-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100, або еквівалент
Завершена
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2020 14:04 - 22.06.2020 15:00
Відповідь надана
умова, що обмежує конкуренцію
Номер:
b7fef1d964e24e699985c68ae13db2a7
Дата опублікування:
17.06.2020 13:36
Опис:
Доброго дня!
Ви закуповуєте суху медичну плівку DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100, або еквівалент. У даної плівки немає еквіваленту, отже, фактично, закуповується конкретний товар виробництва компанії Agfa N.V. (Бельгія) - DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100.
В той же час Додаток 1 містить вимогу надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів.
Ця вимога ставить учасника у залежність від третіх осіб – того ж виробника чи представника. При цьому оскільки в даному випадку виробник лише один – то отримати цей гарантійний лист зможуть лише авторизовані суб’єкти господарювання, які вже заздалегідь визначені. Тобто ніякої конкуренції відбуватись не буде.
В той же час ця закупівля проходить і за спрощеною процедурою, однак замовник ПОВИНЕН дотримуватись основних принципів здійснення закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), окрім того оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимога про надання гарантійного листа (п. 2 Додатку 1) ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ та призводять до дискримінації учасників.
Гарантійний лист ніяк не впливає на здатність постачальника своєчасно поставити товар належної якості (це залежить лише від сумлінності самого учасника), і його необхідність – дуже сумнівна. Це доводить придбання Вами цього ж товару у цьому ж році.
Однак вимогою про надання гарантійного листа дійсно вирішується лише одне завдання - закупівля конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Таким чином, просимо виключити умову п. 2 Додатку 1 про гарантійний лист виробника, при цьому хочемо зауважити, що абсолютно нормальною альтернативою такому гарантійному листу, враховуючи невелику кількість необхідної плівки, є гарантійний лист від самого учасника, з яким Замовник і буде мати відповідні правовідносини, але аж ніяк з представником чи тим більше іноземним виробником.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.Щодо вимоги про виключення умови п. 2 з Додатку № 1 – "На підтвердження якості товару, надати сертифікати якості та/або паспорти якості.Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів".
Обгрунтовуючи цю вимогу автор посилається на порушення принципу недискримінації учасників закупівель.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", такі закупівлі ґрунтуються у тому числі на принципі максимальної ефективності. При закупівлі за бюджетні кошти важливо усвідомлювати не тільки необхідність економії, але й ефективність закупівлі. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в подальшому матиме наслідком низьку ефективність закупівлі.
У даному випадку предмет закупівель – вироби медичного призначення, безпосередньо пов’язані із дослідженнями стану здоров’я пацієнтів, за результатами якого призначається відповідне лікування. Тобто, від якості предмету закупівель залежить життя і здоров’я людей. Закупівля товару низької якості може призвести до подальшої неможливості його використання під час діагностики захворювань пацієнтів та, як наслідок, проведення нової закупівлі аналогічного товару, що у свою чергу призведе до порушення таких принципів публічних закупівель як максимальна економія та ефективність.
Так, з метою запобігання закупівлі неякісного або навіть фальсифікованого товару, замовником було прийнято рішення про встановлення умови щодо надання гарантійного листа визначеного змісту. При цьому, гарантійний лист учасником закупівель може бути надано не лише від виробника, а й від його офіційного представника, філії, дилера чи дистриб’ютора, що дає потенційним учасникам широкий вибір можливого автора такого документу. Також звертаємо увагу на те, що автором вимоги не наведено конкретних обставин, які б завадили саме йому отримати гарантійний лист про який йдеться у пункті 2 Додатку № 1 до Оголошення, або про те, яким чином дана умова обмежує його можливість прийняти участь у процедурі закупів
Дата відповіді:
17.06.2020 15:37