-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Реконструкція електротехнічного обладнання блоку №2. Монтаж/демонтаж Т-2. Заміна шинопроводів. Київської ГАЕС філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"..
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем.
Завершена
9 588 257.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 95 800.00 UAH
Період уточнення:
30.06.2020 15:03 - 18.07.2020 09:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
5d0be28f926245e7b5a2eedeff6b6905
Дата опублікування:
08.07.2020 10:48
Опис:
Керуючись нормами діючого законодавства України та відповідно до ст.837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу, доповнити пункт 9.2. Права та обов'язки Замовника статті 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН Додатку 4 тендерної документації «Проект договору» підпунктом 9.29. у наступній редакції:
« 9.29. Замовник зобов’язується в установленому даним Договором порядку своєчасно перерахувати попередню оплату та оплачувати виконані будівельні роботи та поставлене Обладнання (устаткування) на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт та актів приймання – передачі поставленого Обладнання (устаткування);»
Відповідь:
ПрАТ «Укргідроенерго» вважає, що Розділ 9 проєкту Договору містить положення, які не суперечать чинному законодавству України. Права та обов’язки сторін, що визначені в цьому розділі, є паритетними та відповідають нормам діючого законодавства.
В цілому вважаємо, що проект договору у редакції, що запропонована, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта державного сектора економіки, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Дата відповіді:
13.07.2020 16:34
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
170086c25a8b4905a216450346436fe8
Дата опублікування:
08.07.2020 10:47
Опис:
Пункт 6.29. статті 6. «УМОВИ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТАВКИ ОБЛАДНАННЯ ТА ПОРЯДКУ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ОБЛАДНАННЯ» Додатку 4 тендерної документації «Проект договору» викласти в наступній редакції:
«6.29. Вартість придбаного та змонтованого Підрядником обладнання (устаткування) включається до примірної форми КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», довідково, з урахуванням витрат, пов’язаних з придбанням обладнання (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати) і при здійсненні Замовником оплати за форми КБ-3 за звітний місяць не враховується.»
Відповідь:
Вважаємо за доцільне залишити проект договору без змін. В цілому вважаємо, що проект договору у редакції, що запропонована, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта державного сектора економіки, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Дата відповіді:
13.07.2020 17:26
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
eb3cea4a7b6f4dfaaaef727af4415b48
Дата опублікування:
08.07.2020 10:47
Опис:
Пункт 4.1. статті 4. «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ»
Додатку 4 тендерної документації «Проект договору» викласти в наступній редакції:
«4.1. Передача виконаних робіт Підрядником і прийняття їх Замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт, а поставленого обладнання за актом приймання – передачі обладнання, підписаними уповноваженими представниками Сторін.»
Відповідь:
Проєкт договору є змішаним, тобто передбачає як поставку обладнання, так і виконання робіт. Розділ 4 проєкту договору регламентує порядок приймання-передачі саме виконаних робіт. Акт-приймання передачі обладнання не враховує ризики пошкодження (знищення) цього обладнання при виконанні робіт з його монтажу. Відповідно до ч. 1 ст. 668 ЦК ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом. Частина 1 ст. 668 ЦК покладає ризик випадкової загибелі або пошкодження товару на покупця з моменту передачі йому товару, а не з моменту переходу права власності на нього. Вказане правило є спеціальним, по відношенню до загальної норми, встановленої ст. 323 ЦК про те, що ризик випадкового знищення чи випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. У багатьох випадках момент передачі товару покупцеві збігається з моментом переходу права власності до нього. Це пов'язано із тим, що право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передачі майна, якщо інше не встановлено договором або законом (ч. 1 ст. 334 ЦК). Отже, договором можуть бути передбачені умови, які убезпечують ПрАТ «Укргідроенерго» від ризиків, які описані вище. Тому п. 4.1 проєкту договору в повній мірі відповідає інтересам компанії та захищає їх, в той же час, не суперечить чинному законодавству України. Вважаємо, прийняття пропозиції наданої учасником на розгляд не доцільним.
Дата відповіді:
13.07.2020 16:33
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
7c2bb8556fe249eab297586fb593aeb9
Дата опублікування:
08.07.2020 10:47
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього», Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених даним Законом.
Як передбачено нормою ч.1 ст. 202 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Положеннями частини 1 ст. 203 ЦКУ визначено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам, а згідно з ч.1 ст. 215 ЦКУ підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3,5 та 6 ст. 203 цього ЦКУ. Відповідно до частини 3 ст. 626 ЦК України договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору, у нашому випадку Замовник та майбутній Підрядник. Крім того, ЦКУ передбачає, що договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору. Відповідно до ст.837 ЦКУ за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Враховуючи вищезазначене, умови договору визначені у пунктах 2.10., 2.11., 2.13 та 2.14 статті 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 тендерної документації «Проект договору», ставлять оплату будівельних робіт та поставленого Підрядником обладнання в залежність від «реального фінансування видатків Замовника» та «затвердження (погодження) річного фінансового плану Замовника», що прямо суперечить положенням ЦК щодо того, що договір є двостороннім, що обидві сторони за договором наділені як правами так і обов’язками якими вони повинні користуватись та виконувати. В даному випадку, запропоновані умови Договору які визначають, що виконання обов’язку Замовника щодо оплати робіт пов’язане із волевиявленням третіх осіб і без волевиявлення цих осіб у Замовника не настає обов’язок із оплати за виконані роботи та поставлене обладнання, не відповідають вимогам ст. 617 ЦКУ та відповідно до вимог ст. 217 ЦКУ підлягають визнанню недійсними.
На підставі викладеного та з метою дотримання чинного законодавства України необхідно вилучити пункти 2.10., 2.11., 2.13 та 2.14 статті 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 тендерної документації «Проект договору».
З метою дотримання чинного законодавства України необхідно вилучити пункти 2.10., 2.11., 2.13 та 2.14 статті 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 тендерної документації «Проект договору».
Відповідь:
Зазначені пункти проекту договору не суперечать чинному законодавству України, оскільки ст. 627 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) закріплено принцип свободи договору, який полягає у можливості вільного вибору контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Суб’єкти цивільного права самостійно вирішують укладати чи не укладати їм той чи інший договір, оскільки ніхто з них не зобов’язаний вступати у договірні правовідносини поза волею. Договором можуть бути врегульовані правовідносини, як передбачені актами цивільного законодавства, так і не передбачені ними.
Дата відповіді:
13.07.2020 16:30
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
0ebcac6751794a719703d49b53f59cdb
Дата опублікування:
08.07.2020 10:44
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього», Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених даним Законом.
Як передбачено нормою ч.1 ст. 202 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Положеннями частини 1 ст. 203 ЦКУ визначено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам, а згідно з ч.1 ст. 215 ЦКУ підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3,5 та 6 ст. 203 цього ЦКУ. Відповідно до частини 3 ст. 626 ЦК України договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору, у нашому випадку Замовник та майбутній Підрядник. Крім того, ЦКУ передбачає, що договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору. Відповідно до ст.837 ЦКУ за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Враховуючи вищезазначене, умови договору визначені у пунктах 2.10., 2.11., 2.13 та 2.14 статті 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 тендерної документації «Проект договору», ставлять оплату будівельних робіт та поставленого Підрядником обладнання в залежність від «реального фінансування видатків Замовника» та «затвердження (погодження) річного фінансового плану Замовника», що прямо суперечить положенням ЦК щодо того, що договір є двостороннім, що обидві сторони за договором наділені як правами так і обов’язками якими вони повинні користуватись та виконувати. В даному випадку, запропоновані умови Договору які визначають, що виконання обов’язку Замовника щодо оплати робіт пов’язане із волевиявленням третіх осіб і без волевиявлення цих осіб у Замовника не настає обов’язок із оплати за виконані роботи та поставлене обладнання, не відповідають вимогам ст. 617 ЦКУ та відповідно до вимог ст. 217 ЦКУ підлягають визнанню недійсними.
Відповідь:
В запитанні відсутні вимоги щодо роз’яснення положень тендерної документації та/або усунення порушення під час проведення тендеру.
Дата відповіді:
13.07.2020 16:26
Відповідь надана
Порядок розрахунків
Номер:
5796dbb50cc045e78b977e1b752e92f4
Дата опублікування:
08.07.2020 10:43
Опис:
Доповнити статтю 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ»
Додатку 4 тендерної документації «Проект договору» пунктом 2.7.3. в такій редакції:
« 2.7.3. Оплата Замовником за другим етапом здійснюється після реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України у терміни визначені цим Договором.»
Відповідь:
Вважаємо за доцільне залишити проект договору без змін. В цілому вважаємо, що проект договору у редакції, що запропонована, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта державного сектора економіки, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Дата відповіді:
13.07.2020 17:26
Відповідь надана
Порядок розрахунків
Номер:
eb8a26298f694b5a97da3ae364c89888
Дата опублікування:
08.07.2020 10:43
Опис:
У зв’язку з економічною ситуацією, що має місце на сьогоднішній день в Україні, та враховуючи епідемію коронавірусу (COVID-19), виробники та постачальники матеріальних ресурсів (обладнання та матеріалів) вимагають при укладанні договорів перерахування попередньої оплати (авансу) у розмірі від 50 % до 100% відсотків від вартості таких ресурсів за договором, а решту вартості необхідно сплатити по їх готовності до відвантаження, такі вимоги негативно впливають на фінансовий стан кожного підприємства та також враховуючи терміни виконання робіт за даною закупівлею до 31.03.2021 р., просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити сплату авансування у розмірі не менше 70 (сімдесяти) відсотків від вартості обладнання та не менше 50 (п’ятдесяти) відсотків від вартості будівельних робіт, передбачити проведення оплати за договором окремо за будівельні роботи та окремо за поставлено обладнання (устаткування) та внести зміни до термінів проведення оплати Замовником виконаних будівельних робіт та поставленого обладнання Підрядником.
Пункти 2.7.1. та 2.7.2. статті 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ»
Додатку 4 тендерної документації «Проект договору» викласти в наступній редакції:
« 2.7.1. Перший етап:
2.7.1.1. Перерахування попередньої оплати в розмірі 70 (сімдесят) % від вартості Обладнання, що становить ______________ грн. без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Договору, на підставі рахунку-фактури, виставленого Підрядником.
2.7.1.2. Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі 50 (п’ятдесят) % від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн. без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Договору, на підставі рахунку-фактури, виставленого Підрядником.
2.7.2. Другий етап:
2.7.2.1. Подальша оплата за Обладнання, після поставки Підрядником Обладнання, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту (ів) приймання-передачі Обладнання, з пропорційним (щомісячним) вирахуванням, авансового платежу, що був сплачений Замовником на придбання Обладнання.
2.7.2.2. Проміжні платежі за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з пропорційним, щомісячним , вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником на виконання будівельних робіт.»
Відповідь:
Вважаємо за доцільне залишити проект договору без змін. В цілому вважаємо, що проект договору у редакції, що запропонована, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта державного сектора економіки, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Дата відповіді:
13.07.2020 17:26
Відповідь надана
Документи
Номер:
0d27c6ec03c64c918383e7ce154acc70
Дата опублікування:
07.07.2020 11:40
Опис:
Просимо підтвердити, що копії документів, які зазначені у підпунктах 1.5. та 1.6. «Таблиці № 3 . Продовження додатка №1 тендерної документації» (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду та копії сторін паспорту) учасник торгів (юридична особа) не повинен надавати на посадових осіб, які підписали тендерну пропозицію.
Відповідь:
Документи наведені в пунктах 1.5. та 1.6 Таблиці № 3 Продовження додатка № 1 тендерної документації подаються у разі якщо учасником процедури закупівлі є фізична особа.
Дата відповіді:
09.07.2020 09:46
Відповідь надана
Документи субпідрядників
Номер:
b89227385ed245dd83652c12826bb614
Дата опублікування:
07.07.2020 11:40
Опис:
Учасник закупівлі не має наміру використовувати інформацію та дані інших субпідрядників для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, а планує в разі необхідності залучити до виконання робіт субпідрядну організацію в обсязі до 15 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Просимо підтвердити, що у такому випадку учасник має надати тільки документи передбачені підпунктами 3.2.1., 3.2.2., « Таблиці № 3 . Продовження додатка №1 тендерної документації», а саме:
- довідку у довільній формі про такого субпідрядника;
- договір про намір на виконання певного виду робіт;
- копії ліцензії (й) та дозволу (ів) на право здійснювати відповідні види господарської
діяльності;
- копію виписки чи витягу з ЕДРПОУ;
- копію свідоцтва чи витягу платника ПДВ.
Відповідь:
Тендерною документацією передбачено надання учасником інформації про субпідрядні організації (в разі залучення до виконання робіт), а саме:
Пункт 1.2. Таблиці № 1 Додатка № 1 до тендерної документації.
У разі залучення до виконання робіт субпідрядної організації, учасник повинен надати довідку (в довільній формі) за підписом керівника (уповноваженої особи) субпідрядника про наявність в субпідрядної організації обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, на які залучається.
Пункт 2.2. Таблиця № 1 Додатка № 1 до тендерної документації.
У разі залучення до виконання робіт субпідрядників, учасник повинен надати довідку (в довільній формі) за підписом керівника (уповноваженої особи) субпідрядника про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, на які залучається.
Пункт 3.1. Таблиці № 3 Продовження додатка № 1 до тендерної документації.
Якщо до виконання робіт учасником передбачається можливість залучення субпідрядних організацій, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції додатково подає:
3.2.1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт, як субпідрядника (довідка повинна містити повне найменування, місцезнаходження та відсоток від вартості договору про закупівлю, на які планується залучення субпідрядної організації. Довідка надається учасником процедури закупівлі по кожному такому суб’єкту господарювання).
3.2.2. Укладений договір про намір між учасником та субпідрядною організацією на право здійснювати відповідну діяльність (в предметі договору чітко зазначається вид робіт на які планується залучення субпідрядної організації).
Дата відповіді:
09.07.2020 09:45