-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273
Завершена
2 258 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 294.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 294.50 UAH
Період уточнення:
01.07.2020 15:44 - 13.07.2020 18:00
Відповідь надана
ще одне питання
Номер:
308c87a6bfc548068ad7389ef0c2e1b2
Дата опублікування:
07.07.2020 14:07
Опис:
Предмет Закупівлі Електромонтажні роботи. Для чого Ви вимагаєте п. 11 Додаток 2, ліцензію з надання послуг по технічному обслуговуванню засобів протипожежного захисту, по спостереженню за пожежною автоматикою? Передивіться будь ласка тендерну документацію.
Відповідь:
Предмет закупівлі - Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273. Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку України Щодо порядку визначення предмету закупівлі « предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України» «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника. Це узагальнений Код який і включає в себе код 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Тому наявність вказаної ліцензії є обов’язковою
Дата відповіді:
08.07.2020 14:11
Відповідь надана
Загальне питання
Номер:
3d9f4287ff3642aeb7403b5d2d1fb04f
Дата опублікування:
07.07.2020 14:06
Опис:
Ви просите надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності (надати підтвердження копією документа). Яким саме документом підтвердити наявну у власності, та якої саме матеріально-технічної бази (передбаченої в Ліцензійних умовах достатньо?)?
Відповідь:
Наявність приміщень в учасника має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних документів (свідоцтва про право власності, договори купівлі-продажу, договори оренди, акти приймання-передачі або копію балансу з довідкою в довільній формі з розшифровкою). Зазначити інформацію у довільній формі про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору, передбаченої в Ліцензійних умовах матерільно-технічної буде достатьно.
Дата відповіді:
08.07.2020 13:58
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
a032adee892c4840853c8e0115dc13b2
Дата опублікування:
07.07.2020 13:40
Опис:
Шановний Замовник!
Для чого Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше ніж за 10 днів, до дати розкриття тендерних пропозицій. Ви самі, так як і будь яка інша особа, можете зайти в реєстр (загальнодоступний) і подивитися дані які Вас цікавлять.
Ч.4 ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.07.2020 14:46
Відповідь надана
щодо порядку прийняття робіт
Номер:
ae35549dfc42426fb5f79e49a922d70b
Дата опублікування:
07.07.2020 13:09
Опис:
Уточнюємо: на підставі чого ВИ вимагаєте надати Скан-копія не менше одного акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту підписаних в якості третьої сторони інспекційним органом, який акредитований Національним агентством акредитації України. Згідно ДБН В.2.5-56:2014. Ви напевне не слідкуєте за змінами законодавства. Тому пояснюємо, що дійсно в ДБН В.2.5-56:2014 колись був додаток И, яким регламентувався порядок перевірки відповідності СПЗ. Яким передбачалось, що для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія. (Тобто це є право Замовника, а не обов’язок Виконавця, і без бажання Замовника створити комісію неможливо). Також Вами упущено норма про те, що у будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Тобто, таким органом є ДСНС. І акт підписаний ними як членами комісії теж може мати місце (необхідно доповнити)
Але більше того Зміною № 1 від 2019 року до ДБН В.2.5-56:2014, даний додаток И був виключений. А як нами було сказано раніше прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. Крім того, в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. І в ДБН В.2.5-56:2014 теж нічого не сказано.
Тому необхідно виключити дану вимогу.
вом акредитації України. Згідно ДБН В.2.5-56:2014.
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.07.2020 14:46
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів
Номер:
980bea36b90f49ca8355c606a2ca2185
Дата опублікування:
07.07.2020 12:54
Опис:
Пропонуємо ознайомитись з рішенням постійно діючої комісії АМКУ №9941-р/пк-пз від 26.09.2018 по закупівлі UA-2018-08-27-001135-c.a1. а саме:
5. Скаржник зазначає, що Замовник вимагає надати копію договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, з вказаними номерами телефонів відповідальних осіб та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, а у підпункті 3.2 додатку 1 – лист-відгук та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт.
Скаржник зазначає, що є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності.
Скаржник зазначає, що вимога щодо надання копії договору, завіреної замовником робіт порушує принцип максимальної економії та ефективності. Якщо Замовник хоче переконатися у дійсності даного договору, то він може попросити надати оригінал або зв'язатися з попереднім замовником та підтвердити надану інформацію.
Скаржник повідомляє, що прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України.
Скаржник зазначає, що в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію.
Скаржник повідомляє, що він має аналогічні договори з іншими суб'єктами господарювання та не має договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, та акти прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або акти перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, а також не має листа-відгука та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 додатку 1 Документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, з вказаними номерами телефонів відповідальних осіб та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення.
Лист-відгук та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного з бюджетними установами за 2017-2018 роки.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності договір, укладений саме з бюджетними установами за 2017-2018 роки та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника).
7
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.07.2020 14:45
Відповідь надана
порядок прийняття робіт
Номер:
04e6802442324eaaa69bc3fe83ac21d3
Дата опублікування:
06.07.2020 19:25
Опис:
Повідомляємо, що прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. Крім того, в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію.
Відповідь:
Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень не входять до поняття будівництва.
Замовнику не зрозуміло суті заданого питання, уточніть, будь-ласка, що саме Вас цікавить, або не влаштовує в Тендерній документації.
Дата відповіді:
07.07.2020 11:51
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів
Номер:
82fbad1faf6f476ca313a786ed6c38be
Дата опублікування:
06.07.2020 19:24
Опис:
Доброго дня. Детально (УВАЖНО) вивчивши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних умов , що значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, тим самим порушуть норми законодавтва в сфері публічних закупівель, зокрема ст. 5 ЗУ " Про публічні закупівлі" зазначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, в ТД в Додатку №2 наявна вимога надання учасником торгів не меньше 2 аналогічних договорів щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо виконання послуг(робіт) протипожежного призначення та/або поставки протипожежного обладнання) за кошти державного або місцевого бюджету!!! за результатами розгляду багатьох скарг, АМКУ неодноразово приймало рішення , що така вимога не може мати місце при проведенні закупівель та ‘ дискримінаційною. Зазначаємо, що є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, а тому виходить і права власності. Дана Вимога порушує принцип максимальної економії та ефективності.
Відповідь:
По суті звернення повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 2 до ТД. Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що ч. 1 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога до аналогічних договорів, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається замовником. Зазначена вимога потребує більш конкретизації, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією? Аналогічний договір за результатами процедури відкритих торгів або аналогічний договір укладений з Нашою установою? Крім того, керуючись вищезазначеною вимогою, будь який договір наданий учасником щодо виконання будівельних робіт відповідав цієї вимоги згідно ст. 16 Закону. Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів забезпечують ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів. На підставі викладеного з метою дотримання вимог ст. 16 Закону, прийнято рішення про конкретизацію кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору за предметом та строком (Скан-копія аналогічних договорів (не менше 2) щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо виконання послуг(робіт) протипожежного призначення та/або поставки протипожежного обладнання) за кошти державного або місцевого бюджету, з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р., крім інформації, що становить комерційну таємницю). Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, для отримання більших гарантій щодо належного досвіду виконання своїх зобов’язань у майбутньому, з необхідним досвідом та вмінням організації будівельного процесу. Наголошуємо, що вимога про надання аналогічних договорів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі. Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
07.07.2020 12:21
Відповідь надана
Щодо акту огляду
Номер:
6a32db971cd541159b5809d24416501b
Дата опублікування:
06.07.2020 19:23
Опис:
В документації зазначається " обов’язковий попередній огляд об’єкта перед наданням пропозиції в період уточнень"!!! Це неприпустима вимога Замовника, так як порушуються принципи ЗУ ""Про публічні закупівлі" ст.3. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників
та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання
корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду
об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов,
з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений
вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав
причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Просимо внести зміни до ТД з метою не допущення дискримінації серед потенційних учасників!
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.07.2020 14:45
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
74a94ff1783f428a84fb160f7b4854a7
Дата опублікування:
03.07.2020 15:23
Опис:
Ви неуважно прочитали питання, мова йде про Ліцензію Держархбудінспекції, а не про Ліцензію про надання послуг протипожежного призначення, сподіваюся, що ви помилились і надали відповідь.
Наявність Ліцензії ДСНС не обговорються, її наявність для надання послуг протипожежного призначення є обов'язковою.
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації. Дякуємо за Вашу уважність!
Дата відповіді:
06.07.2020 16:50
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
774cc7741bb04fc7a3f49f985c6a15df
Дата опублікування:
03.07.2020 12:15
Опис:
Шановний Замовник! дайте, будь-ласка, роз'яснення згідно яких державних будівельних норм, правил та Ліцензійних умов Вами вимагається наявність ліцензії з переліком робіт з провадження господарської діяльності (додатком), виданої Держархбудінспекцією, на право займатися відповідною господарською діяльністю для надання Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273 ?
На сьогодні є багаточисельня практика оскарження такої вимоги в АМКУ, що стосується надання послуг протипожежного призначення. Вимога наявності такої Ліцензії є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству. Не змушуйте витрачати час на оскарження в АМКУ, так як тага скарга буде задовільнена.
Дякуємо за розуміння і сподіваємся, що Ви в першу чергу зацікавленні в проведенні закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає: «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком що визначається Кабінетом Міністрів України». В переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 чітко вказано що ліцензуванню підлягає «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень».
З вищевказаного, перелік робіт відповідно до Тендерної Документації обов’язково підлягають ліцензуванню для всіх установ та підприємств, тому вимога надання ліцензії є обов’язковою та ні в якому разі не дискримінаційна. Рекомендуємо вивчити вищезазначені документи та Тендерну Документацію.
Дякуємо за питання, з повагою, тендерний комітет КНП «Міська дитяча поліклініка».
Дата відповіді:
03.07.2020 14:17