». Звертаємо увагу, що Скаржник не заперечує в цілому необхідність для учасників мати досвід виконання аналогічного договору на дорогах саме державного значення. Скаржник виконував ремонт доріг саме державного значення, в рамках якого отримав необхідний досвід у т.ч. щодо організації виконання робіт, забезпечення руху під час виконання робіт на дорогах державного значення тощо. Проте дискримінаційним та обмежувальним вважаємо вимогу, що виконання всього обсягу конкретних видів, в даному випадку: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2. учасники повинні підтвердити в рамках ремонту доріг саме державного значення. Головна науково-дослідна установа України з питань ремонту доріг ДП «ДерждорНДІ» повідомляє, що вимоги до технології виконання конкретних робіт не залежить від значення дороги! Нагадаємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання). А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг. Зокрема ст. 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення. Але відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з їх поточного ремонту. Вимога штучно та безпідставно звужує коло потенційних учасників. Наполягаємо на тому, що виконання зазначених видів робіт передбачає використання аналогічних будівельних машин та механізмів, аналогічні трудові ресурси, однакові технічні правила, ідентичні матеріали та інші параметри, які не залежать від виду дороги (державного чи місцевого значення). Так, виконання поточного ремонту автомобільних доріг детально регламентовано відповідними державними стандартами: - ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", які визначають види ремонтів та перелік ремонтно- будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, - П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України", які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження, - СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, - СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, - тощо. При цьому всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення. З огляду на викладене, виконання робіт з: - влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладальником; - влаштування основи дорожнього одягу; - холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою технологічно не залежить від значення дороги: державного чи місцевого. Порушення ниших прав пояснюється тим, що Наше підприємство: - має досвід виконання ремонтних робіт на дорогах державного значення, - обсяг відповідних видів конкретних робіт, які виконувало наше підприємство в рамках ремонту доріг саме державного значення, є меншим, аніж вимагається умовами Документації, - проте на дорогах загального користування місцевого значення наше підприємство виконувало відповідні види робіт у необхідній кількості. Якщо умови Документації дозволятимуть учасникам підтверджувати обсяги виконання конкретних видів робіт також роботами, що виконувались на дорогах місцевого значення, учасник зможе підготувати пропозицію, яка б відповідала вимогам Документації. Ще раз звертаємо увагу, що наше підприємство не оскаржує в цілому необхідність для учасників мати досвід виконання ремонтних робіт на дорогах державного значення, а наполягає лише на тому, що учасники повинні мати можливість підтверджувати обсяги конкретних видів робіт: влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2. у тому числі роботами, виконаними на дорогах місцевого значення. Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: амовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Дата відповіді: 25.07.2020 08:16
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 7a3e8780a0444b3fa5e34c8c40965546
Дата опублікування: 23.07.2020 10:42
Опис: Згідно умов ТД : Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням. Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Не зовсім зрозуміло , як аналогічний договір з ремонту вулиці може бути на дорозі загального користування державного значення ? Просимо роз'яснити, або внести зміни до тендерної документації, та виключити умову, щодо вулиць, або доргі загального користування державного значення.
Відповідь: Замовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Дата відповіді: 23.07.2020 13:26
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 1ed3f89e9e3e4143818107e4d5205daf
Дата опублікування: 23.07.2020 10:40
Опис: Згідно умов ТД : Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням. Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2. Не зовсім зрозуміло , як аналогічний договір з ремонту вулиці може бути на дорозі загального користування державного значення ? Просимо роз'яснити, або внести зміни до тендерної документації, та виключити умову, щодо вулиць, або доргі загального користування державного значення.
Відповідь: Замовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Дата відповіді: 23.07.2020 13:27