-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (лот № 1 – 44757 Засіб для заміщення синовіальної рідини, лот № 2 – 44757 Засіб для заміщення синовіальної рідини, лот № 3 – 44757 Засіб для заміщення синовіальної рідини)
Завершена
2 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 700.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2020 17:14 - 07.07.2020 18:00
Відповідь надана
підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Номер:
5d7a9206b5644acfb3d090b90f7c0987
Дата опублікування:
24.06.2020 22:37
Опис:
Згідно з чинним законодавством України , Замовник не має право вимагати згоду на обробку особистих даних, та на підставі відсутноті цієї згоди відхиляти пропозиції.
Також замовник, навіть при наявності такої згоди, не має право оприлюднівати цю інформацію.
Просимо пояснити.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Вимоги та положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства, у т.ч. щодо захисту персональних даних.
Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF.
З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до пункту 1.11. розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист - згоду на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 6 до тендерної документації).
Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Враховуючи викладене Військово-клінічний медичний центр не порушує ЗУ «Про захист персональних даних».
Дата відповіді:
30.06.2020 16:00
Відповідь надана
Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Номер:
02b762cdaf17434eb135ae4e488c094b
Дата опублікування:
24.06.2020 22:08
Опис:
Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону систематично порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіоійськово-клінічний медичний центр Південного регіонуну обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
Просимо пояснити.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Питома вага критерію «Ціна» - 100%».
Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
30.06.2020 15:59
Відповідь надана
ВМКЦ порушує ЗУ щодо комерційної таємниці
Номер:
c08e84fea5114de08b5a212083a9ebce
Дата опублікування:
24.06.2020 22:06
Опис:
Наголошуємо на наступному:
Згідно з Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі:
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
В перелік дозволених до оприлюднення документів не входять особисті дані співробітників та керівників підприємства, фінансова документація підприємства (копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі).
Держказначейство та інші відповідні державні органи України не мають права оприлюднювати фінансові документи тощо, інакше як згідно з законами України. Вимоги інших державних органів оприлюднити комерційну таємницю порушують законодавство України.
Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Обгрунтовано було доведено про порушення чинного законодавства України представниками ВМКЦ Південного регіону.
Нагадуємо, про порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Вимоги та положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства, у т.ч. щодо захисту персональних даних.
Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.
Так, відповідно до пункту 3 частини 1 додатку 4 до тендерної документації замовником визначена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).
Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.
Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:
копію (ї) договору (ів).
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.
Документи, на які Ви наголошуєте та пропонуєте виключити, не вимагаються тендерною документацією.
Дата відповіді:
30.06.2020 15:58
Відповідь надана
ВМКЦ порушує ЗУ щодо комерційної таємниці
Номер:
1df9fe3a94d145deabcf943af43e56ae
Дата опублікування:
20.06.2020 10:46
Опис:
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Згідно з тендерною документацією Додаток 4. Пп. 3.1. Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).
Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.
Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:
копію (ї) договору (ів);
копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінал (и) відгуку (ів) про виконання учасником аналогічного (их) договору (ів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), суму виконаного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Нормами чинного законодавства України не вимагається сканування та викладення документів в електронному варіанті для загального доступу. Тендерною документацією вимагається саме це, що грубо порушує комерційну таємницю.
Згідно з Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі:
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
В перелік дозволених до оприлюднення документів не входять особисті дані співробітників та керівників підприємства, фінансова документація підприємства (копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі).
Держказначейство та інші відповідні державні органи України не мають права оприлюднювати фінансові документи тощо, інакше як згідно з законами України. Вимоги інших державних органів оприлюднити комерційну таємницю порушують законодавство України.
Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.
Так, відповідно до пункту 3 частини 1 додатку 4 до тендерної документації замовником визначена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).
Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.
Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:
копію (ї) договору (ів).
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.
Просимо Вас бути уважнішими при вивченні тендерної документації, адже Ваше зауваження з посиланням на додаток 4 до тендерної документації не стосується даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
24.06.2020 15:59
Відповідь надана
Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Номер:
9c9daa33b37f4a88b573df7d2f2a2c9f
Дата опублікування:
20.06.2020 10:44
Опис:
Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіоійськово-клінічний медичний центр Південного регіонуну обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
А саме:
Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.
Вимагаємо пояснити.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Питома вага критерію «Ціна» - 100%».
Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
24.06.2020 15:58
Відповідь надана
Військово-клінічний медичний центр порушує ЗУ Про захист персональних даних.
Номер:
44512a8aa57649b2a5a0bdbd58970e17
Дата опублікування:
20.06.2020 10:43
Опис:
Військово-клінічний медичний центр порушує ЗУ Про захист персональних даних.
Згідно з пп. 1.5. тендерної документації необхідно надати в електронному варіанті - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. Вимога надати копію паспорту в електронному варианті порушує Закон України «Про захист персональних даних». Вимагаємо усунути цю вимогу.
Згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі не вимагається надання будь яких документів в електронному варианті.
Згідно з ЗУ Про захист персональних даних:
-персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
- згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
-ст. 6 Загальні вимоги до обробки персональних даних п6. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Таким чином тендерна документація не відповідає чинному законодавству України, а вимога надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копію паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16) в електронному варианті для загального доступу грубо порушує чинне законодавство України.
Тендерна документація не є нормою закону. Посилання на тендерну документацію як на норми ЗУ не є відповідними.
Тендерна документація має відповідати чинному законодавству України та бути складеною згідно з ним.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF.
З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до пункту 1.11. розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист - згоду на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 6 до тендерної документації).
Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Враховуючи викладене Військово-клінічний медичний центр не порушує ЗУ «Про захист персональних даних».
Дата відповіді:
24.06.2020 15:55