• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області

Завершена

26 220 828.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 262 208.28 UAH
Період уточнення: 18.06.2020 12:40 - 13.07.2020 12:31
Відповідь надана

Незаконна вимога

Номер: c43ad620429b4c7caa0af1e960e8dbc7
Дата опублікування: 09.07.2020 20:53
Опис: Пунктом 4.2.3. тендерної документації вимагається надати Інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із прикладанням печатки про можливість Учасника, у разі визначення його переможцем, здійснювати надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів. На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000: 2005 IDT) та копію акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР Відповідно до статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Тобто проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР взагалі не залежить від волі Учасника, так як плановий контроль є ризик-орієнтованим та здійснюється з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону, а позаплановий- у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. Таким чином дана вимога є незаконною та має бути скасована Замовником
Відповідь: Замовником на поставлене вище питання вже була надана відповідь.
Дата відповіді: 14.07.2020 15:01
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 927ecdd350c74f6883c2de1d1bc6d51d
Дата опублікування: 09.07.2020 20:23
Опис: Замовник встановив дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, а саме: Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Види забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено у Додатку № 1 до цієї Документації; Умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії: у формі безумовної безвідзивної (безвідкличної) банківської гарантії у розмірі 786 624,00 гривень, на строк не менший ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних у пункті 8 розділу ІІІ Документації. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Згідно статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 -гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії; -банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно пункту 8 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”:забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно розділу ІІІ постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання. Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії. Згідно статтею 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією, за якою банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником, тобто тендерне забезпечення може бути надане у вигляді гарантії, яка може бути видана НЕ лише банком, але і страховою компанією або іншою фінансовою установою. Також слід зауважити, що згідно статті 60 Закону України “Про банки та банківську діяльність” банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України. Крім того, згідно листа МЕРТ 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 року “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” замовникам у залежності від умов та обставин закупівлі доцільно зважати на те, що за банківською гарантією можуть, наприклад, “блокуватись” активи учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників. У зв’язку із цим, замовникам варто розглядати можливість установлення вимог щодо надання страхової гарантії (у вигляді договору страхування), оскільки у такому разі активи суб’єкта господарювання не відволікатимуться на час його участі у тендері, що може позитивно вплинути на розширення кола потенційних учасників та подальше збільшення конкуренції. Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції. Крім того дану вимогу можливо класифікувати як втручання в господарську діяльність потенційних учасників закупівлі посадовими особами Замовника
Відповідь: Замовником на поставлене вище питання вже була надана відповідь.
Дата відповіді: 14.07.2020 15:01
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог.

Номер: cc6b06541c1243d7b0df46b31969dc54
Дата опублікування: 06.07.2020 17:02
Опис: Відповідно до п.3.4. Розділу ІІІ Тендерної документації для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством необхідно подати: «Сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” (Наказ Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 р. за № 336/22868) за 2019 рік або за 1 квартал 2020 року. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі . Питання: Яким документом підтвердити фінансову спроможність Учасника, який є фізичною особою – підприємцем на загальних умовах оподаткування, і який не складає фінансову звітність передбачену в Тендерній документації згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»?
Відповідь: Будуть внесено зміни, а саме викладено в наступній редакції: «Сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” (Наказ Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 р. за № 336/22868) за 2019 рік або за 1 квартал 2020 року. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі . (для юридичних осіб) Сканований оригінал/копія податкової декларації про майновий стан і доходи за 2019 рік. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації, яка має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі .»
Дата відповіді: 08.07.2020 16:30
Відповідь надана

Уточнення Кваліфікаційних критеріїв.

Номер: 8508323305f347cdb82512628b27f0f1
Дата опублікування: 06.07.2020 16:46
Опис: Відповідно до п.3.2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації “Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - В разі власного транспорту - довідку про реєстрацію даної потужності Учасника; - В разі оренди - довідку про реєстрацію даної потужності Учасника; - В разі укладання договору про надання транспортних послуг – документ про реєстрацію потужності надавача послуг”. Питання: Якщо орендований транспортний засіб має реєстрацію потужності орендодавця(власника транспортного засобу) то:  обов'язково такий транспортний засіб реєструвати як потужність Учасника і надавати відповідну довідку у складі пропозиції?  буде достатньо надати довідку про реєстрацію потужності за Орендодавцем?
Відповідь: Достатньо надати довідку про реєстрацію потужності за Орендодавцем
Дата відповіді: 08.07.2020 16:30
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору.

Номер: 70dd89f169cf4145a420630951176c6a
Дата опублікування: 06.07.2020 16:44
Опис: Відповідно до п.6 Розділу ІV Тендерної документації “6.1. Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі банківської гарантії. 6.2. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю”. Питання: Яка конкретно форма банківської гарантії вимагається (безвідзивна, електронна, інша)? Чи необхідно надавати додаткові документи, як то ліцензії, документи про повноваження підписанта гарантії, інші? Який строк дії забезпечення виконання договору? Окремо слід відмітити, що в проєкті договору про закупівлю послуг будь-які положення щодо забезпечення виконання договору відсутні.
Відповідь: Вимагається форма банківської гарантії відповідно до постанови ПНБУ №639 від 15.12.2004. Не потрібно надавати додаткові документи. Строк дії забезпечення виконання договору - кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020.
Дата відповіді: 08.07.2020 16:30
Відповідь надана

Щодо порядку завантаження окремих файлів.

Номер: 256b5119d5fe49ce9a7bbab52cf9409b
Дата опублікування: 06.07.2020 16:41
Опис: Відповідно до абз.1 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі”. Згідно абз.7 цього пункту “Кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf.” Питання: Документи про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, наприклад: довідка про наявність обладнання, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, довідка про реєстрацію потужності (на транспортний засіб), інформація про працівників, копія наказу про прийняття на роботу, звіт про фінансові резутьтати і ін. документи, які вимагаються Розділом ІІІ “Кваліфікаційні критерії до Учасників”  подаються у вигляді одного електронного файлу у форматі розширення pdf?  подаються у чотирьох електронних файлах у форматі розширення pdf окремо по кожному із чотирьох кваліфікаційних критеріїв, зазначених в Розділі ІІІ?  подаються окремими електронними файлами у форматі розширення pdf на кожен документ (наприклад окремий файл “довідка про наявність обладнання”, окремий файл “свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу”, окремі файли “Копія наказу на прийняття на роботу” на кожного з працівників, і т.д.)?
Відповідь: Подаються окремими електронними файлами у форматі розширення pdf на кожний документ (наприклад окремий файл “довідка про наявність обладнання”, окремий файл “свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу”, окремі файли “Копія наказу на прийняття на роботу” на кожного з працівників, і т.д.)
Дата відповіді: 08.07.2020 16:31
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: be2b229eb4e64f7cab968a4ffc8437d2
Дата опублікування: 03.07.2020 12:19
Опис: Згідно п. 5. ч.7. Забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку Ця вимога є також дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників. Свідченням того, що банк-гарант відшкодує Замовнику кошти є банківська гарантія, а чи покрита вона грошовими коштами – господарські стосунки між банком та клієнтом. Також вона зобов‘язує учасника «заморожувати» обігові кошти в той час коли це не є обов‘язковим так як банківські установи видають гарантії і без покриття грошовими коштами. Це вимога яка обмежує кількість потенційних учасників. Застосування такої вимоги не дасть можливості досягнути максимальної економії, ефективності та прозорості, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації і рівного ставлення до учасників під час проведення цієї процедури закупівлі. Це пряме порушення закону України про публічні закупівлі, а саме принципи викладені у п.1 та п.4 ст.5 Закону. Вимогу щодо покриття банківської гарантії грошовими коштами необхідно виключити із тендерної документації замовника.
Відповідь: 5. Банківська гарантія є найпоширенішим видом тендерного забезпечення – це зобов’язання банку виплатити певну грошову суму бенефіціару (особі, на користь якої надана гарантія) у випадку невиконання принципалом за гарантією (особою, що є боржником перед бенефіціаром) своїх зобов’язань перед бенефіціаром. Вони характеризуються найменшим ризиком невиплати. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація Учасника. Для Замовника це стовідсоткова гарантія відшкодування (яке перераховується до державного бюджету) в разі невиконання Учасником його зобов’язань. Необхідно зазначити, що очікувана вартість закупівлі складає 26`220`828.00 грн і саме багатомільйонні закупівлі доцільно проводити з банківськими гарантіями з метою убезпечити Замовника від недобросовісних постачальників. Такий вид гарантії мотивує учасників торгів не порушувати умови процедури закупівлі. Найчастіше банки надають гарантії під наступне забезпечення: грошові кошти на спеціальному рахунку покриття, депозит юридичної чи фізичної особи, нерухомість, транспортні засоби, товари в обороті, обладнання та інше. В разі настання умов для неповернення/повернення тендерного забезпечення банк перераховує Замовнику/Учаснику грошові кошти зі спеціального рахунку покриття в найкоротший термін. Крім того комісія за обслуговування такої гарантії (з покриттям) для Учасників відсутня.
Дата відповіді: 08.07.2020 16:31
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: e1e28654744f44d6a1e05f7847998570
Дата опублікування: 03.07.2020 12:12
Опис: Згідно п. 4.2.3. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000: 2005 IDT) та копію акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Ця вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників. Через застосування такої вимоги до участі у торгах допускаються лише ті учасники, у яких органами державного контролю проведений аудит або той учасник, який знаючи що буде така вимога заздалегідь добровільно замовив аудит свого підприємства. Інформація про заплановані заходи контролю органами державного контролю оприлюднюються на сайті відповідних органів із вичерпним переліком підприємств, у яких дані заходи проводитимуться протягом календарного року. Наше підприємство не включене в цей список. Ми отримали сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000: 2005 IDT) проте, так як аудиту відповідні органи не проводили, ми не можемо надати копію акту. А це є підставою для відхилення нашої пропозиції. Застосування такої вимоги не дасть можливості досягнути максимальної економії, ефективності та прозорості, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації і рівного ставлення до учасників під час проведення цієї процедури закупівлі. Це пряме порушення закону України про публічні закупівлі, а саме принципи викладені у п.1 та п.4 ст.5 Закону. Вимогу щодо надання копії акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР необхідно виключити із переліку вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь: На підтвердження відповідності Учасник завантажує засвідчену належним чином копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Дата відповіді: 08.07.2020 16:32
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: a4ccd3c398de45a3819997289796ac76
Дата опублікування: 03.07.2020 12:01
Опис: Згідно п. 3.4. Кваліфікаційних вимог: Учасник повинен надати Сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” (Наказ Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 р. за № 336/22868) за 2019 рік або за 1 квартал 2020 року. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі . Ця вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників. Через застосування такої вимоги до участі у торгах допускаються лише ті учасники, чистий дохід яких за 2019 рік або за 1 квартал 2020 року склав мінімум 26`220`828,00 грн. Застосування такої вимоги не дасть можливості досягнути максимальної економії, ефективності та прозорості, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації і рівного ставлення до учасників під час проведення цієї процедури закупівлі. Це пряме порушення закону України про публічні закупівлі, а саме принципи викладені у п.1 та п.4 ст.5 Закону. Даний пункт необхідно виключити із переліку вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 16 передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дата відповіді: 08.07.2020 16:32
Відповідь надана

Уточнення щодо вимоги

Номер: 511fbdb3ac084332abf9cb7e39e2321b
Дата опублікування: 03.07.2020 11:49
Опис: Згідно п. 3.3. Квалафікаційних вимог: Учасник повинен надати Інформацію у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про виконані аналогічні договори забезпечення харчуванням за контрактом та або харчування, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - копії вищезазначених договорів (з додатками), що ВКЛЮЧАЮТЬ надання послуг; Уточніть, що мається на увазі "що включають надання послуг"?
Відповідь: «Надання послуг» відповідно до тендерної документації - Послуги з готування їжі та/або аналогічні послуги.
Дата відповіді: 08.07.2020 16:32