-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по проекту "Реконструкція котельні № 22 м. Слов'янськ"
Завершена
18 343 124.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 183 431.24 UAH
мін. крок: 1% або 183 431.24 UAH
Період уточнення:
19.06.2020 16:24 - 01.07.2020 00:00
Відповідь надана
Замовник не може ані фізично, ані гіпотетично передбачити всі документи, якими афілює Учасник.
Номер:
0d637b70936548fda3c31162a10f3a5e
Дата опублікування:
24.06.2020 17:44
Опис:
Проте Замовник може попунктно прописати Документи щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, які він вимагає, щоб надав Учасник, напр., так як прописав в Додатку 2 в пункті 2, де все чітко і зрозуміло.
Відповідь:
Для формування Учасником переліку необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Замовником оприлюднено Вiдомiсть ресурсiв та Відомість обсягів робіт наведені у Додатку № 5 до тендерної документація, в яких містяться всі вичерпні дані згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасники закупівлі здійснюють у довідці за формою відповідно до п.1.1. Додатку №2 до тендерної документації, або договорів оренди у разі оренди необхідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Дата відповіді:
25.06.2020 14:26
Відповідь надана
п.1.3. Додаток 2 Лис-відгук
Номер:
0f0c6ee0c12f42b299b7243201e20d46
Дата опублікування:
24.06.2020 17:40
Опис:
Якщо в Листі-відгуку, який надасть Учасник, не буде тектсу "ціна (вартості) договору, тому, що
напр.,
Лист-відгук отримувався раніше до оголошення Вами закупівлі, і
в попередніх закупівліх не вимагалося наявності такої інформації у Листі-відгуку, та
й копії аналогічного договору і довідках КБ-3, що будуть надані, буде розкрита інформація про "ціну (вартість) договору,
- Чи дискваліфікуєте Ви такого Учасника через лист-відгук без текту ""ціна (вартості) договору" ?
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Учасник має право запросити лист-відгук із зазначенням інформації, визначену тендерною документацією до закупівлі.
Дата відповіді:
25.06.2020 08:24
Відповідь надана
п.1.1. Додаток 2
Номер:
19bed38eabd2425db6c0f91839acd91d
Дата опублікування:
24.06.2020 12:11
Опис:
Питання: - Дайте чітку відповідь (попунктно 1.,2.,3.,4.,5. і т.д.), які документи потрібно надати учаснику для підтвердження наявності ВЛАСНОГО (попунктно 1.,2.,3.,4.,5. і т.д.) та ОРЕНДОВАНОГО (попунктно 1.,2.,3.,4.,5. і т.д.) обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автотранспорту, механізмів, інструментів, засобів механізації, виробничих площадок, складських приміщень, офісу. А то з цілої купи Вашого тексту, який несистематизований, не зрозуміло, які саме документи, що підтверджують факт володіння чи користування потрібно надавати Учаснику, а саме:
- у абз. 1 п.1.1. Додатку 2 згадуються (технічні паспорти, тощо); копії договорів оренди машин та механізмів, вироб. площадок, склад. приміщень, офісу; документи, що підтверджують сплату орендної плати;
- у абз. 4 п.1 п.1.1. Додатку 2 - довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, та/або документи на право власності основними засобами;
- у абз. 5 п.1.1. Додатку 2 -документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для (виконання робіт, надання послуг) від інших фізичних/юридичних осіб.
Відповідь:
Доброго дня! Учасник самостійно на свій розсуд та ризик визначає перілік документів на підтвердження наданої ним інформації! За достовірність наданої інформації відповідальність несе саме Учасник! Замовник не може ані фізично, ані гіпотетично передбачити всі документи, якими афілює Учасник.
Дата відповіді:
24.06.2020 12:52
Відповідь надана
п.1.2. Додаток 2
Номер:
838413e78e9748248789c32d75ce3cfe
Дата опублікування:
24.06.2020 11:54
Опис:
Вимога Замовника у п. 1.2. Додаток 2:
"До інформації щодо кваліфікаційних даних додаються:
2. Завірені копії посвідчень працівників робітничих професій, які повинні обовязково бути в зазначеній в пункті 3 вищевказаної таблиці."
Питання: - Які посвідчення Ви маєте на увазі ? навчання по охороні праці ? загальні питання по охороні праці ? Можете грамотно написати з посиланням на нормативний акт чи інший документ ?
Відповідь:
Учаснику закупівель на виконання вимог діючого законодавства зокрема Закону України "Про охорону праці" введеного в дію Постановою ВР № 2695-XII від 14.10.92, наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005р № 231/10511 слід надати всі відповідні документи про перевірку знань з охорони праці працівників враховуючи види виконуваних робіт, на які вони будуть залучені у т.ч. робіт з підвищеної небезпеки. Надаються посвідчення водіїв автокрану, екскаватору та інших передбачених діючих законодавством посвідчень на управління машин і механізмів, що будуть використовуватись під час виконання робіт. Зокрема для таких виробничих професій як зварник надаються посвідчення з результами атестації, яка визначає їх кваліфікацію з допуском до зварювальних робіт конкретного виду.
Дата відповіді:
24.06.2020 16:01
Відповідь надана
п.1.2 Додаток 2 "в т.ч. і по охороні праці"
Номер:
b6bc6caa52014b0dbaef24f621bc768c
Дата опублікування:
24.06.2020 11:51
Опис:
Вимога Замовника у п.1.2. Додаток 2:
"До інформації щодо кваліфікаційних даних додаються:
1. Завірені копії документів (дипломів, посвідчень, сертифікатів, протоколів навчання (в т.ч. і по охороні праці), тощо, підтверджуючих кваліфікацію працівників, що працюють на підприємстві та будуть залучені до виконання умов договору, вказаними у вищезазначеній таблиці - Х арк.;"
Питання: "в т.ч. і по охороні праці" - Потрібно надавати на кожного працівника, що будуть вказаними у таблиці?
Відповідь:
Так, але враховуючи види виконуваних робіт, на які вони будуть залучені, посаду
Дата відповіді:
24.06.2020 12:06
Відповідь надана
п.1 Додаток 2 ТД
Номер:
e2f9068e57894acf8b2e7d16d6d944eb
Дата опублікування:
24.06.2020 11:46
Опис:
1) Вимога Замовника п.1 Додаток 2 ТД: "1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:"
2) Вимога Замовника п.1 Розділ ІІІ ТД: "1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів.
3) Вимога Замовника п.1 Розділ ІІІ ТД: "1.3. ... Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі "
4) Вимога Замовника п.1 Розділ ІІІ ТД: "1.3. ... Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа
через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису НА КОЖЕН з таких документів (матеріал чи інформацію).
5) Вимога Замовника п.1 Розділ ІІІ ТД: " 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", ТОБТО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ у будь-якому випадку повинна МІСТИТИ накладений ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі,
Питання:- Можете чітко і однозночна визначитися, так як саме Учаснику потрібно підписувати, оформлювати і подавати тендерну пропозицію? А то виходить, що Учасник спочатку підписує кожну сторінку тендерної пропозиції, потім сканує в форматі pdf, а потім скан документа підписує ЕЦП/КЕП на спеціальному засвідчувальному сайті і робить його у формі електронного документа - і як результат невідповідність Закону "Про публічні закупівлі" у ситуації "вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа."
Відповідь:
п.1 Розділ ІІІ ТД: "1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів., та відповідно до п.1 Розділ ІІІ ТД: "1.3. ... Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі ". Але, П.1 Розділ ІІІ ТД передбачено: "1.3. ... Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Дата відповіді:
24.06.2020 13:00
Відповідь надана
п.п.1.4. п.1 Розділу ІІІ ТД накладення електронного підпису
Номер:
10b5ac1122084d5a83a06377d6446e80
Дата опублікування:
23.06.2020 17:24
Опис:
п.п.1.4. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо накладення електронного підпису : "1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації."
Питання - Накладення електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію має бути яким чином : - 1) На кожен документ у склад тендерної пропозиції через спеціальний засвідчувальй сайт? чи 2) достатньо буде накладення електронного підпису, який накладається за допомогою електронного майданчику, файл sing.p7s ?
Відповідь:
Доброго дня! обидва варіанти можливі, якщо будуть дотримані вимоги законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"
Дата відповіді:
24.06.2020 11:38
Відповідь надана
Додаток 2 п.1.2. щодо документального підтвердження проходження інструктажів з охорони праці та техніки безпеки
Номер:
33c4c46de7ab434d8f5fa61d2af126cb
Дата опублікування:
23.06.2020 13:43
Опис:
Замовником встановлена вимога : "Начальник дільниці, якого учасник має намір залучити для керівництва будівельними роботами, на момент подання тендерної пропозиції, повинен мати документальне підтвердження про проходження інструктажів з охорони праці та техніки безпеки, а саме:
- НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009);
- НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;
- НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»;
- НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»;
- НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»;
- НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- НПАОМ 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці з інструментом та пристроями.»
Питання -
1. Який документ має надати Учасник для підтвердженя даної вимоги ? (напр., інформаційна довідка в довільній формі, скан з журналу реєстрації інструктажів тощо).
2. За який період Вас цікавить проходження інструктажів начальником дільниці ?
3. Який інструктаж Вас цікавить - вступний, первинний, повторний, позаплановий та цільовий?
Відповідь:
Щодо питання 1.
Необхідно надати скан копію діючого посвідчення щодо перевірки знань з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009); - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»; - НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОМ 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці з інструментом та пристроями»
Щодо питання 2.
Строк дії посвідчення щодо перевірки знань з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009); - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»; - НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОМ 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці з інструментом та пристроями» повинен мати термін дії не раніше строку закінчення робіт по даній закупівлі.
Щодо питання 3.
Згідно із Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" та інших діючих нормативних актів, начальник дільниці, якого учасник має намір залучити для керівництва будівельними роботам, періодично, один раз на три роки повинен проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Дата відповіді:
23.06.2020 14:17
Відповідь надана
п.6 Розділ ІІІ ТД щодо АВК-5
Номер:
3803b319bc424dcbaad2939f0efa81d3
Дата опублікування:
23.06.2020 12:35
Опис:
У п.6 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагає: "Учасник при складанні технічно-кошторисної частини тендерної пропозиції повинен використовувати власний, або орендований ліцензований програмний комплекс АВК-5, або взаємодіюча з ним ліцензійна програма. В складі тендерної пропозиції надаються підтверджуючі зазначену вище вимогу документи. (Щодо ліцензії на програму (програмний комплекс) та документів на право користування - надаються завірені копії)." - Який документ Ви хочете, щоб Учасник надав на вимогу "та документів на право користування" ?
Відповідь:
На Ваше звернення повідомляємо наступне. Враховуючи рекомендації наведені у листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (правонаступник - Міністерство розвитку громад та територій України) від 31.12.2008 N 9/10-1306 визначено, що зазначений програмний комплекс АВК-5 дозволяє достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення і рекомендується для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва. З цією метою Замовник закупівлі просить Вас надати копії відповідного договору на супровід програмного комплексу АВК-5. У разі якщо програмний комплекс АВК-5 використовується за договором оренди робочого місця користувача – надати копію відповідного договору оренди разом з копією договору орендонадавача.
Дата відповіді:
23.06.2020 14:00