• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

66 418.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 332.09 UAH
Період уточнення: 24.06.2020 13:07 - 01.07.2020 08:00
Відповідь надана

1

Номер: e0640307ce634e819fea708805c11956
Дата опублікування: 24.06.2020 23:23
Опис: Просимо надати уточнення, якщо сервісний центр виробника ноутбуків знаходиться в м. Дніпро, учасник надає відповідну довідку у складі пропозиції, це буде вважатися підтвердженням виконання вимоги п. 1.9 документації? .
Відповідь: Відповідно до Додатку №2 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" у пункті 1.9. передбачено обов’язкову наявність сервісного центру в м. Павлограді або Дніпропетровській області, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну та після гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути : структурні підрозділи Учасника ( у тому числі в мережі магазинів Учасника по Україні) або суб’єкти господарювання, з якими укладені угоди на виконання робіт щодо гарантійного та після гарантійного обслуговування техніки або авторизовані сервісні центри Виробника. Доставка великогабаритного устаткування в сервісний центр для ремонту і назад Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника; Час відновлення працездатності устаткування ,що поставляється, по гарантійних ремонтах-до 10 робочих днів. Якщо учасник повністю має можливість виконати дану умову закупівлі та надати відповідні документи для підтвердження (гарантійний лист щодо наявності сервісних центрів, які зможуть виконати зазначену вимогу у пункті 1.9 або копії угод з суб'єктами господарювання, з якими укладені угоди на виконання робіт щодо гарантійного та після гарантійного обслуговування техніки) це буде вважатися підтвердженням виконання вимог п. 1.9 документації щодо оголошеної закупівлі
Дата відповіді: 25.06.2020 10:29