• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), км 245+500 - км 246+300, Житомирська область (розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)

Завершена

22 708 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 540.25 UAH
Період уточнення: 26.06.2020 20:45 - 05.07.2020 13:00
Відповідь надана

Що до швидкості вимірювання

Номер: a028b4cfa511492d9f3c57cf3f293f8a
Дата опублікування: 27.06.2020 21:39
Опис: В п. 6.3, (таблиця 4), 6.7 ТЗ (додаток 5) вказано: «Діапазон швидкостей, при яких забезпечується точність вимірювання маси, км/год» - «від 5 до не менше ніж 130 км/год». Транспортний засіб може рухатись зі швидкістю менше 5 і більше 130 км / год. Як в такому випадку будуть проводитися заміри?
Відповідь: Шановний учаснику! Технічне завдання у складі тендерної документації, розроблено та затверджено спільно Укртрансбезпекою та Укравтодором з урахуванням діючих ДБН, ДСТУ, інших нормативно-правових актів. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть
Дата відповіді: 01.07.2020 17:47
Відповідь надана

Що до, похибки вимірювання

Номер: 5f144d4c81184b4eb11cb9351cf8f87d
Дата опублікування: 27.06.2020 21:39
Опис: В п. 6.3 (таблиця 4) ТЗ (додаток 5) вказано: «Межі відносної похибки при вимірюванні загальної маси (брутто) ТЗ під час експлуатації:» - «не більше або дорівнює 10 % (10-й клас точності для маси транспортного засобу згідно із ДСТУ OIML R 134-1:2010)». Збиток дороги збільшується експоненціально, 5% перевантаження додає 21% до загального зносу дороги, а 10% перевантаження - 46%. Виходить, що використання системи WIM, з похибкою в 5%, дозволить збільшити термін служби дорожнього покриття більш, ніж в два рази. На сьогоднішній день, в багатьох країнах світу, активно використовується технологічне рішення системи WIM, що дозволяє значно збільшити термін служби доріг. Чому в ТЗ допускається 10% похибка, що в свою чергу веде до швидкого зносу доріг?
Відповідь: Шановний учаснику! Технічне завдання у складі тендерної документації, розроблено та затверджено спільно Укртрансбезпекою та Укравтодором з урахуванням діючих ДБН, ДСТУ, інших нормативно-правових актів. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть
Дата відповіді: 01.07.2020 17:47