-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єктів: Бутівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Вишневська філія Опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей», Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей» Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Пропозиції готуються українською мовою
Завершена
494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
Період уточнення:
30.06.2020 19:18 - 06.07.2020 00:00
Відповідь надана
Офіс у Луганській області
Номер:
aa8666c56f284bd58c8ef91885482326
Дата опублікування:
03.07.2020 10:34
Опис:
Щановний Замовнику, у складі тендерної документації наявна вимога щодо надання довідки у складі якої учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (складських та/або офісних), на території Луганської області, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних документів (свідоцтва про право власності, договори купівлі-продажу, договори оренди, акти приймання-передачі тощо).
Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у Луганській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню д нашого підприємства і до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги монтажу автоматичної установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єктів здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у Луганській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що враховуючи обсяг робіт та технічне завдання працівники які будуть виконувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу, будуть мати необхідність використовувати матеріальну технічну базу (приміщення, будівлі, тощо), наприклад для зберігання обладнання, інструментів та обладнаного інформатизованого робочого місця для працівників інженерно-технічного складу.
Таким чином вимога про надання відомостей про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників, як приклад: місце реєстрації учасників, конкретна матеріальна технічна база, посади працівників та їх стать.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
05.07.2020 16:04