-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобілів та послуги з шиномонтажу
Кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сєдова, б.5; Категорія замовника: орган місцевого самоврядування
Завершена
71 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 359.04 UAH
Період уточнення:
26.06.2020 14:48 - 06.07.2020 14:53
Відповідь надана
Невідповідність гарантійних зобов'язань
Номер:
907c0a1d16ab4283a087615d11d89780
Дата опублікування:
01.07.2020 12:04
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за внесенні зміни в п.5.2., 5.3 до Договору, але ж в п. 4.3.2. договору "У разі необхідності придбати запчастини та супутні товари, забезпечити відповідну якість придбаних товарів, комплектність, наявність сертифікату та паспорту відповідності, які підтверджують їх характеристику та якість, а також забезпечити їх гарантійний ремонт протягом одного року після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг. Гарантія Виконавця не розповсюджується на недоліки встановлених запчастин, які виникли у наслідок неправильної експлуатації їх Замовником."
Вимога щодо гарантіі в 1 рік залишилась! Неможливо надати більшу або меншу гарантію ніж надає завод-виробник запчастин та супутніх товарів.
«На встановлені Виконавцем на транспортному засобі запчастини Замовнику надається гарантія, згідно з гарантійними зобов’язаннями компанії або заводу-виробника, яка виробляє складові частини (запчастини)»
Просимо п 4.3.2 договору викласти в наступній редакції:
"п 4.3.2 У разі необхідності придбати запчастини та супутні товари, забезпечити відповідну якість придбаних товарів, комплектність, наявність сертифікату та паспорту відповідності, які підтверджують їх характеристику та якість, а також забезпечити їх гарантійний ремонт згідно з гарантійними зобов’язаннями заводу-виробника після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг. Гарантія Виконавця не розповсюджується на недоліки встановлених запчастин, які виникли у наслідок неправильної експлуатації їх Замовником."
Відповідь:
Ваша інформація розглянута. Зміни у п.4.3.2. Договору внесені частково в частині терміну гарантійних зобов'язань надання послуг..
Дата відповіді:
01.07.2020 16:25
Відповідь надана
Невідповідність гарантійних зобов'язань
Номер:
92c8021ae2d6432191510d5c73753a03
Дата опублікування:
30.06.2020 14:34
Опис:
Доброго дня!
Згідно Додатку 4 до ТД " Проект договору"
"5.2. Гарантійні зобов’язання Виконавця, стосовно наданих послуг, повинні відповідати Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615 (далі – Правила) та вимогам чинного законодавства.
5.3. Початок гарантійного строку обчислюється з дня передачі Замовнику автотранспорту чи його складових частин (систем) та складає 1 рік з дати підписання акту приймання-передачі послуги."
Пункт 5.2 суперечить пункту 5.3.
Гарантія повинна надаватись згідно Закону України, тобто "п.5.2-Гарантійні зобов’язання Виконавця, стосовно наданих послуг, повинні відповідати Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615 (далі – Правила) та вимогам чинного законодавства. " та «На встановлені Виконавцем на транспортному засобі запчастини Замовнику надається гарантія, згідно з гарантійними зобов’язаннями компанії або заводу-виробника, яка виробляє складові частини (запчастини)»
Пункт 4.3.2 і пункт 5.3 прошу переглянути. На авто ВАЗ і Ланос гарантія 1 рік не передбаченна законодавством України, а Ви як Замовник вимагаєте таку гарантію, що порушує наші права, як потенційного Учасника, взяти участь у закупівлі.
Неможливо надати більшу гарантію ніж надає завод-виробник.
Відповідь:
Ваша інформація розглянута. Зміни внесені.
Дата відповіді:
01.07.2020 11:24