-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
природний газ
• Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги відмінено
1 875 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 377.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 377.50 UAH
Період уточнення:
23.06.2020 11:38 - 14.07.2020 18:00
Відповідь надана
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Номер:
00f77b496a074e9084674b29d1b0a171
Дата опублікування:
09.07.2020 22:40
Опис:
Додатком 4 до Тендерної документації «Інші документи, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» передбачено надання
інформації щодо наявності у учасника особистого кабінету споживача на власному веб-сайті.
Підпунктом 3 пункту 2 «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання природного газу» ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з транспортування природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, визначено, що у разі укладання договору постачання природного газу із побутовим споживачем забезпечити наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті, що має містити і персоніфіковані дані споживача, статистичні дані про ціни та нарахування, і сплату за договором постачання природного газу та іншу інформацію, пов'язану з виконанням зазначеного договору.
Отже, дана вимога є неправомірною і такою, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті передбачено лише для постачання природного газу побутовим споживачем, яким замовник даних торгів не являється.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Наявність такої вимоги порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь:
Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Дата відповіді:
10.07.2020 17:26
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
88809e0c8d6e443ebff873afcea79653
Дата опублікування:
09.07.2020 21:48
Опис:
Додатком 4 до Тендерної документації визначено надання учасниками в тендерній пропозиції, зокрема:
- належним чином завірені копії довіреностей на уповноважених осіб, що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше трьох;
- довідка щодо переліку уповноважених осіб, що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника.
Просимо зміни вимогу щодо наявності таких працівників в кількості не 3-х осіб, на оскільки вона є повністю необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Ні жодним нормативним актом, ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, не визначено, що право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника має бути у декількох працівників Ліцензіата, і тим паче не обмежено кількістю не менше трьох осіб!!!!
Встановленням таких вимоги порушено принцип здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки даними вимогами Замовник робить неможливим прийняття участі у торгах учасникам, у яких немає відповідної кількості уповноважених осіб. Для виконання функцій, пов’язаних з доступом до інформаційної платформи від імені користувача платформи цілком достатньо одного працівника Постачальника, тому вимагаємо змінити дискримінаційні вимоги і викласти їх в наступній редакції:
- належним чином завірена копія(ї) довіреності(ей) на уповноважену(их) особу(іб), що має(ють) право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше однієї;
- довідка щодо переліку уповноважених осіб (не менше однієї), що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника.
Відповідь:
Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Дата відповіді:
10.07.2020 17:26
Відповідь надана
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Номер:
342e6c6d5e274ed893725081e3bcb65b
Дата опублікування:
07.07.2020 12:12
Опис:
Згідно додатку 4 до тендерної документації до «інших документів, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» вимагається: лист з цетрального управління Служби безпеки України щодо застосування Закону України «Про Санкції».
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України».
Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною.
ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що:
Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання.
Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій.
Ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі:
Рішення РНБО України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1842020-33629.
Рішення РНБО України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Введено в дію Указом Президента України від (21 червня 2018 року
№ 176/2018 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1762018-24362.
Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850
Законом України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) не передбачено подання в складі тендерної пропозиції «листа з цетрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про санкції», так само Закони України «Про Санкції» (Редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) та «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) не визначають такий лист як підтвердження наявності або відсутності санкцій щодо особи.
Крім того, Розділом IV Закону України «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) взагалі не передбачено повноваження служби безпеки щодо надання інофрмації (у формі довідок, гарантійних листів тощо.) з приводу застосування, скасування та внесення змін до санкцій.
Виходячи з вищенаведеного, Додаток 4 до тендерної документації в частині необхідності подання у складі тенедрної пропозиції «листа з Центрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про Санкції» є незаконним, так як вимога подання такого листа не передбачена чинним законодаством України щодо публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного вимагаємо: виключити з Додатку 4 до тендерної пропозиції вимогу подання «Листа з Центрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про Санкції» як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX)
Відповідь:
Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Дата відповіді:
10.07.2020 17:25
Відповідь надана
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Номер:
633d0a3ee7584e89822921598b0717d2
Дата опублікування:
06.07.2020 15:15
Опис:
У пункті 3.1.1. Розділу ІІІ «Тендерна пропозиція» передбачено, що через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів зокрема подається форма «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до Тендерної документації.
Але в Додатку 1 до «Тендерної документації» знаходится форма «Технічне завдання», в якій зазначаються: найменування товару, одиниця виміру, кількість товару, графік поставок. В формі «Технічне завдання» не передбачено ціна товару та загальної вартості поставок, тому ця форма ніяк не може вважатися ні «тендерною» ні «ціновою пропозицією».
Виходячи з вищенаведеного, просимо надати розяснення яким чином учасникам повідомляти Вас про вартість послуг та ціну товару.
Відповідь:
Згідно ч. 1. Ст 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, Учасником подається цінова пропозиція виходячи з кількісних та якісних характеристик товару передбачених Додатком 1 до ТД.
Дата відповіді:
09.07.2020 19:31
Відповідь надана
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Номер:
e21b83e996504352982b78c55cf37f2d
Дата опублікування:
01.07.2020 17:10
Опис:
Згідно додатку 4 до тендерної документації до «інших документів, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» вимагається: лист з цетрального управління Служби безпеки України щодо застосування Закону України «Про Санкції».
Просимо уточнити, який саме лист вимагається, так як відповідно до ч.1 ст 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України».
Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною.
Додатково зазначаємо, ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що:
Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання.
Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій.
Крім того, ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі.
Відповідь:
Згідно додатку 4 до тендерної документації вимагається надання Листа з Центрального управління Служби безпеки України щодо застосування ЗУ «Про Санкції». Так як тендерної документацією не встановлена чітка форма змісту даного документу, то учасники повинні надати його від вищезазначеного органу у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосування (не застосування) Закону України «Про санкції».
Дата відповіді:
06.07.2020 16:33