• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (навчальне приладдя та обладнання для закладів загальної середньої освіти та спеціальної школи № 10 Дарницького району м. Києва) (3 лоти)

Завершена

3 668 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2020 13:01 - 07.07.2020 18:00
Відповідь надана

Щодо висновку СЕС

Номер: c6362ccc7a374e13b8a5de9d4b3c7f89
Дата опублікування: 03.07.2020 10:02
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінету біології на кожну позицію обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та прописана лише під тих учасників, які заздалегідь знають конкретний перелік та назви товару та встигли отримати на нього висновок ДСЕЕ. Відповідно до п.7.10 ПОРЯДКУ проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати фразу "на кожну позицію обладнання"
Відповідь: Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574 (далі - Типовий перелік). Пунктом 4 Типового переліку визначено таку норму - засоби навчання та обладнання, що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах повинні мати зокрема висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. Вимога щодо надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на перелік обладнання, що є предметом закупівлі, базується саме на дотриманні норм та вимог діючого законодавства у сфері освіти, наказів МОН України, як профільного міністерства. Слід зазначити, що вищевказаний висновок, може отримати кожен учасник, що зацікавлений в участі у оголошеній процедурі закупівлі, таким чином відсутня дискримінація щодо участі у процедурі закупівлі. Також, звертаємо увагу, що Законом «Про публічні закупівлі» не визначено поняття дискримінаційних вимог саме в сфері державних закупівель. Зокрема, вважаємо за необхідне зазначити, що існує практика рішень Антимонопольного комітету України щодо правомочності вимоги документів, зазначених у Вашій вимозі, які підтверджують законність вимоги у тендерній документації документів, що підтверджують якість та безпеку обладнання. Тож Додаток 3 до Тендерної Документації містить перелік документів, які має надати учасник для підтвердження якості та безпеки обладнання для можливості його використання у навчально-виховному процесі. Питання щодо організації процедури отримання необхідних дозвільних, та інших документів, сертифікатів, ліцензій тощо згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися замовником при створенні тендерної документації. Зважаючи на все наведене вище, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію
Дата відповіді: 07.07.2020 10:47
Відповідь надана

Щодо звіту на ISO 14001:2015

Номер: 2eb611983ba548a7939823e6263c8ea7
Дата опублікування: 03.07.2020 09:52
Опис: Шановний замовнику, відповіжно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про наглядовий аудит сертифікованої системи та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога дискримінує тих учасників, які отримали ISO 14001:2015 у 2020 році та ще за строком не можуть та не повинні отримувати звіти про аудит та нагляд! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Відповідь: Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 14001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі. Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди). У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Дата відповіді: 07.07.2020 10:45
Відповідь надана

Щодо звіту на ISO 9001:2015

Номер: d6af980567a24d2794e51e1e5ef4854d
Дата опублікування: 03.07.2020 09:52
Опис: Шановний замовнику, відповіжно до Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про наглядовий аудит сертифікованої системи та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога дискримінує тих учасників, які отримали ISO 9001:2015 у 2020 році та ще за строком не можуть та не повинні отримувати звіти про аудит та нагляд! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Відповідь: 1. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме у відповідності до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29квітня 2020 року № 574. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі. Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди). У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання
Дата відповіді: 07.07.2020 10:44
Відповідь надана

Щодо товару "Основні злакові культури"

Номер: 3354a4f4ff0b415282cb5c0b18b91dd8
Дата опублікування: 03.07.2020 09:37
Опис: Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на помилку у технічному завданні: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що до товару "Основні злакові культури" входять зразки кормових: люцерна, конюшина (або інше представники), овочевих: морква, картопля (або інше представники),олійних: соняшник, льон, конопля (або інше представники), Лікарських: нагідки або ж ялівець (або інше представники) . Проте жодні з цих рослин НЕ Є ЗЛАКОВИМИ!!! Можливо Ви мали на увазі товар "Основні сільськогосподарські культури"?? Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести у відповідність назву товару та його характеристики!
Відповідь: Дякуємо за запитання, Тендерну документацію в частині технічного завдання на "Основні злакові культури" буде приведено у відповідність, та внесено необхідні зміни.
Дата відповіді: 07.07.2020 10:39