-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп`ютерна та копіювально-множувальна техніка для закладів освіти)
Завершена
421 787.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 73.42 UAH
мін. крок: 0% або 73.42 UAH
Період уточнення:
26.06.2020 14:37 - 02.07.2020 09:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
890eafd410214d3f96326a3b29a25111
Дата опублікування:
30.06.2020 11:46
Опис:
Шановний Замовнику! В п. 2.2. проекту договору зазначено: "Ціна Договору включає в себе також всі витрати на:
- сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України;
- перевезення, транспортування Товару;
- завантаження та розвантажування Товару;
- страхування;
- інші витрати."
Прохання надати роз’ясненя щодо страхування. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне.
При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець не повинен надавати договір страхування майна. Чекаємо подання Ваших пропозицій.
Дата відповіді:
02.07.2020 09:36
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
268356b42d3f4d228abbc4fe66c491ac
Дата опублікування:
30.06.2020 11:44
Опис:
Шановний Замовник! В проекті договору зазначено, що розрахунок за надані товари здійснюється на підставі видаткових накладних; факт передачі - підтверджується видаткою накладною, підписаною Сторонами; право власності переходить з моменту підписання видаткової накладної. Проте в п. 5.3. проекту договору зазначено, що "Початок строку гарантійного обслуговування визначається з дати підписання Сторонами Акту." Прохання внести відповідні зміни до п. 5.3. шляхом викладення його в новій редакції: "п. 5.3. Початок строку гарантійного обслуговування визначається з дати підписання Сторонами видаткової накладної".
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне: вищезазначені основні умови до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів.
Шановний Учаснику, чекаємо подання Ваших пропозицій.
Дата відповіді:
02.07.2020 09:34
Відповідь надана
Тендер
Номер:
1b73d3194aa3425d9dc340beade36438
Дата опублікування:
29.06.2020 06:01
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.07.2020 17:00
Відповідь надана
Тендер
Номер:
c642f07b7cad4257ae4ab5503ba87222
Дата опублікування:
29.06.2020 06:01
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне.
Нас, як Замовника, задовільнить тільки поставка товару.
Тож чекаємо подання Ваших пропозицій.
Дата відповіді:
02.07.2020 08:48
Відповідь надана
Прохання
Номер:
aade97df8cfa4e4b89eca62e534092f5
Дата опублікування:
29.06.2020 06:01
Опис:
Шановний Замовнику!
Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, комунальною установою «Відділ освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради Сумської області» була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «pdf.» у формат «Word». Також ми можемо Вам запропонувати надіслати тендерну документацію на Вашу електронну адресу. Наша електронна адреса:goronolebedyn@gmail.com.
Шановний Учаснику, чекаємо подання Ваших пропозицій.
Дата відповіді:
02.07.2020 08:45
Відповідь надана
ЛОТ5
Номер:
cd7e77d9baff46c7bd8b0fb05b31d9a2
Дата опублікування:
26.06.2020 20:53
Опис:
Шановний Замовник. В ЛОТ5 у вимогах до БФП вказано : "принтер та копір для друку кольорових та чорно-білих документів; сканер кольорових та чорно-білих документів;швидкість друку не менше 25 сторінок на одну хвилину; технологія лазерна; стартовий комплект витратних матеріалів має забезпечувати не менше ніж 4000 видруків кольорових документів А4". Тут нема помилки? Можливо БФП повинен мати струменеву технологію друку? Адже БФП із вказаними характеристиками лазерної технології друку буде досить дороговартісним ( із стартовим комплектом витратних матеріалів для друку 4000 кольорових документів).
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.07.2020 16:57
Відповідь надана
ЛОТ1 та ЛОТ5
Номер:
c2bf0eefa88b4a07a6d9b0ba0cd09fc6
Дата опублікування:
26.06.2020 20:43
Опис:
Шановний Замовник. В ЛОТ1 у вимогах до БФП вказана швидкість друку не менше 25 стор/хв- це швидкість для друку кольорових чи чорнобілих оригіналів? Також вимагається 2 набори всіх чорнил- тобто один стартовий і ще один додатковий набір всіх чорнил ? Таких наборів вимагається по 2шт до кожного з 9-ти БФП? Також вимагається папір А4– загалом не менше 5000 аркушів- ця вимога стосується кожного з 9-ти БФП чи яким чином розуміти цю вимогу? При цьому вказується максимальна ціна 5999грн- це ціна з ПДВ чи без ПДВ, це ціна із врахуванням і додаткового набору чорнил і паперу чи без них? І яким чином Ви бачете відображення паперу та додаткових чорнил у найменуванні БФП в тендерній пропозиції? Можливо, це мають бути БФП в комплекті, чи щось подібне? Аналогічні вимоги містить і ЛОТ5.
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне:
1) швидкість друку вказана не менше 25 стор/хв- це швидкість для друку чорнобілих оригіналів;
2) вимагається 2 набори всіх чорнил - тобто один стартовий і ще один додатковий набір до кожного з 9-ти БФП;
3) папір А4 – не менше 5000 аркушів - ця вимога стосується кожного з 9-ти БФП;
4) максимальна ціна БФП – 5999 грн., це ціна без ПДВ, із врахуванням додаткового набору чорнил і паперу;
5) витратні матеріали зазначаються в комплекті з БФП, а саме :
- набір чорнила (чорне) – 2 набори;
- набір чорнила (кольорове) – 2 набори ;
- папір багатофункціональний офісний А4 – загалом не менше 5000 аркушів.
Шановний Учаснику, чекаємо подання Ваших пропозицій.
Дата відповіді:
02.07.2020 08:30