• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк), км 60+000 - км 62+600, Кіровоградська область (розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)

Завершена

15 311 839.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 559.20 UAH
Період уточнення: 26.06.2020 20:40 - 05.07.2020 12:00
Відповідь надана

Що до швидкості вимірювання

Номер: a1b9a8c6ac5e44a3bd29ad1bef429c0f
Дата опублікування: 27.06.2020 21:34
Опис: В п. 6.3, (таблиця 4), 6.7 ТЗ (додаток 5) вказано: «Діапазон швидкостей, при яких забезпечується точність вимірювання маси, км/год» - «від 5 до не менше ніж 130 км/год». Транспортний засіб може рухатись зі швидкістю менше 5 і більше 130 км / год. Як в такому випадку будуть проводитися заміри?
Відповідь: Шановний учаснику! Технічне завдання у складі тендерної документації, розроблено та затверджено спільно Укртрансбезпекою та Укравтодором з урахуванням діючих ДБН, ДСТУ, інших нормативно-правових актів. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть
Дата відповіді: 01.07.2020 17:50
Відповідь надана

Що до, похибки вимірювання

Номер: bb252994c3eb4d87b2d2a38afb2efddc
Дата опублікування: 27.06.2020 21:33
Опис: В п. 6.3 (таблиця 4) ТЗ (додаток 5) вказано: «Межі відносної похибки при вимірюванні загальної маси (брутто) ТЗ під час експлуатації:» - «не більше або дорівнює 10 % (10-й клас точності для маси транспортного засобу згідно із ДСТУ OIML R 134-1:2010)». Збиток дороги збільшується експоненціально, 5% перевантаження додає 21% до загального зносу дороги, а 10% перевантаження - 46%. Виходить, що використання системи WIM, з похибкою в 5%, дозволить збільшити термін служби дорожнього покриття більш, ніж в два рази. На сьогоднішній день, в багатьох країнах світу, активно використовується технологічне рішення системи WIM, що дозволяє значно збільшити термін служби доріг. Чому в ТЗ допускається 10% похибка, що в свою чергу веде до швидкого зносу доріг?
Відповідь: Шановний учаснику! Технічне завдання у складі тендерної документації, розроблено та затверджено спільно Укртрансбезпекою та Укравтодором з урахуванням діючих ДБН, ДСТУ, інших нормативно-правових актів. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть
Дата відповіді: 01.07.2020 17:50