-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ремонт автотранспорту
ремонт автотранспорту
Завершена
849 915.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 249.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 249.57 UAH
Період уточнення:
17.06.2020 15:43 - 26.06.2020 20:00
Відповідь надана
Надання роз’яснень стосовно тендерної документації
Номер:
813ee9333d1341d0be95c0079f19b5d7
Дата опублікування:
26.06.2020 13:20
Опис:
Доброго дня!
Маємо велике бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі і просимо пояснити, який саме документ має подати Учасник для підтвердження освіти й розряду слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів та майстра з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів (посвідчення, диплом тощо)?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! На Ваші питання повідомляємо наступне:
Копії документів які підтверджують освіту, та/або розряд ваших працівників надаються у от сканованому вигляді, засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи. Документи які підтверджують освіту можуть бути різні - дипломи, сертифікати, тощо. Файл повинен мати конкретну назву. Усі вимоги прописані у тендерній документації. Дякуємо за звернення. Ласкаво просимо до участі у відкритих торгах. З повагою тендерний комітет КУ «Муніципальна варта».
Дата відповіді:
01.07.2020 09:24
Відповідь надана
Надання роз’яснень стосовно тендерної документації
Номер:
ef7d8775f41145a69004079c595bd4b6
Дата опублікування:
23.06.2020 12:53
Опис:
Доброго дня!
В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлений Припустимий перелік послуг з ремонту автотранспорту. Для надання точного розрахунку вартості послуг з технічного обслуговування просимо надати наступну інформацію:
1. Автомобіль VOLKSWAGEN TransporterT5 № кузова WV1ZZZHZ8H147930
1) Найменування послуги - Заміна гальмівних дисків передніх, кількість необхідних послуг -2. Що саме має Замовник на увазі: чи це заміна 2-х дисків чи заміна 2-х дисків два рази?
2) Найменування послуги - Заміна втулок стабілізатору.
Заміна яких саме втулок (передні, задні тощо)?
3) Найменування послуги - Заміна сайлентблоків важеля. Заміна якого саме важеля (переднього, заднього тощо)?
4) Найменування послуги - Заміна подушки двигуна.
Заміна якої саме подушки мається на увазі?
5) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. Які саме лампи підлягають заміні?
6) Найменування послуги - Заміна багатопозиційного перемикача. Що саме має на увазі Замовник під багатопозиційним перемикачем?
2. Автомобіль MITSUBISHI L200 VIN-код MMBJNKB407DO74177
1) Найменування послуги - Заміна пильовика ШРКШ лівого. Який саме пильовик підлягає заміні (зовнішній, внутрішній тощо)?
2) Найменування послуги - Заміна вкладишів шатунів. Просимо вказати розмір вкладишів шатунів.
3. Автомобіль MITSUBISHI L200 № кузова, MMCJRKB40BDZ34653
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. Заміна яких саме ламп мається на увазі?
2) Найменування послуги - Заміна скло підіймача лівого (переднього, заднього тощо)?
4. Автомобіль MITSUBISHI L200 № кузова MMBJNKB407D042376
1) Найменування послуги - Заміна підшипника АКПП. Якого саме підшипника?
2) Найменування послуги - Заміна клапана АКПП. Заміна якого саме клапана мається на увазі?
5. Автомобіль MITSUBISHI L200 VIN-код MMBJNKB408DO11989
1) Найменування послуги - Заміна синхронізатора передач КПП. Якої саме передачі (1-ї, 2-ї тощо)?
2) Найменування послуги - Заміна привідного вала колеса переднього. Якої саме сторони?
6. Автомобіль RenaultTrafic VIN-код VF11JL51857475237
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. Які саме лампи підлягають заміні?
7. Автомобіль RenaultTrafic VIN-код VF11JL51857644369
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. Які саме лампи підлягають заміні?
8. Автомобіль RenaultTrafic VIN-код VF11JL51857644624
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. Які саме лампи підлягають заміні?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
«Доброго дня! На Ваші питання маємо відповісти наступне:
Звертаємо Вашу увагу що до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлений Припустимий перелік послуг з ремонту автотранспорту – цей перелік є дійсно ОРІЄНТОВНИЙ (ПРИПУСТИМИЙ – тощо), так як в установі відсутній штатний механік, який би міг дати більш точну оцінку стану автомобілів, так само відсутні й бюджетні асигнування на проведення повної діагностики необхідних технічних послуг з ремонту автомобільного транспорту.
1. Автомобіль VOLKSWAGEN TransporterT5 № кузова WV1ZZZHZ8H147930
1) Найменування послуги – Заміна гальмівних дисків передніх, кількість необхідних послуг -2. На увазі мається заміна 2-х дисків.
2) Найменування послуги - Заміна втулок стабілізатору. На увазі мається передні та задні.
3) Найменування послуги – Заміна сайлентблоків важеля. На увазі мається переднього та заднього.
4) Найменування послуги - Заміна подушки двигуна. В даному випадку необхідна додаткова діагностика.
5) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. На увазі мається заміна ламп головного освітлення (галогенові лампи головного освітлення)
6) Найменування послуги – Заміна багатопозиційного перемикача. На увазі мається подрульовий перемикач (гітара)
2. Автомобіль MITSUBISHI L200 VIN-код MMBJNKB407DO74177
1) Найменування послуги – Заміна пильовика ШРКШ лівого. Зовнішній, але в даному випадку необхідна додаткова діагностика, імовірно, внутрішній тощо.
2) Найменування послуги – Заміна вкладишів шатунів. В даному випадку необхідна додаткова діагностика.
3. Автомобіль MITSUBISHI L200 № кузова, MMCJRKB40BDZ34653
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. На увазі мається заміна ламп головного освітлення (галогенові лампи головного освітлення)
2) Найменування послуги – Заміна скло підіймача лівого. На увазі мається лівий передній скло підіймач.
4. Автомобіль MITSUBISHI L200 № кузова MMBJNKB407D042376
1) Найменування послуги – Заміна підшипника АКПП. На увазі мається підшипник диференціалу
2) Найменування послуги - Заміна клапана АКПП. На увазі мається заміна електромагнітного клапана (соленоід), але необхідна додаткова діагностика.
5.Автомобіль MITSUBISHI L200 VIN-код MMBJNKB408DO11989
1) Найменування послуги – Заміна синхронізатора передач КПП – 4-ї передачі, але необхідна додаткова діагностика.
2) Найменування послуги – Заміна привідного вала колеса переднього. Правої сторони.
6. Автомобіль Renault Trafic VIN-код VF11JL51857475237
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. На увазі мається заміна ламп головного освітлення (галогенові лампи головного освітлення)
7. Автомобіль Renault Trafic VIN-код VF11JL51857644369
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. На увазі мається заміна ламп головного освітлення (галогенові лампи головного освітлення)
8. Автомобіль Renault Trafic VIN-код VF11JL51857644624
1) Найменування послуги - Заміна ламп зовнішнього освітлення. На увазі мається заміна ламп головного освітлення (галогенові лампи головного освітлення)
Дякуємо за звернення. Ласкаво просимо до участі у відкритих торгах. З повагою тендерний комітет КУ «Муніципальна варта»
Дата відповіді:
24.06.2020 15:05
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
17547c4fbb4f4ad48ae88b671f0d26bc
Дата опублікування:
19.06.2020 18:10
Опис:
17 червня 2020 року Комунальною установою "Муніципальна варта" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом CPV за ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів» - ремонт автотранспорту, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-006928-c.
В п. 4 Додатку 2 до тендерної документації «Документи що надаються учасниками в складі пропозицій» Замовник встановив вимогу «В довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково зазначити про наявність працівників: - слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів у кількості не менше п’яти 4-го розряду з обов'язковим наданням сканкопій оригіналів документів, про підтвердження відповідної освіти й розряду».
Таким чином, вимога наявності у учасників не менше п’яти слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів є необґрунтованою та незрозуміло чим саме обумовлена така кількість слюсарів, оскільки відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» ремонту підлягають лише 8 автомобілів Замовника.
Отже, ми вимагаємо виключити вимогу Замовника про те, що «В довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково зазначити про наявність працівників: - слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів у кількості не менше п’яти 4-го розряду», оскільки вона є такою, що порушує принцип недискримінації учасників і містить натяк на корупційну складову.
У випадку невиконання вимог ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення норм ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення - тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, а також подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
: «Шановний Учасник, за результатом розгляду Вашої Вимоги, повідомляємо Вам наступне: Транспорт КУ "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" являється транспортом реагування. Транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Відтак ТЗ повинні бути завжди в справному стані. У зв’язку з чим, пунктом 10 Додатку 3 до Тендерної документації, визначено, що ТЗ Замовника – КУ «Муніципальна варта» повинні обслуговуватися першочергово.
Беручи до уваги те, що потенційні учасники не будуть обслуговувати лише ТЗ КУ "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА", а мають інших клієнтів фізичних осіб, юридичних осіб, установ, організацій, тощо. Наявність меншої кількості слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів може привести до того, що коли приїдуть наші ТЗ на обслуговування та/або ремонт, всі слюсарі будуть зайняті ремонтом транспорту інших клієнтів, які не будуть припиняти свою роботу спеціально для ремонту наших ТЗ доки не виконають ремонт інших ТЗ. Наявність меншої кількості слюсарів може привести до затримки обслуговування та/або ремонту наших ТЗ, так як кількість ТЗ що підлягають ремонту та/або обслуговуванню – 18 одиниць. Умовами тендерної документації передбачено залучення субпідрядника/співвиконавця, таким чином умови тендерної документації жодним чином не обмежують ваші можливості щодо участі в даній закупівлі. Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не порушує принципи здійснення закупівель. З повагою, тендерний комітет КУ "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА".»
Дата відповіді:
23.06.2020 15:56
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
1f3f1f2e7e964858a8c01f49a4ce4f33
Дата опублікування:
19.06.2020 18:05
Опис:
17 червня 2020 року Комунальною установою "Муніципальна варта" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом CPV за ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів» - ремонт автотранспорту, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-006928-c.
В п. 2 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Замовник встановив вимогу «Станція технічного обслуговування повинна мати: - підіймачі гідравлічні вантажопідйомністю понад 3 тони в кількості не менше – 8 шт.».
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» ремонту підлягають 8 автомобілів Замовника.
Таким чином, вимога стосовно обов’язкової наявності не менше вісьмох підіймачів гідравлічних вантажопідйомністю понад 3 тони є необґрунтованою та незрозуміло чим саме обумовлена така завищена кількість підіймачів.
Крім того, Замовник встановлює у тендерній документації вимогу щодо наявності у учасників не менше п’яти слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів 4-го розряду, тобто 5-ти слюсарів достатньо для надання послуг Замовнику, а 5-ти підіймачів – ні.
В п.10. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» встановлено, що «ТЗ Замовника – КУ «Муніципальна варта» повинні обслуговуватися першочергово», яка призведе до максимальної економії часу надання послуг Замовнику.
Отже, наявності трьох підіймачів гідравлічних вантажопідйомністю понад 3 тони буде цілком достатньо для надання якісних послуг Замовнику, а саме обслуговування 8 автомобілів.
Таким чином, ми вимагаємо виключити вимогу Замовника про те, що «Станція технічного обслуговування повинна мати: підіймачі гідравлічні вантажопідйомністю понад 3 тони в кількості не менше – 8 шт.», оскільки вона є такою, що порушує принцип недискримінації учасників і містить натяк на корупційну складову.
У випадку невиконання вимог ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення норм ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення - тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, а також подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
відповідь надано у Протоклі № 21 від 23.06.2020 року
Дата відповіді:
23.06.2020 15:55