-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мережеве обладнання
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
516 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період уточнення:
17.06.2020 18:19 - 07.07.2020 23:59
Відповідь надана
Технічні умови
Номер:
00c53d4ebf1c43a4b9c45e81ef6f6fef
Дата опублікування:
18.06.2020 11:20
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до вимог технічної специфікації на обладнання WS-C3850-24XS-E вказаний строк дії гарантії 36 місяців.
Доводимо до вашого відома, що: 1) цього року компанія виробник Cisco System Inc., знімає з продажу серію Cisco Catalyst 3850 switches, до якої належить обладнання WS-C3850-24XS-E, офіційна інформація від виробника https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/switches/catalyst-3850-series-switches/eos-eol-notice-c51-743072.html; 2) Цього року вже знято з підтримки програмне забезпечення IOS XE, яке входить до складу WS-C3850-24XS-E та забезпечує управління даним обладнанням в тому числі і функціоналом безпеки. Це означає, що для програмного забезпечення IOS XE не будуть виходити оновлення/патчі, детально https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/routers/asr-903-series-aggregation-services-routers/eos-eol-notice-c51-742965.html; 3. Виробник Cisco System Inc. надає на дане обладнання гарантійний термін 12 місяців, без регламентованого рівня підтримки. Відповідно, для розширення гарантійного терміну більш ніж на 12 місяців, а відповідно і автоматично включення до гарантійного терміну і рівня сервісної підтримки 8*5*NBD від виробника, з гарантованою підміною обладнання на час ремонту, необхідно додатково купувати, тобто включати в вартість сервісну підтримку 8*5*NBD від Cisco System Inc. Враховуючи вище зазначене, які умови гарантійної підтримки будуть вимагатися замовником на протязі 36 місяців? Звертаємо вашу увагу, що замовник залишиться без оновлення на програмне забезпечення IOS XE та може бути вразливим по політикам безпеки. Якщо замовник не розглядає купування сервісної підтирки, яка не регламентується виробником, то замовник може не набути права на гарантійний термін 36 місяців.
Крім того, по умовам сервісної підтримки, додаткові модулі/опції, які будуть використовуватися в основному обладнанні набувають тих самих умов підтримки, що й основне обладнання. Чому на PWR-C1-715WAC/2 вимагається 12 місяців гарантії?
Винесіть необхідні зміни до тендерної документації, а саме: вкажіть детально очікуваний рівень підтирки для обладнання WS-C3850-24XS-E та вкажіть термін гарантійної підтримки для додаткового блоку живлення PWR-C1-715WAC/2 на рівні з комутатором WS-C3850-24XS-E.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
У відповідь на першу частину запитання повідомляємо наступне: нам відомо щодо планів компанії Cisco зняти з продажу серію зазначених комутаторів у цьому році, але враховуючи технічні характеристики комутатора WS-C3850-24XS-E, характеристики існуючого мережевого обладнання на підприємстві та фінансових можливостей, для закупівлі обрана саме ця модель. При цьому кожен учасник має право запропонувати еквівалент товару на що вказує посилання у Специфікації (Додаток 4 до Тендерної документації): «*У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У відповідь на другу частину запитання інформуємо, що у розділі 2 проекту договору (Додаток 3 до Тендерної документації) зазначено вимоги щодо гарантії на обладнання:
- у п. 2.1. проекту договору зазначено «Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору протягом гарантійного строку експлуатації Товару (гарантійний строк зазначено у Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору) та починається з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником такого Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої товарно-транспортної накладної.»
- у п. 2.5. проекту договору вказано «якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.»
Також у Специфікації (Додаток 4 до Тендерної документації) у таблиці в стовпці «Технічні характеристики» зазначено строк гарантії по кожній позиції.
Блок живлення PWR-C1-715WAC/2 є додатковим (резервним) і може бути використаний нами у іншому пристрої, який придбаний нами раніше. Тому гарантійний строк на нього вказано 12 місяців.
Дата відповіді:
22.06.2020 17:20