• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому (дитячі ліжка, матраци, тумбочка приліжкова)

Місцезнаходження Замовника: 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Категорія Замовника: юридична особа, одержувач бюджетних коштів (п.3 ч.1 статті 2 Закону)

Завершена

440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2020 13:42 - 26.06.2020 00:00
Відповідь надана

Надання аналогічних дговорів Учасником

Номер: 9cb008d7c0b24a48a674514498d46f9b
Дата опублікування: 23.06.2020 12:22
Опис: В пункті 5.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає відУчасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного договору у 2019 році (одного) з поставки аналогічного Товару (бажано до бюджетних установ) та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії лише договорів за один рік та лише за одним кодом, що є непоказовим фактором щодо досвіду роботи Учасників та дискримінаційним по відношенню до Учасників. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних договорів, наступним чином: «Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2018-2020 роках (одного) з поставки аналогічного Товару та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за Ваші рекомендації, але: Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Але на сайті https://infobox.prozorro.org 10 квітня 2020 року спеціалістами ДП «ПРОЗОРРО» висвітлені роз’яснення-рекомендації стосовно опису кваліфікаційного критерія – виконання аналогічних договорів, якими і скористалися члени тендерного комітету при складанні документації. Саме там прописано, що Замовник сам визначає, який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним та вказує такий же код за класифікатором, як і Товар, який буде закуповувати. Це можна перевірити за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-vikonannya-analogichnogo-dogovoru Тобто, вимога Замовника, що аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому залишається незмінною. Стосовно пропозиції потенційних Учасників, щодо збільшення часу укладення аналогічних договорів для розширення кола можливих Учасників, то після обговорення цього питання на засіданні ТК прийнято рішення про внесення змін до Оголошення збільшивши терміни підтверджуючого досвіду виконання аналогічного договору з обмеженого 2019 року на межі 3-х років до дати висвітлення даного Оголошення (19.06.17-19.06.20).
Дата відповіді: 24.06.2020 10:41
Відповідь надана

Вимога надання фотографій

Номер: 113fc0a301fe41c9a2e0a99047d8414d
Дата опублікування: 20.06.2020 12:03
Опис: В Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника: Учасник в складі пропозиції надає фото зразків товару, яке пропонується, вказує виробника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва. З цього приводу зауважимо наступне. Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь.
Відповідь: Оскільки, потенційний Учасник переконав членів тендерного комітету, не перестраховуватися фотом, а довіриться виконавцю орієнтуватися на вимоги Замовника, щодо точності відповідності з технічним завданням, комітет вирішив змінити в цій частині тендерну документацію (Додаток 3 «Технічні (якісні) вимоги для Товару), вилучивши вимогу підвантаження фото. Зміни внесені 22.06.2020 р.
Дата відповіді: 22.06.2020 13:15
Відповідь надана

Документи для підтвердження якості товару

Номер: eb59b0901de945f6b4c4a8b2c35c040a
Дата опублікування: 20.06.2020 12:02
Опис: В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника надати: «Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника» З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином: «Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі. 2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП. 3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Відповідь: Дякуємо потенційному Учаснику за доречні рекомендації, щодо змісту тендерної документації. Пропозиція прийнята та зміни внесені 22.06.2020 р.
Дата відповіді: 22.06.2020 13:14