• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Торги відмінено

197 134.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 108.17 UAH
Період уточнення: 26.01.2017 10:09 - 01.02.2017 10:14
Відповідь надана

Надання копій документів

Номер: 7c6ba7fe4848435bb701eb41b5da1eca
Дата опублікування: 27.01.2017 16:16
Опис: Добрий день. В оголошенні на проведення закупівлі в розділі "1. Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності" та, можливо, в інших розділах тексту документу Ви просите від учасників надати копії документів (наприклад, статуту або іншого установчого документу, витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію Учасника, довідки про взяття на облік платника податку, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку та інші). Враховуючи те, що документи надаються в будь-якому разі у вигляді сканованих копій, роз'ясніть будь ласка значення слова "копія" у вказаних вище умовах оголошення. Чи має занчення для Замовника з оригіналу або з ксерокопії документа буде зроблана сканована копія? Дякуємо за відповідь. 1.5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 1.6. Копія паспорту
Відповідь: Добрий день. Сканована копія -це точне відтворення документу, що цілком відповідає оригіналу отримане шляхом сканування. Сканована копія має відтворювати оригінал того чи іншого документу, а не його ксерокопію. З повагою, тендерний комітет.
Дата відповіді: 30.01.2017 09:59