• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації Встановлення пожежної сигналізації

Торги відмінено

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2020 21:41 - 29.06.2020 10:00
Відповідь надана

Питання щодо наявності груп швидкого реагування

Номер: 5751c9240c3141eaa52e18cc592b33c0
Дата опублікування: 26.06.2020 10:55
Опис: Доброго дня шановний замовнику. Поясніть все ж таки, бо в попередніх відповідях Ви не відповіли аргументовано навіщо Ви внесли вимогу в тендерну документацію «Забезпечити наявність груп швидкого реагування (далі – ГШР) у складі не менше двох осіб на спеціальних транспортних засобах, які призначені для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Охоронці у складі ГШР повинні бути одягненні у форму, яка надає можливість ідентифікувати приналежність до Виконавця (символіка, значки), мати при собі посвідчення, засоби зв’язку та спеціальні засоби». Ні в одному з нормативних документів які стосуються встановлення пожежної сигналізації, обслуговування та передачі об’єкта на пульт централізованого пожежного спостереження немає вимоги щодо груп швидкого реагування. Ваша фраза щодо «припинення дії факторів протиправного характеру» до спрацювання пожежної сигналізації в наслідок виникнення пожежі немає ніякого відношення. Чому тоді Ви не внесли вимогу щодо «спеціальних засобів» ГШР, а саме вивозу необхідного обладнання для цілей пожежогасіння ( вогнегасних засобів, апаратів захисту органів дихання і зору і таке інше) і чи співробітники ГШР повинні мати необхідні навички в галузі пожежогасіння (посвідчення, дозволи, атестацію). Будьте так ласкаві надати аргументовану відповідь щодо необхідності в ГШР. В разі ненадання аргументованої відповіді або скасування даної вимоги ми будемо вимушені подати скаргу в Антимонопольний комітет.
Відповідь: Доброго дня. Попередній запит стосувався необхідності ліцензування певних видів господарської діяльності та діяльності у сфері надання послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 201 р. № 852, та необхідності підтвердження наявності ліцензій на охоронну діяльність. Відповідь замовником надана вичерпано. Щодо наявності ГШР. Замовник є комунальним позашкільним навчальним закладом. Надання послуг зі встановлення пожежної сигналізації здійснюється за кошти місцевого бюджету у рамках проведення комплексу заходів із забезпечення виконання вимог нормативно-правових актів України, у тому числі вимог МОН щодо забезпечення безпеки знаходження учнів, студентів та відвідувачів у приміщеннях навчальних закладів, ДБН В.2.2-3:2018 Заклади освіти. Будинки і споруди тощо, з питань забезпечення безпеки проведення освітнього процесу та забезпечення безпеки життєдіяльності закладу у цілому. До комплексу цих заходів відносяться: встановлення пожежної сигналізації, встановлення охоронної сигналізації та забезпечення цілодобового спостереження за станом цих сигналізацій шляхом підключення наявних технічних засобів Замовника на пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС). Проведення вище згаданих заходів планується здійснити у взаємодії всіх переможців виконавців послуг. Це обумовлено наданням послуг у орендованих приміщеннях з власною відомчою охороною, метою досягнення отримання замовником комплексу якісних послуг, які цілком відповідають вимогам НПА у сфері забезпечення безпеки життєдіяльності освітніх закладів, та створенням єдиної системи пожежно-охоронної сигналізації на єдиному ПЦС. Враховуючи вище викладене, замовник зацікавлений у участі в тендерних процедурах учасників, які мають достатній досвід у надання вище згаданих послуг, у тому числі у освітніх закладах, пропонують комплексні рішення з питань пожежної безпеки закладів, готові прийняти участь у інших тендерних процедурах, які стосуються встановлення охоронної сигналізації та забезпечення цілодобового спостереження на власному ПЦС. Готовністю створити єдину систему безпечного простору у комунальному освітньому закладі. Тендерна документація підготовлені з урахування вимог ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” та не суперечить пункту 4 ст. 23 цього Закону. Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Дата відповіді: 26.06.2020 14:49
Відповідь надана

Питання

Номер: 6becf54f0f3b4affb5523f5007965c4d
Дата опублікування: 24.06.2020 13:18
Опис: 1. Доброго дня! Тендерною документацією вимагається: «Учасник торгів надає копію/ї відповідних ліцензій або довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність/відсутність необхідних ліцензій, дати їх видачі, виду діяльності, включення до ліцензійних реєстрів Міністерства внутрішніх справ України та Державної служби надзвичайних ситуацій України, які розміщено на їх офіційних вебсайтах.» Поясніть, будь ласка, яка саме ліцензія повинна бути включена до ліцензійного реєстру Міністерства внутрішніх справ України і навіщо вона потрібна при встановленні системи пожежної сигналізації?
Відповідь: Щодо ліцензування та реєстру: Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1 Закону). Ліцензійний реєстр – автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про суб’єктів господарювання, які в установленому законом порядку звернулися до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії, проводять діяльність на підставі ліцензії, дія ліцензії яких зупинена, ліцензія яких анульована (пункт 11 частини першої статті 1 Закону). Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (частина третя статті 2 Закону). Органи ліцензування забезпечують формування ліцензійних реєстрів. (частина п’ята статті 21). До формування ліцензійних реєстрів органи ліцензування оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах прийняті ними рішення наступного робочого дня після їх прийняття (абзац другий частини п’ятої статті 21).
Дата відповіді: 24.06.2020 13:29
Відповідь надана

Питання

Номер: 05562be3a5bd4bd9a42c2a9ed0b06958
Дата опублікування: 23.06.2020 16:02
Опис: Доброго дня! Згідно з тендерної документацією вимагається: - «Інформація про учасника має бути включена до ліцензійних реєстрів Міністерства внутрішніх справ України та Державної служби надзвичайних ситуацій України, які розміщено на їх офіційних вебсайтах. Учасник торгів надає копію/ї відповідних ліцензій або довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність/відсутність необхідних ліцензій, дати їх видачі, виду діяльності, включення до ліцензійних реєстрів Міністерства внутрішніх справ України та Державної служби надзвичайних ситуацій України, які розміщено на їх офіційних веб-сайтах» - «Забезпечити наявність груп швидкого реагування (далі – ГШР) у складі не менше двох осіб на спеціальних транспортних засобах, які призначені для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Охоронці у складі ГШР повинні бути одягненні у форму, яка надає можливість ідентифікувати приналежність до Виконавця (символіка, значки), мати при собі посвідчення, засоби зв’язку та спеціальні засоби». Поясніть, будь ласка, на підставі якого документу Ви вимагає інформацію, яка включена до ліцензійного реєстру Міністерства внутрішніх справ України, тобто ліцензію з охоронної діяльності на встановлення системи пожежної сигналізації? Яким чином охоронна діяльність пов’язана з послугами і роботами протипожежного призначення? В Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 201 р. № 852 немає послуг з охоронної діяльності. В цій вимозі вбачається дискримінаційна складова. Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення рівних умов для всіх учасників даної закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дані вимоги.
Відповідь: Відповідно до вимог Тендерної документації та технічного завдання до неї учасник повинен забезпечити виконання вимог, крім обов’язкового виконання вимог нормативно-правових актів України у сфері публічних закупівель, охорони природного середовища тощо, НПА у сфері пожежної безпеки, а саме: Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованим в Мін`юсті України 05.03.2015 за №252/26697, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 “Системи пожежної сигналізації і оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проєктування, монтажу, вводу у експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування”, ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту”, постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 “ Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”, та інших законодавчих актах. Слід зазначити, що ліцензії на охоронну діяльність у учасників замовник торгів не вимагає. За текстом ТД: “- Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту). У разі надходження на ПЦС сигналу («Тривога - пожежа») про спрацювання сигналізації на відповідному Об’єкті в період спостереження, замовник вимагає наявність ГШР, які призначені для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання пожежної сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Щодо ліцензування та реєстру: Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1 Закону). Ліцензійний реєстр – автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про суб’єктів господарювання, які в установленому законом порядку звернулися до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії, проводять діяльність на підставі ліцензії, дія ліцензії яких зупинена, ліцензія яких анульована (пункт 11 частини першої статті 1 Закону). Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (частина третя статті 2 Закону). Органи ліцензування забезпечують формування ліцензійних реєстрів. (частина п’ята статті 21). До формування ліцензійних реєстрів органи ліцензування оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах прийняті ними рішення наступного робочого дня після їх прийняття (абзац другий частини п’ятої статті 21).
Дата відповіді: 24.06.2020 12:27
Відповідь надана

Питання

Номер: 92f43b10f5db48548287b2452dfe66ba
Дата опублікування: 23.06.2020 16:01
Опис: Доброго дня! Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку, протягом якого переможець надає документи замовнику та викласти відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваші зауваження, зміни будуть внесені в найбилжчий час відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді: 24.06.2020 13:24
Відповідь надана

Проект

Номер: ff26d84853d64a9ca2e39c828bedca92
Дата опублікування: 23.06.2020 10:25
Опис: Добрий день, просимо надати проект системи пожежної сигналізації.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, відповідно до розділу ІІІ, п.6, п.п. 6.1. тендерної документації, проект разом з кошторисною документацією, календарним графіком готує та має надати учасник у тендерній пропозиції.
Дата відповіді: 23.06.2020 13:55