-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Жеребківської сільської ради по вул. Привокзальна -7 с.Жеребкове Ананьївського району Одеської області
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
22.06.2020 15:12 - 25.06.2020 15:17
Відповідь надана
відсутність тендерної документації та технічного завдання
Номер:
e86fd07ff9ac43c2963e95996b740c45
Дата опублікування:
23.06.2020 09:21
Опис:
Добрий день! Будь ласка, завантажте на електронний майданчик тендерну документацію та технічні вимоги.
Відповідь:
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015 45450000-6
(Роботи з капітального ремонту )
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне підприємство «ЖСМ» Жеребківської сільської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 40349796
1.3. Місцезнаходження: вул. Грушевського - 47
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками
Григоренко Наталя Павлівна, Телефон/факс (048) 63-65-122 , Е-mail:kpzsm2016zsm@i.ua
2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги: 500000,00 грн. (грн. 00 коп) з ПДВ в тому числі проектні роботи на суму 24000,00 грн. (тисячі грн. 00 коп).
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1 Найменування предмета закупівлі : Роботи з капітального ремонту
- код закупівлі згідно ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:с.Жеребкове Ананьївського району Одеської області вул. Привокзальна -7
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з моменту укладання договору до 31 грудня 2020 року.
4. Перелік сканованих копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.
1. Цінова пропозиція складена відповідно до форми 4 Додатку 1.
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- повна назва учасника;
- код ЄДРПОУ;
- ІПН (у разі наявності);
- реквізити (адреса юридична та фактична, тел./факс, контактний телефон);
- керівництво – (посада, П.І.Б.);
- банківські реквізити
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати Учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку).
6. На підтвердження наявності на підприємстві системи управління якістю у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015? IDT) надати копію відповідного сертифікату.
7. Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками.
8. Копія дозволу Держгірпромнагляду на проведення робіт підвищеної небезпеки.
9. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору відповідно до форми 1, 2 Додатку 1.
10. Копії документів про підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які матимуть безпосереднє відношення до виконання умов договору.
11. Копії протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень та медичних книжок працівників, які зазначені в довідці про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які матимуть безпосереднє відношення до виконання умов договору.
12. Довідку за формою про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні, підтверджену завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази відповідно до форми 3 Додатку 1.
13. Копія наказу про відповідального працівника за безпечне виконання будівельних робіт.
14. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору (виконання робіт з ремонту приміщень за бюджетні кошти), відповідно до форми 4 Додатку 1, копія договору на виконання аналогічних робіт та копії всіх актів виконаних робіт по даному договору (за формою КБ-2в, КБ-3).
15. Копія кваліфікаційного сертифіката сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданого уповноваженим органом.
16. Копія ліцензії програмного комплексу АВК-5.
17. Кошторисна документація (пропечатана та підписана Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), у складі:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на здійснення службою Замовника технагляду та проходження експертизи кошторисної документації);
- Договірна ціна (з урахуванням вартості використаної електроенергії та води, яку Підрядник відшкодовує Замовнику);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
18. Проект договору, скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору.
19. Гарантійний лист Учасника про виготовлення робочого проекту в разі визнання його Переможцем.
20. Надати сертифікати на вироби та матеріали згідно підсумкової відомості ресурсів (завірені учасником).
21. Гарантійний лист Учасника про проведення за власний кошт лабораторних досліджень силами працівників Держпродспоживслужби перед введенням в експлуатацію приміщень після проведення в них ремонтних робіт.
22. Лист-підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. Оплата здійснюється після підписання акту виконаних робіт згідно договору.
23. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.*
або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).
*- документ повинен бути датованим не раніше дати оприлюднення оголошення.
24. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення,про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, при цьому довідка повинна бути чинною та отримана не раніше 10-денної давнини відносно дати розкриття пропозицій.
25. Копія довідки, що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженим органом - Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, при цьому довідка повинна бути чинною та отримана не раніше ніж за 30 календарних днів, що передують даті проведення електронних торгів.
26. Оригінал, або нотаріально завірена копія довідки з податкових (фіскальних) органів про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсна на станом на момент подання пропозиції.
27. Інформаційна довідка щодо захисту довкілля під час виконання робіт.
28. Копія договору з підприємством про вивіз будівельного сміття або лист про вивезення будівельного сміття самостійно.
29. Протягом одного робочого після завершення аукціону Переможець повинен надати оновлені Цінову пропозицію та кошторисну документацію на виконання зазначених робіт згідно «Ціни» аукціону.
30. Учасник, у разі визначення його переможцем, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Всі довідки Учасника повинні бути на фірмовому бланку (за наявності) з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше дати оголошення), підписом керівника підприємства та печаткою (у разі її використання). Кошторисна документація, окрім підпису керівника підприємства та печатки (у разі її використання), додатково повинна містити підпис та печатку інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
5. Цінова пропозиція.
Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог форми 5 додатку № 1 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В паперовому вигляді, завірена належним чином в тому числі підписом уповноваженої особи Учасника, надається Замовнику переможцем до укладання договору про закупівлю.
6. Дата та час закінчення запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 25.06.2020 .
7. Дата, час початку подання пропозицій: 26.06.2020
8. Дата, час закінчення подання пропозицій: 01.07.2020,
9. Мінімальний крок аукціону: 2500,00 грн.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.
Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише «Форма пропозиції» ( Додаток № 1, форма 4 ) та кошторисна документація з новою, зниженою ціною.
Додатки до документації:
Додаток 1 – Форми довідок для заповнення учасником та форма Цінової пропозиції.
Додаток 2 – Проект договору.
Уповноважена особа Н.Григоренко
Бухгалтер КП «ЖСМ» Жеребківської сільської ради
Додаток 1
Форми довідок для заповнення учасником
Форма 1
Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід
№
з/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий Кваліфікація Досвід роботи на займаній посаді (років)
1 2 3 4 5 6
Форма 2
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Штатний/ найманий працівник Загальний стаж роботи, років Досвід виконання аналогічних робіт, років
Форма 3
Наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні
№
з/п Найменування обладнання,
машин і механізмів Кількість, шт.
1 2 3
1. Власне обладнання та техніка
2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується)
Форма 4
Довідка про досвід виконання аналогічного договору*
№ з/п Найменування об’єкту і його місцезнаходження Предмет договору Обсяг виконаних робіт,
(грн.) Терміни виконання робіт Замовник (код ЄДРПОУ), поштова адреса, контактний телефон
Форма 5
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.
Учасник не повинен відступати від змісту даної форми.
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ
____________________________________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі: код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
на загальну суму _______________________________________ без ПДВ/в тому числі ПДВ
Відомості про підприємство Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
Реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів)
Вартість пропозиції
Учасник вказує вартість предмету закупівлі (стартова сума) в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника (Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон).
№
п/п Найменування Одиниця виміру Ціна за од., грн., з ПДВ Загальна вартість, грн., з ПДВ
1 Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Жеребківської сільської ради по вул. Привокзальна -7 с. Жеребкове Ананьївського району Одеської області
Всього з ПДВ
в тому числі ПДВ 20 %
Сума без ПДВ
Загальна вартість: _________________________________(цифрами та прописом), грн.
Примітка: Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Разом з цією пропозицією ми погоджуємося з усіма вимогами цієї Документації та проектом договору (Додаток 3 до Оголошення) та надаємо документи (скановані копії), передбачені пунктом 4 цієї Документації.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи
підприємства/фізичної особи, завірені печаткою _______________(___________)
мп
Дата відповіді:
23.06.2020 10:22