-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з «Капітальний ремонт частини покрівлі КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького,17»
Кошти місцевого бюджету
Торги відмінено
1 373 214.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 867.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 867.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2020 13:15 - 24.06.2020 15:00
Відповідь надана
Просимо внести зміни до ТД
Номер:
330714a61eb94536809562f8dd90218e
Дата опублікування:
22.06.2020 17:00
Опис:
Замовник вимагає надання учасником документального підтвердження факту перевірки знань з електробезпеки та пожежної безпеки основного інженерно-технічного персоналу та надання копій посвідчень (абзац 15 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» тендерної документації), дана вимога є неправомірною так як згідно предмету закупівлі законодавством не передбачено вимога про наявність сертифікованих працівників з електробезпеки та пожежної безпеки. Навчання і перевірка знань з електробезпеки проводиться згідно з правилами технічної експлуатації електроустановок лише працівниками робота яких безпосередньо пов'язана з виконанням робіт в електроустановках.
Згідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, роботодавець, в особі керівника, зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці та несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Документи пов’язані з організаціє та управлінням охороною праці на підприємствах є документами внутрішнього документообігу. Також, згідно ст.38 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (Редакція станом на 27.12.2019), державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці та громадський контроль за додержанням законодавства про охорону праці, здійснюють лише органи державного нагляду за охороною праці, представники профспілок, їх організацій та об'єднань, тому Замовник не може вимагати надання учасником документального підтвердження факту перевірки знань з електробезпеки та пожежної безпеки основного інженерно-технічного персоналу та надання копій посвідчень.
Просимо внести зміни до тендерної документації через невідповідність законодавству!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.Замовник вимагає надання учасником документального підтвердження факту перевірки знань з електробезпеки та пожежної безпеки основного інженерно-технічного персоналу з метою дотримання учасників заходів протипожежної безпеки та електробезпеки під час виконання робіт по капітальному ремонту покрівлі . Надання цих документів є підтвердженням того ,що учасник ( переможець) повністю несе відповідальність за протипожежну безпеку та електробезпеку під час виконання цих робіт . Ми розраховуємо на високоякісне виконання цих робіт , а для цього потрібні кваліфіковані та досвідчені працівники.Згідно ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" , кваліфікаційні критерії встановлює замовник і ми вважаємо ,що ці вимоги є справедливими.
Дата відповіді:
23.06.2020 10:37
Відповідь надана
Зауваження до тендерної документації
Номер:
aaf9d01cb0144818bb7525f06994c7b4
Дата опублікування:
22.06.2020 12:30
Опис:
Доброго дня!
Просимо внести зміни до тендерної документації в зв’язку з її невідповідністю Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.04.2020) (далі-Закон).:
1. В абзаці 1 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає надання учасником кольорової завіреної сканованої копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу).
2. В абзаці 14 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає надання учасником Листа щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу, що суперечить умовам розділу 4 проекту договору, де передбачено, що Замовник здійснює оплату авансу у розмірі 30% вартості Робіт.
3. В абзаці 17 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає надання учасником опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». Дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а виконання даної вимоги учасником є неможливим у разі якщо після державної реєстрації юридичної особи не вносились зміни до установчих документів.
4. В абзаці 21 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає надання учасником довідки, видану уповноваженим на це органом, яка підтверджує що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Дана вимога є порушенням ч.3. ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як згідно даної статті: спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі, тому Замовник не має права вимагати від Учасника довідку видану уповноваженим на це органом.
5. В абзаці 24 та 33 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає від учасника надати в складі пропозиції довідку, видану уповноваженим на це органом, про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що є порушенням ч.5. ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як дана інформація міститься у відкритих державних реєстрах , а згідно зазначеної статті Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
6. В абзаці 25 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає від учасника надати в складі пропозиції довідку видану уповноваженим на це органом, про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру боржників на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником, що є порушенням ч.5. ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як дана інформація міститься у відкритих державних реєстрах, а згідно зазначеної статті Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
7. В абзаці 26 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає від учасника надати в складі пропозиції довідку ,видану уповноваженим на це органом, з Єдиного реєстру підприємств, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрито ліквідаційну процедуру, що є не правомірною вимогою , так як згідно
листа Мінекономіки № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020р. «Щодо застосування статті 17 Закону»: Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель, тому Замовник не має права вимагати від Учасника надання документального підтвердження інформації зазначеній в абз.26 розділу 4 ТД.
8. В абзаці 32 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД дублюється вимога з пункту 23 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД про надання копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
9. В абзаці 34 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД дублюється вимога з пункту 29 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД про надання довідки з інформацією про наявність машин, обладнання, інструменту та наявність складських або виробничих приміщень учасника.
10. В абзаці 40 розділу «Кваліфікаційні вимоги до учасників» ТД Замовник вимагає надати учасником сканкопії з оригіналу аналогічних договорів за попередній та поточний рік стосовно предмету закупівлі, а так як договори по виконанню робіт, аналогічних до предмету закупівлі, чи будь-яких інших, не мають строку давності, дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
11. В абзаці 7 роздіду «Вимоги оформлення документів тендерної пропозиції» зазначена умова, що: Замовник має право перевірити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу. В разі їх відсутності або не відповідності пропозиція буде відхилена незалежно від її ціни. Дана умова є порушенням ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою зазначається, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, що не передбачає особисту перевірку Замовником наявності обладнання, матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу.
12. Вимога абзацу 2 роздіду «Укладення договору», про надання учасником в складі пропозиції листа-згоди що Замовник залишає за собою право перед підписанням договору запросити інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення (підтвердження) кваліфікаційних вимог та спроможності учасника, не відповідає вимогам ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначеною статтею Закону передбачено надання переможцем закупівлі лише документів, що підтверджують право підпису договору та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання, вносимо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.06.2020 10:54