• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (Лот № 1 - 17471 Хірургічни нитка з поліглактіну, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка; Лот № 2 - 10735 Нефростомічний катетер, 35645 Сечовідний стент, 15270 Пристрій для дренування, 58115 Периферійний судинний провідник, ручний, 34924 Катетер дренажний надлобковий, 34930 Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання, 32030 Уретральний катетеризаційний комплект; Лот № 3 - 47956 Набір перев'язувальний для системи лікування ран негативним тиском, 11323 Гідрофільна подушечка для покриття ексудаційних ран, 60953 Пов'язка плівкова для системи лікування ран негативним тиском, 35895 Гемостатичні губки)

Завершена

2 752 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 850.00 UAH
Період уточнення: 25.06.2020 16:14 - 24.07.2020 18:00
Відповідь надана

Питання щодо відповідності

Номер: c83388bd49ba4b73a31c5d9077f6110d
Дата опублікування: 01.07.2020 21:38
Опис: Шановний замовнику, Просимо пояснити, якщо пропозиція нашої компанії не може бути підтверджена кваліфікаційними документами у повному обсязі, варто нам приймати участь у закупівлі?
Відповідь: Шановний Запитувачу! Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 06.07.2020 15:05
Відповідь надана

Порушення ЗУ про особисті дані

Номер: da1e380fad994905b29155a6ebb24771
Дата опублікування: 30.06.2020 16:09
Опис: Військово-клінічний медичний центр порушує ЗУ Про захист персональних даних. Згідно з пп. 1.5. тендерної документації необхідно надати в електронному варіанті - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. Вимога надати копію паспорту в електронному варианті порушує Закон України «Про захист персональних даних». Вимагаємо усунути цю вимогу. Згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі не вимагається надання будь яких документів в електронному варианті. Згідно з ЗУ Про захист персональних даних: -персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; - згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. -ст. 6 Загальні вимоги до обробки персональних даних п6. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Таким чином тендерна документація не відповідає чинному законодавству України, а вимога надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копію паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16) в електронному варианті для загального доступу грубо порушує чинне законодавство України. Тендерна документація не є нормою закону. Посилання на тендерну документацію як на норми ЗУ не є відповідними. Тендерна документація має відповідати чинному законодавству України та бути складеною згідно з ним.
Відповідь: Шановний Запитувачу! Вимоги та положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства, у т.ч. щодо захисту персональних даних. Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF. З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до пункту 1.11. розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист - згоду на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 6 до тендерної документації). Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних». Враховуючи викладене Військово-клінічний медичний центр не порушує ЗУ «Про захист персональних даних».
Дата відповіді: 03.07.2020 15:05
Відповідь надана

критеріївизначення переможця

Номер: 6ba9de74fb824daa829f146f7fcc0441
Дата опублікування: 30.06.2020 16:08
Опис:   Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.      У деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіоійськово-клінічний медичний центр Південного регіонуну обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.   А саме:   Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.   Вимагаємо пояснити.   
Відповідь: Шановний Запитувачу! Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ). Питома вага критерію «Ціна» - 100%». Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.07.2020 15:06